
http://moto.allegro....1770174746.html
Pozdrawiam

Napisany 25 sierpnia 2011 - 13:38
Napisany 25 sierpnia 2011 - 13:44
Znalazłem na allegro omegę 2.0 8V
Na zakup samochodu mam 4500zł.
Napisany 25 sierpnia 2011 - 14:18
Napisany 25 sierpnia 2011 - 14:22
czy to auto jest warte takich pieniędzy?. proszę o jakieś porady, sugestie.
Napisany 25 sierpnia 2011 - 14:32
Napisany 25 sierpnia 2011 - 14:52
Jasne... Lepsze takie auto co ma komore czystsza niz podczas montazu auta w fabryce i wszystko swiecace sie pod maska od plaku/silikonu (i przy okazji nie widac ewentualnych wyciekow tylko czekamy na niespodzienke po zakupie)super zadbana "komora silnika" To bardzo dużo mówi o właścicielu i ewentualnym stanie reszty samochodu
Niedalej jak miecha temu jeden z kolegow kupil kombi, 95rok, x20xev bez LPG, manual, typowy GL (brak klimy i szybra), z fakturami na wykonane naprawy i serwis, ubezpieczeniem, przegladem za ZNACZNIE mniejsza kase niz tu kolega planuje. Auto sprawne, jezdzace. Z niespodzianek wyszla cieknaca nagrzewnica tylko. Jak sie poszuka to mozna znalezc dobre auto za smieszne pieniadze.Za tyle to raczej nie kupisz dobrej omegi w która nie będziesz ciągle ładował kasy
Napisany 25 sierpnia 2011 - 15:13
Napisany 25 sierpnia 2011 - 15:20
auto mialo miec zatarty silnik bo tak stwierdzil "zaufany mechanik",
no nie wiem czy w naszym pięknym kraju jest aż tylu "zaufanych mechaników"od rozrusznika odlamala sie ta glowiczka co siedzi w niej tulejka, wpadla miedzy kolo zamachowe a obudowe skrzyni i zablokowalo silnik
Napisany 25 sierpnia 2011 - 16:09
Napisany 25 sierpnia 2011 - 16:16
Napisany 25 sierpnia 2011 - 16:56
i tu się możesz zdziwić , nie jeden 1,4 albo i mniejszy da mu radę , te 115 KM jest dobre do auta poniżej 1000 kg , w omedze z tym silnikiem masz wrażenie jakbyś miał tych koni z 90 max. ale jeśli chodzi o koszt utrzymania i bezawaryjność to nie ma konkurencji , ten silnik to wół roboczy , lejesz i jeździsz , zdjęcie komory z linku który wrzuciłeś to jest dowód że właściciel rzadko tam zagląda (bo nie ma po coNa brak mocy raczej narzekał nie będę bo dla mnie każdy większy silnik niż 1.4 będzie super szybki hehe
Urbino 18
Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz.
Napisany 25 sierpnia 2011 - 17:17
Napisany 25 sierpnia 2011 - 17:20
Nie no faktycznie, ta komora wygląda jak komora przeciętnego użytkownika Omegi :hehe: i bez przesady z tym plakiem/silikonem, ale jakąś szmatą mógłby chociaż przetrzeć z lekka pod maską. Takie hardcorowe zdjęcia atakują moje poczucie estetyki. To tak jakby pod fajnym garniturem, miał za przeproszeniem osrane gacie.Jasne...itepe, itede
Napisany 25 sierpnia 2011 - 17:34
Napisany 25 sierpnia 2011 - 17:34
Omega to blisko 2 tony masy. Silnik 2.0 8V zapewnia ok 115KM, co przekłada się 60kilka koni na tonę (a tyle mniej więcej waży mały samochód). Więc rewelacji nie ma, ale się toczy wygodniejNa brak mocy raczej narzekał nie będę bo dla mnie każdy większy silnik niż 1.4 będzie super szybki hehe nie miałem okazjii jeździć większym samochodem także myślę że ten 8v napewno mnie zadowoli. Oby tylko nie wymagal większego wkładu finansowego.
Napisany 25 sierpnia 2011 - 17:40
Omega to blisko 2 tony masy
Urbino 18
Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz.
Napisany 25 sierpnia 2011 - 17:52
Napisany 25 sierpnia 2011 - 17:59
Urbino 18
Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz.