[c20ne]Witam wczoraj wyjezdzałem w trase i na szczescie jescze blisko domu strzelił na gazie i na skrzyżowaniu zdechł... Potem odpalam i gasł na wolnych obrotach, potem po odpaleniu robił tylko brum i koniec, doszedłem z kumplem ze nie dostaje powietrza od tej obudowy filtra bo wąż przy próbie odpalania cały sie sciska i ssie jak odkurzacz... odkreciłem wiec tą grubą rure przy obudowie filtra i wyjąlem z niej taka metalowa ruchoma blaszke bo myslałem ze się nie otwiera, odpalam i trzyma obroty 1100 i nie reaguje na gaz, rura cały czas sie ściska i chodzi jak odkurzacz... Pomóżcie koledzy bo miałem dzisiaj jechac w ważne miejsce a teraz nie moge ;/ moje pytanie to głównie co jest na górze tej obudowy filtra co podchodzi do tego kostka bo w tamtym miejscu właśnie nie przepuszcza jakby powietrza...


nie dostaje powietrza?? Pomocy!!
Rozpoczęte przez
Duro2005
, 01 lip 2007, 12:23
5 odpowiedzi na ten temat
#1
OFFLINE
#2
OFFLINE
Napisany 01 lipca 2007 - 12:28
nie wiem czy dobrze kojarzę, ale masz na myśli przepływomierz?
#3
OFFLINE
Napisany 01 lipca 2007 - 12:36
Moze klapa przeciwwystrzalowa ci sie zablokowala, cos musi ci siedziec w rurze dolotu , rozkrec opaske kolo przeplywki i popatrzw w obie strony.
#4
OFFLINE
#5
OFFLINE
Napisany 01 lipca 2007 - 13:37
Tam jest wlasnie przeplywka, moze filtr ci sie rozsypal u zablokowalo wlot, no kurcze trzeba to otworzyc, poza tym podejrzewam ze w starej omesi był przpływomierz z ruchoma klapka a nie z filmem.
#6
OFFLINE
Napisany 01 lipca 2007 - 18:24
kolego to co zaznaczyles na zdjeciu to przeplywomierz powietrza i obudowa filtra powietrza. przeplywomierz jest niezbedny do prawidlowej pracy silnika. m.in. na podstawie sygnalu z przeplywomierza komputer (ECU) dawkuje paliwo do jednostki. z tego co zrozumialem to wyciagnales pezepustnice i zrobiles tutaj duzy blad. konieczne zaloz ja z powrotem jednoczesnie sprawdzajac czy nie ma zbyt duzych oporow gdy nia poprzesuwasz. nie zaszkodzi jakims WD-40 popsikac. co do tego ze wssysa waz, musisz sprawdzic caly dolot powietrza. sprawdz gdzie sie dokladnie znajduje smok zasysajacy powietrze od zewnatrz. chyba uklad jest czyms zapchany. najlepiej sprawdz w ten sposób:
zaloz ta przepustnice i zrob porzadek z tym co narozrabiales. zdejm ta rurę miedzy kolektorem dolotowym a ubudowa filtra i sprawdz czy tam nic nie siedzi. nastepnie zaloz ja z powrotem i zdejmij cala ta plastikowa obudowe filtra, zeby lapal powietrze bezposrednio na przepustnice i przeplywmierz (niech chodzi bez filtra). sprawdz wtedy jak sie zachowuje auto i opisz to tutaj. jezeli auto cudownie ozyje to kompresor w dolot przed filtrem powietrznym i dokladnie przedmuchac. jesli po tym wszystkim auto nie bedzie chodzilo bedziemy drążyć dalej. pozdrawiam
zaloz ta przepustnice i zrob porzadek z tym co narozrabiales. zdejm ta rurę miedzy kolektorem dolotowym a ubudowa filtra i sprawdz czy tam nic nie siedzi. nastepnie zaloz ja z powrotem i zdejmij cala ta plastikowa obudowe filtra, zeby lapal powietrze bezposrednio na przepustnice i przeplywmierz (niech chodzi bez filtra). sprawdz wtedy jak sie zachowuje auto i opisz to tutaj. jezeli auto cudownie ozyje to kompresor w dolot przed filtrem powietrznym i dokladnie przedmuchac. jesli po tym wszystkim auto nie bedzie chodzilo bedziemy drążyć dalej. pozdrawiam
