Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

C20NE ustawianie zapłonu


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
4 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   Pudzian_Puławy

Pudzian_Puławy
  • 64 postów
  • Dołączył: 07-10-2007
  • Skąd: Puławy

Napisany 09 października 2011 - 20:24

Witam mam takie pytanie moja omcia jak stoi na biegu jałowym chwile chodzi lux a po minucie zaczyna gubić zapłon i niestety nie wiem jak to zrobić na każdym zestawie świec i przewodów tak było, zamieniłem ostatnio cewki i dalej to samo, założyłem komputer z tzw. SEH-a i może troszeczkę lepiej ale dalej gubi, więc nie wiem co z tym zrobić??

A w ogolę jak ustawić zapłon w niej?? A palec i kopułka zmieniona.
Również zauważyłem że jak na benie jak się go przeciągnie parę razy to potrafi wyrzucić błąd ale po przejściu w delikatna jazdę gaśnie albo świeci się aż do momentu przełożenia na gaz.
Czasami ma problemy z zebraniem sie jak sie delikatnie jeździ ale nie zawsze.

#2 OFFLINE   Beny

Beny

    x30ben

  • 4 042 postów
  • Dołączył: 28-12-2006
  • Skąd: Malbork - GMB
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 09 października 2011 - 21:33

jakie ustawianie zapłonu? w c20ne?
krokowy nie daje rady, albo przepływka albo czujka temp na ECU padła..
Dodany obrazek

ZWYKŁY KLUBOWICZ

#3 OFFLINE   marek_kloss

marek_kloss

    ......

  • 4 923 postów
  • Dołączył: 09-02-2008
  • Skąd: 3-mia-100/ Pruszcz Gd.
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 09 października 2011 - 21:35

jakie ustawianie zapłonu? w c20ne?


A zauważył że to się tyczy Omegi A ??

Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.Nie ponoszę winy za obrażenia psychiczne, jakie możesz odnieść w tym temacie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.


#4 OFFLINE   Pudzian_Puławy

Pudzian_Puławy
  • 64 postów
  • Dołączył: 07-10-2007
  • Skąd: Puławy

Napisany 10 października 2011 - 18:03

jakie ustawianie zapłonu? w c20ne?
krokowy nie daje rady, albo przepływka albo czujka temp na ECU padła..



Według mnie też się nie da ale ktoś mi powiedział że powinienem zapłon ustawić, to był jakiś mechanik od siedmiu boleści bo mowie że nie da sie kopułką ruszyć ani nic w tym kierunku, myśle o CPWK że może głupieje. Przepływka założona z vectry A i tam było dobrze, krokowy mogę przeczyścić, ale był czyszczony w ubiegłym roku i dalej to samo było, fakt faktem temperatura na zegarach jest niska znaczy się w połowie drogi do 90 stoi, ale jak sie stanie i zgasi i po chwili wskoczy na 90 stopni moze to być termostat.

#5 OFFLINE   DXman

DXman
  • 19 postów
  • Dołączył: 09-10-2011
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 12 października 2011 - 07:55

Zacznij od odczytania błędów, skoro są sygnalizowane. Po co na pałę coś podmieniać. Regulacji zapłonu w tym silniku nie ma. Istnieje jedynie skokowa korekta umożliwiająca jazdę na benzynie 91 lub 95 (bodajże żółta wtyczka z zaślepką w okolicy prawej strony podszybia pod maską).