

Zawór trójdrożny
#1
OFFLINE
Napisany 03 września 2011 - 21:37
padł mi zawór trójdrożny w układzie chłodzenia. Cieknie. Probowalem obkleic go silikonem ale bez efektu. Odłączylem wezyk podajacy podcisnienie a ogrzewanie i chlodzenie dziala bez zarzutu. Nie chce wymianiac zaworu a wstawic zamiast niego zwykly trojnik. Prosze o porade czy po takiej zamianie ogrzewanie bedzie działać ?
#2
OFFLINE
#3
OFFLINE
Napisany 03 września 2011 - 21:43
Podcisnienie zamyka zawor tylko przy ustawienu na LO lub na max zimne (w zaleznosci jakie masz panel).Odłączylem wezyk podajacy podcisnienie a ogrzewanie i chlodzenie dziala bez zarzutu
#4
OFFLINE
Napisany 09 września 2011 - 17:16
- korekta lakieru (polerowanie mechaniczne, usuwanie rys)
- woskowanie
- czyszczenie wnętrza
- polerowanie lamp
- przygotowanie auta na specjalną okazję (sprzedaż, wesele)
Zapraszam! Info na PW
Odpicuj swoją omegę xd
#5
OFFLINE
Napisany 09 września 2011 - 17:23
Mam pytanie. Wszyscy piszą, że zawór trójdrożny trzeba wymienić na oryginał. Zamienniki są złe i szybko padają. Czy tak jest w przypadku zamienników typu hans pries czy w przypadku Febi jest inaczej?? Pytam się bo u mnie jest troszkę przybrudzony kamieniem więc mogę mieć wycieki. Febi znalazłem w okolicach 45-69zł na alledrogo
No myślę , że Febi jest lepszym produktem niż Hans Prins. Choć osobiście wymieniłem na orginał.
#6
OFFLINE
Napisany 09 września 2011 - 18:09
spokojnie mozesz wymienic na tanszy
cały pic polega na tym żeby zawor zapiąć na orginalne mocowanie przy silniku(blaszka)
Niestety instalujac gaz majstry nie zakladaja tam tego spowrotem
U mnie po zalozeniu gazu orginal wysiadl z tego powodu (drgania) po pol roku
Teraz mam od 2lat taki za 50zł i dziala jak należy
Kazdy zrobi jak uważa ale zawór jest akurat w miejscu łatwo dostepnym i wymiana nie sprawia kłopotu.
Kazdy zrobi jak uważa, taka moja opinia.
#7
OFFLINE
Napisany 09 września 2011 - 19:02
a moje zdanie jest takie że drgania tu nie mają nic do rzeczy po prostu trafiła ci się dobra sztuka z zamiennikaU mnie po zalozeniu gazu orginal wysiadl z tego powodu (drgania) po pol roku

#8
OFFLINE
Napisany 09 września 2011 - 19:27

- korekta lakieru (polerowanie mechaniczne, usuwanie rys)
- woskowanie
- czyszczenie wnętrza
- polerowanie lamp
- przygotowanie auta na specjalną okazję (sprzedaż, wesele)
Zapraszam! Info na PW
Odpicuj swoją omegę xd
#9
OFFLINE
Napisany 09 września 2011 - 19:29
Mam Hansa Prinsa od listopada/grudnia 2008 wiszacego "luzem"...dobra sztuka z zamiennika
#10
OFFLINE
Napisany 10 września 2011 - 08:44
a moje zdanie jest takie że drgania tu nie mają nic do rzeczy po prostu trafiła ci się dobra sztuka z zamiennika
czyli orginał tez byl do .........y
ale nie o tym temat
#11
OFFLINE
Napisany 10 września 2011 - 12:24
Tomek
spokojnie mozesz wymienic na tanszy
cały pic polega na tym żeby zawor zapiąć na orginalne mocowanie przy silniku(blaszka)
Niestety instalujac gaz majstry nie zakladaja tam tego spowrotem
U mnie po zalozeniu gazu orginal wysiadl z tego powodu (drgania) po pol roku
Teraz mam od 2lat taki za 50zł i dziala jak należy
Kazdy zrobi jak uważa ale zawór jest akurat w miejscu łatwo dostepnym i wymiana nie sprawia kłopotu.
Kazdy zrobi jak uważa, taka moja opinia.
ja nie mam zapiecia i oryginal ma pare lat i dziala. zamienniki febi na 5 sztuk 2 wracaja o paru miesiacach. zauwazylem ze czesto padaja jak ktos ma co2 w ukladzie chlodzenia nawet w niewielkich ilosciach.
#12
OFFLINE
Napisany 10 września 2011 - 17:47

- korekta lakieru (polerowanie mechaniczne, usuwanie rys)
- woskowanie
- czyszczenie wnętrza
- polerowanie lamp
- przygotowanie auta na specjalną okazję (sprzedaż, wesele)
Zapraszam! Info na PW
Odpicuj swoją omegę xd
#13
OFFLINE
Napisany 11 września 2011 - 15:37
no założyłeś nówkę sztukę później LPG i padł to :pad: nisko ale w to wątpię wiesz tak się potocznie mówi że do póki "kupy" nie ruszysz to nie śmierdzi :nabijacz:Cytat:
Napisał Kristofer Zobacz post
a moje zdanie jest takie że drgania tu nie mają nic do rzeczy po prostu trafiła ci się dobra sztuka z zamiennika
czyli orginał tez byl do .........y
ale nie o tym temat
tak jak Beast pisze ma oryginał luzem i działa u mnie również z 10 tysi i też działa a Febi padł po tysiu ale każdy robi jak uważa a o gustach sie nie mówi

#14
OFFLINE
Napisany 11 września 2011 - 21:21
Febi padł po tysiu km
Miałeś pecha jak nic, ja mam zamiennik za 35 PLN i już z 6kkm jeżdżę na nim i nic się nie dzieje z zaworem

#15
OFFLINE
Napisany 06 października 2011 - 13:33
#16
OFFLINE
Napisany 15 listopada 2011 - 09:06
Pozdrawiam

#17
OFFLINE
Napisany 15 listopada 2011 - 20:02
nowego w sklepie albo w ASOkoledzy, pytanko: gdzie szukać zaworu trójdrożnego ?

a tak na poważnie zamiast tu pytać wystarczyło użyć :szukaj: troszkę chęci :czesc:
#18
OFFLINE
#19
OFFLINE
Napisany 03 lutego 2012 - 19:04
A poczytaj ten temat od samiutkiego poczatku to sie dowieszKoledzy gdzie znajduje sie zawor nagrzewnicy

#20
OFFLINE
Napisany 09 lutego 2012 - 11:39