Czytałem że bilstein są trochę twardsze od sachs i czy jest sens wymieniać wszystko?


Amortyzatory
#81
OFFLINE
#82
OFFLINE
Napisany 22 lutego 2016 - 09:09
Pewnie że warto wymienić pozostałe graty przy amorkach. Tym bardziej że drogie nie są
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno
" Nie możesz być pewien swej racji, jeśli o argumentach swoich oponentów nie będziesz wiedział więcej od nich samych "
Auto Serwis KrakówOpel Saab
515 018 365
#83
OFFLINE
#84
OFFLINE
Napisany 22 lutego 2016 - 09:28
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno
" Nie możesz być pewien swej racji, jeśli o argumentach swoich oponentów nie będziesz wiedział więcej od nich samych "
Auto Serwis KrakówOpel Saab
515 018 365
#85
OFFLINE
#86
OFFLINE
Napisany 03 marca 2016 - 08:23
Cześć panowie. Czy ktoś z was wie jaki numer GM mają amortyzatory do przodu do fabrycznie obniżonego auta z opcją zawieszenia SPORT(silnik2,5dti)? Na amortyzatorze są tylko numery producenta(9 156 895), a po VIN'ie na ecat24 wychodzi(90512293), że amortyzatory są do auta policyjnego lub karetki(których nigdy w polsce w serwisach nie było- tyle powiedziano mi w serwisie).
...Siemka, mam ang.odmianę SPORT czyli MV6 z v6 pod machą, zakupiłem właśnie zestaw b4 przód i tył, nie mogę się doczekać aż je założę, mam nadzieję że będzie git te które aktualnie siedzą w aucie że tak ujmę, ,,wylane'' są. Rozumiem że w tej wersji sprężyny fabrycznie były krótsze o 15mm, ale jakie amorki wkładali? Bo wszędzie mi mówią że do każdej wersji takie same
Zresztą sprężyny tył chyba już nie oryginał bo jakieś ,,za ładne'' i duupa jakoś tak ,,wysoko'' stoi
Pozdrawiam.
#87
OFFLINE
#88
OFFLINE
Napisany 03 marca 2016 - 15:23
Panowie dzisiaj byłem na stacji diagnostycznej w celu zweryfikowania czy amorki są sprawne i co się okazało że przy zimówkach 195/65/15 amortyzatory z przodu lewy 66% prawy 67% tył lewy 77% prawy 78% sprawdzenie całego zawieszenia okazało się że tuleja pozioma na prawym wahaczu trochę bardziej chodzi niż na lewym mam tą omegę od 2012 roku i co wymieniłem to tuleje na wahaczach sworznie i prosiaki na tyle zrobiłem nią 42 tysiące a po za tym nic, czy amorki z przodu są w dobrym stanie? i na przyszłość wymieniać całe wahacze czy kupować tuleje, w czerwcu wymieniłem na febi czy coś lepszego.
Edytowany przez krulik1, 03 marca 2016 - 15:24.
#89
OFFLINE
Napisany 03 marca 2016 - 23:09
tuleje polurietan albo lemforder
a te % to tylko jak tłumi całe zawieszenie łącznie z oponami, ważne żeby było równo rozłożone, może tak być że na nowych amorkach będzie poprawa z 2%
bujnij mocno autem na postoju, jak się od razu zatrzyma po odpuszczeniu to jest ok, jak zacznie się kołysać to wymiana
#90
OFFLINE
Napisany 08 marca 2017 - 14:45
Witam w poniedziałek wymieniłem sprężyny z tyłu bo pękał i zauważyłem że oba amorki wylały lekko można je wsunąć i dość szybko schodzą i przy końcu jak już schodzi to przyspiesza i słychać uderzenie taki metaliczny dzwięk.
Jak wymieniać to na jakiej firmy Bilstein czy KYB Sachs odpada jest za drogie i teraz zastanawiam się nad tymi dwoma producentami.
#91
OFFLINE
Napisany 08 marca 2017 - 18:01
Mnie czeka wymiana na pewno amorków z przodu, tył do rozpatrzenia i innej firmy jak Sachs nie biorę pod uwagę.
#92
OFFLINE
Napisany 08 marca 2017 - 18:46
Miałem kyb i nie narzekałem... są trochę twardsze od serii...
#93
OFFLINE
Napisany 08 marca 2017 - 18:50
A takie pytanie kto robi dla GM amortyzatory na pierwszy montaż ?
Edytowany przez B0Cygano, 08 marca 2017 - 18:52.
#94
OFFLINE
#95
OFFLINE
Napisany 09 marca 2017 - 07:49
#96
OFFLINE
#97
OFFLINE
#98
OFFLINE
Napisany 12 marca 2017 - 11:47
Wczoraj założyłem amortyzatory na tył firmy KYB z nowymi sprężynami i omega zrobiła się twardsza.
#99
OFFLINE
Napisany 17 kwietnia 2017 - 18:18
witam ,mam pytanko czy przednie amory od omegi a olejowe firmy delpi sa te same co w omie b fl 2,5td bo jest fajna cena na alledrogo