mam mały dylemat jak prawidłowo powinny być ustawione te podkładki pod poduszką w amortyzatorze ?? jak jest prawidłowo ??
1

2

zdjąłem sprężynę i nie zwróciłem uwagi że te podkładki są takie wypukłe:masakra:
Napisany 15 września 2011 - 10:30
Napisany 15 września 2011 - 11:05
aj bo jade teraz i tak kliklo mie sie. of course nr1
Napisany 15 września 2011 - 11:18
Byłem na:
III Zlot - Lidzbark Warmiński 2007, IV Zlot Kobyla-Góra 2007, V Zlot - Ślesin 2008, VII Zlot - Bocheniec 2009, VIII Zlot - Wawrzkowizna 2009, IX Zlot - Czaplinek 2010, X Zlot Ślesin 2010, XI Zlot - Żagań 2011, XII Zlot - Toruń 2011, XIII Zlot - Ślesin 2012, XIV Zlot Skwierzyna 2012, XV Zlot - Zakrzewo 2013, XVI Zlot - Częstochowa 2013
II Miejsce Car-Audio V Zlot Ślesin, I Miejsce Car-Audio VII Zlot Bocheniec, I Miejsce Car-Audio VIII Zlot Wawrzkowizna, II Miejsce Car-Audio X Zlot Ślesin, I Miejsce Car-Audio XI Zlot Żagań, II Miejsce Car-Audio XII Zlot Toruń, I Miejsce Car-Audio XIII Zlot Ślesin
Napisany 15 września 2011 - 11:26
Napisany 15 września 2011 - 11:38
Napisany 15 września 2011 - 12:33
amor złożony wszytko OK dzięki beast i Soseqzadne. dolna- miska do dolu - gorna miska do gory
Napisany 09 lipca 2012 - 17:13
Napisany 16 lipca 2012 - 12:16
Napisany 16 lipca 2012 - 12:30
Napisany 16 lipca 2012 - 12:37
Na obrazku przeciez widac w jakiej pozycji powinno byc - nizsza czesc w strone zderzaka, wyzsza w strone szyby.Chodzi mi dokładnie o to
Napisany 16 lipca 2012 - 20:13
A ja się podepnę z pytaniem o ustawienie górnej miski sprężyny.
Przypomina ona bowiem trochę Katowicki Spodek
I teraz tak - po złożeniu wszystkie elementy są pięknie w osi tłoczyska tylko nie znam odpowiedzi na jedno ale to zaje ważne pytanie.
W którą stronę ma być skierowany "spad" kołnierza tejże miski, na którym opiera się guma wyprofilowana pod sprężynę.
Ta guma i górna miska obracają się względem siebie i nie wiem jak to ustawić.
Skoro taki "spad" jest to myślę, że on czemuś służy.
W książce Etzold'a nie ma ani pół słowa o tym.
Napisany 16 lipca 2012 - 21:07
Non capisco.tam gdzie masz dziure musi byc w najnizszym punkcie czyli jak dobrze pamietam ustawienie to jest od strony komory silnika
Napisany 16 lipca 2012 - 22:27
Jaką dziurę?
Urbino 18
Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz.
Napisany 17 lipca 2012 - 20:53
Jeżeli chodzi o dziury w dnie tejże miski to są one dwie. Jedna mniejsza a druga większa. Są one na powierzchni gdzie opera się łożysko oporowe.tam jest taka mała dziurka od spodu i ta dziurka ma być między otworem centralnym a komorą silnika
Napisany 18 lipca 2012 - 04:03