Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Agregat wodorotlenowy


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
3 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   zielas6662

zielas6662
  • 24 postów
  • Dołączył: 13-02-2009
  • Skąd: Mława
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 16v Y22XE

Napisany 26 lipca 2011 - 22:35

Witam. Znalazłem dziś na spryciarzach jak gościu robi agregat wodorotlenowy i jak go wykorzystał w samochodzie pomysł ciekawy oczywiscie z gazem lpg to nie przejdzie no ale z bezyna czemu nie.Czy ktos to oglądał i jaki macie zdanie na ten temat.
http://www.spryciarz...silnika-w-aucie
http://www.spryciarz...lnika-w-aucie-2
http://www.spryciarz...aver-flash-chip
http://www.spryciarz...racy-w-praktyce
http://www.spryciarz...mputerowy-hho:o

#2 OFFLINE   doncortino

doncortino
  • 3 592 postów
  • Dołączył: 13-09-2008
  • Skąd: Szczecin
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 26 lipca 2011 - 23:00

Witam. Znalazłem dziś na spryciarzach jak gościu robi agregat wodorotlenowy i jak go wykorzystał w samochodzie pomysł ciekawy oczywiscie z gazem lpg to nie przejdzie no ale z bezyna czemu nie.Czy ktos to oglądał i jaki macie zdanie na ten temat.
http://www.spryciarz...silnika-w-aucie
http://www.spryciarz...lnika-w-aucie-2
http://www.spryciarz...aver-flash-chip
http://www.spryciarz...racy-w-praktyce
http://www.spryciarz...mputerowy-hho:o


można też przywiązać do przedniego zderzaka sznurek, potem na wsporniku bloczek i sznurek poprowadzić do kabiny. W czasie jazdy cały czas ciągnąć za sznurek - dzięki temu samochód szybciej będzie jeździł i mniej palił. Co bardziej pomysłowi mogą zamiast ciągnąć cały czas za sznurek - co jest dość uciążliwe i męczące - zamontować silną sprężynę, która siłą napięcia będzie ciągnęła za zderzak. Im mocniej ciągnie sprężyna tym niższe spalanie i lepsze przyspieszenie. Wadą tego rozwiązania jest szybsze zużywanie się klocków hamulcowych - auto ciągle będzie chciało jechać, ale to da się przeżyć.

#3 OFFLINE   Boscorelli

Boscorelli

    Jest blacha musi być rdza

  • 464 postów
  • Dołączył: 17-07-2008
  • Skąd: Bełchatów
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 27 lipca 2011 - 15:26

można też przywiązać do przedniego zderzaka sznurek, potem na wsporniku bloczek i sznurek poprowadzić do kabiny. W czasie jazdy cały czas ciągnąć za sznurek - dzięki temu samochód szybciej będzie jeździł i mniej palił. Co bardziej pomysłowi mogą zamiast ciągnąć cały czas za sznurek - co jest dość uciążliwe i męczące - zamontować silną sprężynę, która siłą napięcia będzie ciągnęła za zderzak. Im mocniej ciągnie sprężyna tym niższe spalanie i lepsze przyspieszenie. Wadą tego rozwiązania jest szybsze zużywanie się klocków hamulcowych - auto ciągle będzie chciało jechać, ale to da się przeżyć.


Dodany obrazek

Idę montować sznurek

#4 OFFLINE   doncortino

doncortino
  • 3 592 postów
  • Dołączył: 13-09-2008
  • Skąd: Szczecin
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 27 lipca 2011 - 19:22

tak na serio ten caly "aparat wodorotlenowy" to pic na wodę fotomontaż, gorszy niż magnetyzery.
Energia powstająca podczas spalania wodoru w tlenie jest równa energii, którą trzeba zużyć w procesie elektrolizy (czyli rozbijania wody na cząsteczki tlenu i wodoru). Z jednej strony silnik dostaje dodatkową energię ze spalania wodoru - z drugiej tyle samo traci.
Tak naprawdę bilans energetyczny będzie ujemny, bo w energia w układzie będzie marnowana poprzez wytwarzanie dodatkowego ciepła.