

Wymiana uszczelki pod głowicą
#1
OFFLINE
Napisany 02 września 2011 - 10:58
#2
OFFLINE
Napisany 02 września 2011 - 12:27
#3
OFFLINE
Napisany 02 września 2011 - 13:00
#4
OFFLINE
Napisany 02 września 2011 - 13:09
#5
OFFLINE
Napisany 02 września 2011 - 13:31
#6
OFFLINE
Napisany 02 września 2011 - 13:35
No zobaczymy, mam tylko nadzieję, że głowica jest cała
#7
OFFLINE
Napisany 02 września 2011 - 14:14
Stary pasek nie nadaje sie do ponownego uzytku
Czemu?
-----------------------------------------------------------------------------
Kolektory wydechowe trzeba odkręcić do planowania, bynajmniej ja musiałem bo maszyna nie miała by jak przejść bo one wystają. Czasem można i ich powierzchnie splanować przy głowicach.
Pozmieniać uszczelniacze warto na wałkach rozrządu, można na wale korbowym, różne inne uszczelki, pokrywy zaworów dobrze warto zrobić jak ma się głowice na wierzchu można ładnie wyczyścić i generalnie oglądnąć dookoła silnik, tłoki tuleje jak wyglądają.
Zawory już było, gniazda, prowadnice. Uszczelniacze.
Ja robiłem to pozmieniałem wszystko prawie.
Różnie piszą z wyciskaniem popychaczy hydraulicznych.
#8
OFFLINE
Napisany 02 września 2011 - 14:53
#9
OFFLINE
Napisany 02 września 2011 - 15:58
Planuje wymienić uszczelkę pod głowicą i chciałbym zapytać koledzy czy jest może jakiś link z tematem wymiany uszczelki w 2,5 V6? Chodzi mi o instrukcję typu krok po kroku bo pierwszy raz będę to robił a chciałbym żeby w miarę sprawnie mi to poszło. Pomoże ktoś?
jaka jest przyczyna wymiany??
#10
OFFLINE
Napisany 04 września 2011 - 14:46
#11
OFFLINE
Napisany 05 września 2011 - 09:35
#12
OFFLINE
Napisany 05 września 2011 - 09:38
#13
OFFLINE
Napisany 05 września 2011 - 09:47
#14
OFFLINE
Napisany 01 listopada 2014 - 21:23
#15
OFFLINE
Napisany 02 listopada 2014 - 12:18
Witam muszę wymienić uszczelkę pod głowicą i raczej bym chciał to samo zrobić, robił to już ktoś kiedyś i od czego zacząć?
Od demontarzu glowic

via tapatalk
#16
OFFLINE
Napisany 17 kwietnia 2015 - 13:23
jestem w trakcie składania silnika. Zakupiłem uszczelkę pod głowice i tak otwory w uszczelce są niekompletne (niektórych brakuje) i są niedopasowane do otworów w głowicy. Nie wiem czy to normalne, czy dorobić w uszczelce te otwory.
Proszę o radę, może to prosty temat dla niektórych ale pierwszy raz się z czymś takim spotkałem.
Poniżej foto
z góry dzięki
#17
OFFLINE
Napisany 17 kwietnia 2015 - 14:31
#18
OFFLINE
Napisany 19 kwietnia 2015 - 10:08
Reklamuj uszczelkę, ingerencja spowoduje jej osłabienie !
popieram ,
tylko nie tyle reklamuj a wymień na prawidłową , ta na foto perfidnie nie pasuje, nie tylko na tych brakujących otworach.
jak można nawet pomyśleć o wierceniu uszczelek? jeszcze pod głowicą.
