

Cieknąca pompa wtryskowa 2.5TD
#1
OFFLINE
Napisany 26 sierpnia 2006 - 12:11
mam mały problem w omedze 2.5 td
od paru dni cieknie mi ropka z pompy wtryskowej ,
stojąc z przodu po prawej stronie pompy jest przykrencona kostka z kturej wychodzi kabel
i tam z pod tej stalowej kostki cieknie ropa [podejrzewam że z powodu rzepaku rozszczelniła sie]
chodzi mi o to czy jak odkręce tą kostkie będe mógł to sam uszczelnić
POZDRAWIAM
#2
OFFLINE
Napisany 26 sierpnia 2006 - 13:52
#3
OFFLINE
Napisany 26 sierpnia 2006 - 15:46
#4
OFFLINE
#5
OFFLINE
#6
OFFLINE
Napisany 27 sierpnia 2006 - 07:17
w poniedziałek sprubóje dobrać sie do tego elektrozaworu i uszczelnić
POZDRAWIAM
#7
OFFLINE
Napisany 27 sierpnia 2006 - 10:55
Także moze by zabrać się za tą robote bardziej kompleksowo?
#8
OFFLINE
Napisany 27 sierpnia 2006 - 12:12
chyba będe musiał przerwać jazde na rzepaku
Właściwie czy ktoś ma namiary na zestaw uszczelek do tej pompy
POZDRAWIAM
#9
OFFLINE
Napisany 29 sierpnia 2006 - 18:33
okazało się że nie cieknie z tej kostki :roll: której zamieściłem zdjęcie tylko zgórnego dekla NASZCZĘŚCIE
odkręciłem go a teraz szukam takiej uszczelki
zaś tej kostki nieda się zdemontować bez rozbierania elektrozaworu
POZDRAWIAM

#10
OFFLINE
Napisany 29 sierpnia 2006 - 20:19

#11
OFFLINE
#12
OFFLINE
Napisany 30 sierpnia 2006 - 06:45

#13
OFFLINE
Napisany 30 sierpnia 2006 - 13:44
znalazłem oring do tego dekielka .wprawdzie okrągły [tam był prostokątny]myśle że powinno być dobrze
oprucz tego dół tego dekielka był krzywy około 0.4 mm

przeszlifowałem go i zaraz biore się za montarz

PS.

widze że masz styczność z pompami
interesuje mnie uszkodzona głowiczka do pompy
mam dostęp do dość dokładnych maszyn
chciałbym sprubować zregenerować taką głowiczkie
u mnie jest walnienta ale póki co nie chce jej ruszać
gdbyś miał to bym kupił w rossondnej cenie
pozdrawiam
#14
OFFLINE
Napisany 30 sierpnia 2006 - 21:18
teraz mam inny problem chcę ustawić zapłon
a nie wiem jaka jest średnica i skok gwintu . w pompie pod czujnik zegarowy
oraz czpien do blokowania koła zamachowego
jeśli by ktoś miał to prosił bym o jakieś WYMIARY
POZDRAWIAM
#15
OFFLINE
Napisany 14 września 2007 - 17:54
Gdzie kupiłeś ten oring i czy pamietasz może jego rozmiar?
#16
OFFLINE
Napisany 16 września 2007 - 06:23
średnicy nie pamiętam ale grubość to fi 4
#17
OFFLINE
#18
OFFLINE
Napisany 23 listopada 2008 - 20:38
Mam ten sam problem cieknie mi paliwo z tej czarnej kostki co wchodzi do pompy.Mój drugi problem to to że na ciepłym silniku muszę długo kręcić. Jak uważacie samo uszczelnienie coś pomoże czy trzeba robić regeneracje pompy.
czekam na odpowiedz
#19
OFFLINE
Napisany 24 listopada 2008 - 21:29
Witam nie chciałem zakładać nowego tematu dlatego piszę tutaj.
Mam ten sam problem cieknie mi paliwo z tej czarnej kostki co wchodzi do pompy.Mój drugi problem to to że na ciepłym silniku muszę długo kręcić. Jak uważacie samo uszczelnienie coś pomoże czy trzeba robić regeneracje pompy.
czekam na odpowiedz
Co do długiego kręcenia to u mnie problem załatwił nowy akumulator i jak ręką odjął ;-)
ale niestety po jakimś czasie zaczęło cieknąć z pompy. Przyjrzyj się dokładnie czy to rzeczywiście z tego miejsca cieknie. Mi też sie tak wydawało, ale okazało się że ciekło z pod oringu wyżej i ropa spływała.
Pytałem w serwisie pomp wtryskowych i uzyskałem info że wymiana tego jednego oringu załatwi sprawę tylko na chwilę (200 zł) i że lepiej wymienić wszystkie uszczelki (400 zł ale przywoże już wyciągniętą pompę, drugie tyle chcieli za demontarz i montarz pompy).
Dorwałem gościa z serwisu BMW uszczelnił mi całą pompę za 350 zł ;-) + zestaw uszczelek do pompy ok 50 zł. ustawił nastawnik na słuch i pali od kopa za każdym razem ;-)
#20
OFFLINE
Napisany 25 listopada 2008 - 16:50