Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Pytanie o BRC 24 a 56


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
10 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   Patrikoss

Patrikoss
  • 435 postów
  • Dołączył: 21-06-2006
  • Skąd: Kalisz
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 08 lipca 2007 - 10:10

Witam serdecznie mam do was takie pytanie czym się różni brc SQ 24 a BRC SQ 56 czy to pierwsze jest na cztery cylindry a drugie na sześć czy np 24 też może byc na sześć cylindrów a poprostu 56 to jakiś wyższy model??



#2 OFFLINE   chomiczek

chomiczek

    Administrator

  • 15 postów
  • Dołączył: 22-06-2015
  • Skąd: Wadowice
  • Województwo: małopolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 08 lipca 2007 - 11:45

zapewne masz na myśli BRC 24 SEQ i BRC 56 SEQ..

google mówie (wprawdzie nie po polsku, ale chyba zrozumiale):
http://www.lpghaber....topic.php?t=551

Sequent sistemlerin gelişmesi BRC' de şu evrimlerden geçmiştir:
1- JUST-JUST HEAVY-FLYING
2- SEQUENT
3- SEQUENT FAST
4- SEQUENT 24 (4 Silindirli araçlar)
5- SEQUENT 56 (5-6 ve 8 silindirli araçlar)

#3 OFFLINE   bogumil.s

bogumil.s

    made in france

  • 4 238 postów
  • Dołączył: 26-03-2007
  • Skąd: Rzeszów
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 08 lipca 2007 - 16:19

Sequent sistemlerin gelişmesi BRC' de şu evrimlerden geçmiştir:
1- JUST-JUST HEAVY-FLYING
2- SEQUENT
3- SEQUENT FAST
4- SEQUENT 24 (4 Silindirli araçlar)
5- SEQUENT 56 (5-6 ve 8 silindirli araçlar)


jeszcze gdybyś to przetłumaczył to by było lulu :lol: :lol:

#4 OFFLINE   cita

cita

    I'm back :P

  • 4 748 postów
  • Dołączył: 13-05-2006
  • Skąd: Leszno
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 08 lipca 2007 - 16:26

miedzy 24 a 56 róznica jest tylko i wyłącznie w ilości cylindrów.
24 przeznaczne są do silników max 4 cylindrowych
56 do silników 5, 6 i 8 cylindrowych.

Poza tym są takie same.

#5 OFFLINE   Patrikoss

Patrikoss
  • 435 postów
  • Dołączył: 21-06-2006
  • Skąd: Kalisz
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 08 lipca 2007 - 16:57

dzięki za pomoc :smile:

#6 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 08 lipca 2007 - 20:39

dzięki za pomoc :smile:



no i jest to okrojona wersja instalki Brc FLY SEQUENT




 


#7 OFFLINE   lendio

lendio
  • 3 116 postów
  • Dołączył: 02-07-2006
  • Skąd: PODKARPACIE
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 08 lipca 2007 - 20:44

Tu jest dosc ciekawa rozmowa odnosnie roznicy miedzy brc 24 a 56:
http://motonews.pl/f...189054&c=0&f=38

#8 OFFLINE   Patrikoss

Patrikoss
  • 435 postów
  • Dołączył: 21-06-2006
  • Skąd: Kalisz
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 08 lipca 2007 - 21:34

Tu jest dosc ciekawa rozmowa odnosnie roznicy miedzy brc 24 a 56:
http://motonews.pl/f...189054&c=0&f=38



Dzięki bardzo fajny temat który chyba przeważył szale na korzyść STAGA 300 i raczej na tą instalke się zdecyduje ponieważ z tego co czytam jest lepsza no i oczywiście sporo tańsza 1500zł w kieszeni

jeszcze raz dzięki

#9 OFFLINE   lendio

lendio
  • 3 116 postów
  • Dołączył: 02-07-2006
  • Skąd: PODKARPACIE
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 09 lipca 2007 - 14:24

Dzięki bardzo fajny temat który chyba przeważył szale na korzyść STAGA 300 i raczej na tą instalke się zdecyduje ponieważ z tego co czytam jest lepsza no i oczywiście sporo tańsza 1500zł w kieszeni


Polecam ci staga300. Przed zalozeniem u siebie w omci robilem tez rozeznanie i wszyscy gazownicy maja dobre, albo nawet bardzo dobre zdanie o stagu.
Za krotko mam gaz zeby ocenic tak w 100%, ale narazie sobie chwale instalke, jak i montazystow :ok: Ladnie chodzi i szczerze mowiac nie czuje roznicy w osiagach miedzy benzyna a gazem przy tym silniku.

I na stacji mozna zaszalec i zatankowac 50 litrow gazu za 100zł :mrgreen:
Teraz po zalozeniu gazu stwierdzam, ze moja omega jest bardzo ekonomiczna i niezamienie jej przez jakis 5 lat na nic innego.

#10 OFFLINE   Patrikoss

Patrikoss
  • 435 postów
  • Dołączył: 21-06-2006
  • Skąd: Kalisz
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 09 lipca 2007 - 18:26

Dzięki bardzo fajny temat który chyba przeważył szale na korzyść STAGA 300 i raczej na tą instalke się zdecyduje ponieważ z tego co czytam jest lepsza no i oczywiście sporo tańsza 1500zł w kieszeni


Polecam ci staga300. Przed zalozeniem u siebie w omci robilem tez rozeznanie i wszyscy gazownicy maja dobre, albo nawet bardzo dobre zdanie o stagu.
Za krotko mam gaz zeby ocenic tak w 100%, ale narazie sobie chwale instalke, jak i montazystow :ok: Ladnie chodzi i szczerze mowiac nie czuje roznicy w osiagach miedzy benzyna a gazem przy tym silniku.

I na stacji mozna zaszalec i zatankowac 50 litrow gazu za 100zł :mrgreen:
Teraz po zalozeniu gazu stwierdzam, ze moja omega jest bardzo ekonomiczna i niezamienie jej przez jakis 5 lat na nic innego.




a możesz rozpisać dokładnie swoją instalke tj wtryskiwacze oraz reduktor jaki masz??

#11 OFFLINE   lendio

lendio
  • 3 116 postów
  • Dołączył: 02-07-2006
  • Skąd: PODKARPACIE
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 09 lipca 2007 - 20:05

Reduktor Kme gold (taki chcialem choc silver podobno wystarcza) + wtryski raile niebieskie.