Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

komunikat: wtryskiwacze calkowicie otwarte i ciezko odpala


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
3 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   borewicz8719

borewicz8719

    ZIELONA KLATWA

  • 147 postów
  • Dołączył: 26-07-2008
  • Skąd: RKL

Napisany 06 października 2011 - 17:49

witam wszystkich!

Instalacja to stag 300 zolte valteki dysze 2.5mm i reduktor tamasteo(150km).

Po wymianie uszczelki pod i romoncie calej glowicy mam maly problem i to nie zawsze, po dlugich postojach ciezko odpala na benie po zgaszeniu na gazie (tak przynajmniej 4 obroty walem a tak to zawsze od szczała), a po zgaszeniu na benie tego nie ma wyglada na to jakby sie zalewal...?

jeszcze wywala mi komunikat przy bucie wtryskiwacze gazowe calkowicie otwarte sprawdz sonde lambda przy pelnym obciazeniu... ale problemu nie ma jedzie normalnie i go nie zamula czy ktos moze zerknac na screen`y i cos doradzic bede wdzieczny

Dodany obrazek
Dodany obrazek
Dodany obrazek
Dodany obrazek
Dodany obrazek

#2 OFFLINE   bula86

bula86
  • 487 postów
  • Dołączył: 28-10-2007
  • Skąd: Piotrowice / Lublin

Napisany 07 października 2011 - 08:14

No to skoro masz kabelek do STAGa to zrób screena z pedałem w podłodze w okolicy odcięcia. Jak na moje oko masz tomasetto alaske, która nie wyrabia. Poza tym ja bym dał większe dysze.

#3 OFFLINE   wrocek66

wrocek66
  • 176 postów
  • Dołączył: 24-02-2010

Napisany 07 października 2011 - 20:57

Żółte valteki przestały być produkowane jakieś 2 lata temu i były najmniej trwałymi wtryskiwaczami w historii LPG . Po najmniejszych kosztach - wymień je na nowe Valteki lub lepiej na REG FAST ( zdecydowanie trwalsze ) lub na HANA i masz święty spokój .

#4 OFFLINE   doncortino

doncortino
  • 3 592 postów
  • Dołączył: 13-09-2008
  • Skąd: Szczecin
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 07 października 2011 - 21:11

Żółte valteki przestały być produkowane jakieś 2 lata temu i były najmniej trwałymi wtryskiwaczami w historii LPG . Po najmniejszych kosztach - wymień je na nowe Valteki lub lepiej na REG FAST ( zdecydowanie trwalsze ) lub na HANA i masz święty spokój .


bajanie

ja na żółtych valtekach zrobiłem 60 tys. km bez regulacji i bez wymiany filtrów. Dodam jeszcze, że były zamontowane w aucie z wtryskiem full-group - czyli otwierały się czterokrotnie częściej niż gdyby to była pełna sekwencja. można powiedzieć, że zrobiły przebieg 240 tys. km :-P
Ale drugi raz bym ich na pewno nie zamontował.