

wymiana filtra oleju z wkładu na wkrecany V6
#1
OFFLINE
Napisany 12 września 2011 - 08:27
chce to wypieprzyc i dac normalny wkrecany filtr jak w starej 3.0 v6
czy nie bedzie jakis komplikacji pozniej?
#2
OFFLINE
Napisany 12 września 2011 - 10:06
jest nawet chyba gdzies temat na forum
#3
OFFLINE
Napisany 12 września 2011 - 10:12
nie ma tam jakis zaworków zwrotnych czy tez innych wynalazków?
potrzebuje zmienic bo podstawe do zegarów chce zapodac a do tego szajsu nie ma jak
#4
OFFLINE
Napisany 12 września 2011 - 10:43
aaa bo ta puszka z 3.2/2.6 z gwintem jest odrazu?
nie ma tam jakis zaworków zwrotnych czy tez innych wynalazków?
potrzebuje zmienic bo podstawe do zegarów chce zapodac a do tego szajsu nie ma jak
tam nie ma zadnych zaworkow , jak odkrecisz puszke bedziesz pogtrzebowal
kruciec zeby wkrecic go w blok zeby puzniej przykrecic filtr starego typu i tyle
#5
OFFLINE
#6
OFFLINE
#7
OFFLINE
Napisany 12 września 2011 - 14:36

a moze jakas sugestia jak wywalic ten kosz z 3.2?
#8
OFFLINE
Napisany 12 września 2011 - 15:03
no i git
o to mi chodzilo...
a moze jakas sugestia jak wywalic ten kosz z 3.2?
poprostu go wykrec , w srodku jest miejsce na 10 czy 12mm imbus jak odkercisz wieczko i wyjmiesz filter zaswiec w srodek i bedziesz widzial
#9
OFFLINE
Napisany 12 września 2011 - 15:30
#10
OFFLINE
#11
OFFLINE
Napisany 26 lipca 2013 - 20:18
krótkie pytanie jaki tam jest króciec tzn średnica gwintu która się wkręca do bloku bo lipa z obudowy chyba będzie a jak ruszę to zostanę bez auta więc chciałbym się do operacji przygotować a mam już filtr starego typu OP570tam nie ma zadnych zaworkow , jak odkrecisz puszke bedziesz pogtrzebowal
kruciec zeby wkrecic go w blok zeby puzniej przykrecic filtr starego typu i tyle
#12
OFFLINE
Napisany 27 lipca 2013 - 11:18
tu jest kolego parę informacji jednak nie ma wymiarów

ale jest w tym temacie kolega który pisze ża dorabia

#13
OFFLINE
Napisany 27 lipca 2013 - 13:12
http://forum.omegakl...ad.php?t=36657/
tu jest kolego parę informacji jednak nie ma wymiarów
ale jest w tym temacie kolega który pisze ża dorabia
dzięki ale jednak odkręciłem godzinę kręcenia obudowy filtra żeby wykręcił się ten imbus




#14
OFFLINE
Napisany 22 grudnia 2013 - 17:45
#15
OFFLINE
Napisany 22 grudnia 2013 - 21:07

#16
OFFLINE
Napisany 09 października 2014 - 21:26
Pomocy cieknie mi olej spod tej puszki, wymieniłem oring (oryginał z ASO)jest lepiej ale jeszcze cos kapie. Pytanie czy bawić sie w sylikon czy tulejki z 2.5, 3.0 i filtr oleju starego typu (puszka) i jaki ew filtr?
https://imageshack.com/i/iqxgbYVOj
sorry za link do zdjęcia ale jakoś nie chce mi się udostępnić inaczej
foto przed robotą
#17
OFFLINE
Napisany 10 października 2014 - 07:08
Cześć
Pomocy cieknie mi olej spod tej puszki, wymieniłem oring (oryginał z ASO)jest lepiej ale jeszcze cos kapie. Pytanie czy bawić sie w sylikon czy tulejki z 2.5, 3.0 i filtr oleju starego typu (puszka) i jaki ew filtr?
https://imageshack.com/i/iqxgbYVOj
sorry za link do zdjęcia ale jakoś nie chce mi się udostępnić inaczej
foto przed robotą
Tulejka nie musi być od V6, możesz użyć od 2.0 od zwykłego xeva, możesz tez lecieć z pod czujnika położeni a wału.
#18
OFFLINE
Napisany 10 października 2014 - 07:53
możesz tez lecieć z pod czujnika położeni a wału.
mi to wygląda, że spod obudowy filtra oleju jednak leci

Pytanie czy bawić sie w sylikon czy tulejki z 2.5, 3.0
jak chcesz to możesz ewentualnie delikatnie przesmarować uszczelkę masą uszczelniającą Victor Reinz jak już, ale na pewno nie silikon. Dokręciłeś odpowiednim momentem?
#19
OFFLINE
Napisany 11 października 2014 - 15:57
wymieniłem oring (oryginał z ASO)
dobrałeś odpowiedni?
są dwa rodzaje..

ZWYKŁY KLUBOWICZ