Idzie zima a ceny Pb coraz wyższe



Tak przy okazji: Kolega mówił coś o "przeróbce" (swoją MV6 na sekwencji odpala, nie wiem jakim cudem, od razu na gazie czy coś w tym stylu) ale nie interesuje mnie to i traktuję to już jako ostateczny akt desperacji

Napisany 22 września 2011 - 18:46
Napisany 22 września 2011 - 18:57
Napisany 22 września 2011 - 18:58
Napisany 22 września 2011 - 20:10
Napisany 22 września 2011 - 22:44
W KME raczej nie pada przekłamując odczyt temp. Jeśli już to na amen.
Odpicuj swoją omegę xd
Napisany 23 września 2011 - 07:02
Napisany 23 września 2011 - 18:17
Napisany 23 września 2011 - 18:35
Silnik długo się nagrzewa, równocześnie wąż od termostatu do chłodnicy staje się powolnie ciepły. Przy sprawnym termostacie wąż jest zimny i jak silnik osiągnie odpowiednią temperaturę i termostat otworzy duży obieg to wąż nagle robi się gorący.A co do termostatu - po czym poznać że walnięty? Aha, czy to normalne że wskazówka w czasie jazdy dochodzi do ok. 100st C?
Napisany 28 września 2011 - 11:26
Napisany 28 września 2011 - 15:13
Napisany 28 września 2011 - 16:18
Napisany 28 września 2011 - 16:36
Napisany 28 września 2011 - 17:17
Napisany 28 września 2011 - 18:28
Napisany 28 września 2011 - 18:33