

Przednie wzmocnienie podłużnica
#1
OFFLINE
Napisany 12 października 2011 - 18:50
#2
OFFLINE
Napisany 12 października 2011 - 19:06
Mozesz tylko popsuc geometrie auta. W leprszych warsztatach robia takie rzeczy na specjalnych płytach.Wszystko zalezy jak bardzo jest uszkodzona.
#3
OFFLINE
Napisany 14 października 2011 - 18:28
A już broń boże podgrzewać podłużnicę!
#4
OFFLINE
Napisany 16 października 2011 - 09:56
#5
OFFLINE
Napisany 18 października 2011 - 18:53
Koszty jakie poniosłem to je kies 150 zł ,prąd ,paliwo ,elektrody do spawarki, tarcze szlifierskie ,części i lakier
#6
OFFLINE
Napisany 24 października 2011 - 19:58
#7
OFFLINE
Napisany 25 października 2011 - 13:20



Jak?? => Tak!!
#8
OFFLINE
Napisany 25 października 2011 - 15:34
i tu się nie zgodzę przy dobrze położonej ladze nigdy miejsce spawane nie pęknie na spawie tylko obokZawsze spaw osłabia strukturę materiału
#9
OFFLINE
Napisany 25 października 2011 - 17:13
nie pęknie na spawie tylko obok
Właśnie to miałem na myśli pisząc o strukturze materiału.Nie sam spaw tylko obok.Takie rzeczy widziałem jak pracowałem wcześniej przy autobusach a później widząc rozbite głównie golfy II i III przy dzwonach i widać było jak się trzymały pospawane podłużnice i inne elementy nośne nadwozia przy kontakcie z drzewem, innym autem czy betonowym przepustem itp.
Jak?? => Tak!!
#10
OFFLINE
Napisany 30 października 2011 - 19:26
.I jeśli chodzi o mnie to NIGDY bym nie kupił auta jakbym zobaczył że było coś majstrowane przy podłużnicy
W profesjonalnym warsztacie podłużnice zamiast spawac i łatac poprostu się wymienia. Wstawia się nową i się ją zgrzewa a nie spawa. Działa to tak samo jak w fabryce. Mało kto w Polsce wykonuje takie naprawy bo do tego potrzeba drogiego sprzętu i profesjonalnych fachowców. Do tego koszt takiej naprawy przekroczył by wartośc niejednej omegi.