

2.2 DTi,odpala i gaśnie.
#1
OFFLINE
Napisany 04 lipca 2011 - 09:35
Pytanko do fachowców.
Na razie nie mam dostępu do kompa i nie wiem jakie są błędy.
Teraz opis sytuacji.
Zdarza się tak,że odpali (nie ma znaczenia temperatura otoczenia) normalnie,Nieraz jest tak,odpali ale nie wkręca się na obroty i zaraz gaśnie.Wtedy muszę odkręcić rurę dolotu,psiknąć samostartem i odpali.
Jak już odpali,to przez cały dzień nie mam problemu z odpalaniem.
Jeśli ktoś ma jakieś sugestie,to proszę o rady.
#2
OFFLINE
#3
OFFLINE
Napisany 30 lipca 2011 - 07:01
Jaki klucz,albo czym odkręcić nakrętkę od zbiornika(tą dużą).
I jeszcze jedno.
Czy można do 2.2 DTi,założyć pompę w zbiornik od 2,5 DTi.
#4
OFFLINE
Napisany 30 lipca 2011 - 20:11
Mam identyczny problem. Na zimnym silniku odpalam bez najmniejszego problemu, po 5 sekundach motor schodzi z obrotów i gaśnie. Następnie kręci, kręci i po mękach odpala zostawiając chmurę dymu, a następnie przez cały dzień spokój. co za bida? proszę o sugestie porady.
#5
OFFLINE
Napisany 31 lipca 2011 - 07:26
Trzeba sprawdzić wężyki w zbiorniku.
A to się dzieje,przy jakiej ilości paliwa w zbiorniku?.
Bo u Mnie to się dzieje,jak jest mniej niż połowa zbiornika.
#6
OFFLINE
Napisany 31 lipca 2011 - 09:41
#7
OFFLINE
Napisany 31 lipca 2011 - 10:41
Witam!
Mam identyczny problem. Na zimnym silniku odpalam bez najmniejszego problemu, po 5 sekundach motor schodzi z obrotów i gaśnie. Następnie kręci, kręci i po mękach odpala zostawiając chmurę dymu, a następnie przez cały dzień spokój. co za bida? proszę o sugestie porady.
typowy objaw zapowietrzania. wypala tylko paliwo z pompy i gasnie. szukaj nieszczelnosci
#8
OFFLINE
#9
OFFLINE
#10
OFFLINE
Napisany 01 sierpnia 2011 - 19:46
a gdzieś koło filtra paliwa nie masz nieszczelności?
Nieszczelność koło filtra paliwa odpada.
Bo nie miało by to związku z ilością paliwa w zbiorniku.
#11
OFFLINE
Napisany 01 sierpnia 2011 - 20:00
#12
OFFLINE
Napisany 02 sierpnia 2011 - 03:57
a przy okazji wymień sobie przelewy.