Agregat wodorotlenowy
#1 OFFLINE
Napisany 26 lipca 2011 - 22:35
http://www.spryciarz...silnika-w-aucie
http://www.spryciarz...lnika-w-aucie-2
http://www.spryciarz...aver-flash-chip
http://www.spryciarz...racy-w-praktyce
http://www.spryciarz...mputerowy-hho:o
#2 OFFLINE
Napisany 26 lipca 2011 - 23:00
Witam. Znalazłem dziś na spryciarzach jak gościu robi agregat wodorotlenowy i jak go wykorzystał w samochodzie pomysł ciekawy oczywiscie z gazem lpg to nie przejdzie no ale z bezyna czemu nie.Czy ktos to oglądał i jaki macie zdanie na ten temat.
http://www.spryciarz...silnika-w-aucie
http://www.spryciarz...lnika-w-aucie-2
http://www.spryciarz...aver-flash-chip
http://www.spryciarz...racy-w-praktyce
http://www.spryciarz...mputerowy-hho:o
można też przywiązać do przedniego zderzaka sznurek, potem na wsporniku bloczek i sznurek poprowadzić do kabiny. W czasie jazdy cały czas ciągnąć za sznurek - dzięki temu samochód szybciej będzie jeździł i mniej palił. Co bardziej pomysłowi mogą zamiast ciągnąć cały czas za sznurek - co jest dość uciążliwe i męczące - zamontować silną sprężynę, która siłą napięcia będzie ciągnęła za zderzak. Im mocniej ciągnie sprężyna tym niższe spalanie i lepsze przyspieszenie. Wadą tego rozwiązania jest szybsze zużywanie się klocków hamulcowych - auto ciągle będzie chciało jechać, ale to da się przeżyć.
#3 OFFLINE
Napisany 27 lipca 2011 - 15:26
można też przywiązać do przedniego zderzaka sznurek, potem na wsporniku bloczek i sznurek poprowadzić do kabiny. W czasie jazdy cały czas ciągnąć za sznurek - dzięki temu samochód szybciej będzie jeździł i mniej palił. Co bardziej pomysłowi mogą zamiast ciągnąć cały czas za sznurek - co jest dość uciążliwe i męczące - zamontować silną sprężynę, która siłą napięcia będzie ciągnęła za zderzak. Im mocniej ciągnie sprężyna tym niższe spalanie i lepsze przyspieszenie. Wadą tego rozwiązania jest szybsze zużywanie się klocków hamulcowych - auto ciągle będzie chciało jechać, ale to da się przeżyć.
Idę montować sznurek
#4 OFFLINE
Napisany 27 lipca 2011 - 19:22
Energia powstająca podczas spalania wodoru w tlenie jest równa energii, którą trzeba zużyć w procesie elektrolizy (czyli rozbijania wody na cząsteczki tlenu i wodoru). Z jednej strony silnik dostaje dodatkową energię ze spalania wodoru - z drugiej tyle samo traci.
Tak naprawdę bilans energetyczny będzie ujemny, bo w energia w układzie będzie marnowana poprzez wytwarzanie dodatkowego ciepła.