

Koło dwumasowe na jedno masowe
#1
OFFLINE
Napisany 18 sierpnia 2011 - 21:01
#2
OFFLINE
Napisany 18 sierpnia 2011 - 21:15
prosze bardzo

tam niedlugo bedzie duzo, duzo wiecej w tym temacie.
#3
OFFLINE
Napisany 18 sierpnia 2011 - 22:29
http://forum.omegakl...3544#post723544
prosze bardzo
tam niedlugo bedzie duzo, duzo wiecej w tym temacie.
Czyli z 2.0 8v powinno podejść?? Tak się waham czy kupić jednomas czy używany dwumas na allegro
#4
OFFLINE
Napisany 18 sierpnia 2011 - 22:42

a jak jednomas, to poczekalbym z wynikiem od kogos, kto juz to zrobil. dla pewnosci.
czy podejdzie, juz musialbym sie pytac znawcow tematu, do ktorego podalem Ci link;)
#5
OFFLINE
Napisany 18 sierpnia 2011 - 23:05
wiec jesli twoje sprzeglo jest ok tylko DM padlo kup druga na allegro i po sprawie
juz od 50pln mozna kupic DM.
jesli chodzi o przekladke na jednomas to nie ma problemu,
ale prosze tego nie porownywac z zalozeniem plaskiego kola z c20xe bo to inna bajka
Jak w temacie, czy ktoś wymieniał w omie koło dumasowe na jednomasowe?? A jeśli tak to z jakiego samochodu wziął ten jednomas?? Z tego co czytałem vectry 2.0 16v mają koło jedno masowe ale czy takowe podejdzie do omegi?? Prosze o wszelkie sugestię ps. do kolegi kaczocha już pisałem
kolo podejdzie ale tarcze beziesz potrzebowal z vectry 2.5 V6 bo ta z 2.0 ma inna ilosc zabkow na wielokilinie i nie podejdzie do omegi
#6
OFFLINE
Napisany 20 sierpnia 2011 - 09:44
jesli chodzi o przekladke na jednomas to nie ma problemu,
U mnie przy wymianie sprzęgła okazało się że mam jednomasowe. Ciekaw jestem czy poprzedni właściciel zmieniał czy już tak z fabryki wyszło :zaklopotanie:
#7
OFFLINE
Napisany 23 sierpnia 2011 - 22:08
#8
OFFLINE
Napisany 28 września 2011 - 20:01
Chodzi mi po głowie wymiana silnika no ale jak się okaże że to dwumas to chyba się powieszę. Kolega niżej pisał że koło zamachowe z vectry podejdzie do tego tarcza z 2.5v6, czy mogę taki zestaw kupić i na pewno będzie ok?? Czy ktoś z was tak ma?? Sam już nie wiem czy jeździć i czekać aż się rozleci czy może wymienić i na to z vectry i mieć pewność że to nie to.... Sam już nie wiem:(. W sumie to po wciśnięciu sprzęgła dwumas powinien przestać stukać, jak myślicie??
#9
OFFLINE
Napisany 11 października 2011 - 22:56
#10
OFFLINE
#11
OFFLINE
Napisany 20 października 2011 - 21:49
#12
OFFLINE
Napisany 21 października 2011 - 08:49
Panowie, a co może być u mnie wywalone? Jak wcisnę sprzęgło, to jakby garkami uderzać o siebie słychać z okolic sprzęgła/dwumasa i mam często problem lub jest to niemożliwe wręcz z wrzucaniem biegów, zarówno w górę, jak i przy redukcji. Natomiast jak sprzęgło nie jest wciśnięte, to jest cisza...
bez rozebrania itak sie nie obejdzie, ale jesli to metaliczne stukanie ,a nie szuranie, to faktycznie jak dwumas brzmi
#13
OFFLINE
Napisany 22 października 2011 - 00:16
Panowie, a co może być u mnie wywalone? Jak wcisnę sprzęgło, to jakby garkami uderzać o siebie słychać z okolic sprzęgła/dwumasa i mam często problem lub jest to niemożliwe wręcz z wrzucaniem biegów, zarówno w górę, jak i przy redukcji. Natomiast jak sprzęgło nie jest wciśnięte, to jest cisza...
Skoro nie wysprzęgla to pewnie problem z dociskiem, musisz rozebrać. Jak co to mam dobry oddam po cenie złomu:)
#14
OFFLINE
Napisany 22 października 2011 - 08:29
#15
OFFLINE
Napisany 22 października 2011 - 10:57
Ale czasami biegi wchodzą bez problemu, więc to raczej nie wysprzęglik. Wiem, że rozebranie odpowie na wszystkie pytania, ale chciałem dopytać, żeby mieć szansę przygotować sobie jakieś kontakty/linki do kupna najbardziej prawdopodobnej części, która mogłaby mi się przydać, bo nie mogę sobie pozwolić, żeby mi auto stało dłużej niż 2 dni.
jak nie rozbierzesz to sie nie przekonasz, najlepiej znajdz wszystko co ci moze byc potrzebne gdzies niedaleko , rozbierz i wtedy kup co ci beddzie potrzebne
#16
OFFLINE
Napisany 22 października 2011 - 15:40
#17
OFFLINE
Napisany 22 października 2011 - 21:10
godzinka to jak dobrze sie uwijaszgodzinkę ściągniesz spokojnie

#18
OFFLINE
Napisany 23 października 2011 - 11:38
ostanio wkładałem c20ne z OA do OB zamiast x25xe i tam problemu wysokości sprzęgła niemiałem - odświerzanie wozu teściowej nowa buda stary niezawodny silnik.
niemiałem nigdy możliwości porównania czy zamach z c20ne OA podpasuje na wał do 16v w OB ale może ktoś to już sprawdził
pozdro
#19
OFFLINE
Napisany 23 października 2011 - 21:00
przerabiałem kiedyś y22xe na jednomas od vectry C jedna śruba w wale jest trochę przesunięta a poza tym trzeba robić dystans pod wysprzęglik bo cały komplet sprzęgła jest o mniej więcej 20-22mm niższy i wysprzęglik nie to że nie do końca wysprzęgla ale się rozpada bo jego zakres suwu jest zamały.
ostanio wkładałem c20ne z OA do OB zamiast x25xe i tam problemu wysokości sprzęgła niemiałem - odświerzanie wozu teściowej nowa buda stary niezawodny silnik.
pozdro
2.0 16v też jedna śruba jest trochę przesunięta. Natomiast skoro od c20ne pasuje do 2.5xe bez przeróbki to w 20 16v też powinno podejść bez problemu.
#20
OFFLINE
Napisany 24 października 2011 - 16:40
skrzynia fartuchem pasuje bo jedno i drugie ma r25 a w sprawie zamachu to się całkowita wysokość sprzęgła zgadzała a raczej zamachu z c20ne do x25xe się nie założy (nie wiem nie przymierzałem)