Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

2.2 DTi,odpala i gaśnie.


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
11 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   G.A.D.T.I.

G.A.D.T.I.
  • 936 postów
  • Dołączył: 07-10-2007
  • Skąd: ZGR-ZS-ZPY(PL)-M(D)
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 04 lipca 2011 - 09:35

Witam.
Pytanko do fachowców.
Na razie nie mam dostępu do kompa i nie wiem jakie są błędy.
Teraz opis sytuacji.
Zdarza się tak,że odpali (nie ma znaczenia temperatura otoczenia) normalnie,Nieraz jest tak,odpali ale nie wkręca się na obroty i zaraz gaśnie.Wtedy muszę odkręcić rurę dolotu,psiknąć samostartem i odpali.
Jak już odpali,to przez cały dzień nie mam problemu z odpalaniem.
Jeśli ktoś ma jakieś sugestie,to proszę o rady.







 


#2 OFFLINE   jacek044

jacek044

    Omegomaniak

  • 447 postów
  • Dołączył: 08-09-2008
  • Skąd: Wołomin
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 DTI 16v Y22DTH

Napisany 04 lipca 2011 - 15:59

Tak jak by się zapowietrzała.

#3 OFFLINE   G.A.D.T.I.

G.A.D.T.I.
  • 936 postów
  • Dołączył: 07-10-2007
  • Skąd: ZGR-ZS-ZPY(PL)-M(D)
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 30 lipca 2011 - 07:01

Mam jeszcze następujące pytanie.
Jaki klucz,albo czym odkręcić nakrętkę od zbiornika(tą dużą).
I jeszcze jedno.
Czy można do 2.2 DTi,założyć pompę w zbiornik od 2,5 DTi.







 


#4 OFFLINE   oko2511

oko2511
  • 13 postów
  • Dołączył: 21-04-2009

Napisany 30 lipca 2011 - 20:11

Witam!
Mam identyczny problem. Na zimnym silniku odpalam bez najmniejszego problemu, po 5 sekundach motor schodzi z obrotów i gaśnie. Następnie kręci, kręci i po mękach odpala zostawiając chmurę dymu, a następnie przez cały dzień spokój. co za bida? proszę o sugestie porady.

#5 OFFLINE   G.A.D.T.I.

G.A.D.T.I.
  • 936 postów
  • Dołączył: 07-10-2007
  • Skąd: ZGR-ZS-ZPY(PL)-M(D)
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 31 lipca 2011 - 07:26

Sugerował bym to samo co u Mnie.
Trzeba sprawdzić wężyki w zbiorniku.
A to się dzieje,przy jakiej ilości paliwa w zbiorniku?.
Bo u Mnie to się dzieje,jak jest mniej niż połowa zbiornika.







 


#6 OFFLINE   oko2511

oko2511
  • 13 postów
  • Dołączył: 21-04-2009

Napisany 31 lipca 2011 - 09:41

Owszem wczoraj miałem paliwka na ok 150 km. Jednak wieczorkiem zatankowałem tak więc zaraz go odpalimy i zobaczymy. Dodam, że wymieniano filtr paliwka jakiś tydzień temu, tak więc czyżby w warsztacie zapowietrzyli układ?

#7 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 31 lipca 2011 - 10:41

Witam!
Mam identyczny problem. Na zimnym silniku odpalam bez najmniejszego problemu, po 5 sekundach motor schodzi z obrotów i gaśnie. Następnie kręci, kręci i po mękach odpala zostawiając chmurę dymu, a następnie przez cały dzień spokój. co za bida? proszę o sugestie porady.


typowy objaw zapowietrzania. wypala tylko paliwo z pompy i gasnie. szukaj nieszczelnosci




 


#8 OFFLINE   oko2511

oko2511
  • 13 postów
  • Dołączył: 21-04-2009

Napisany 31 lipca 2011 - 14:48

Jak autko zatankowane to i pali jak nowe.

#9 OFFLINE   korczo007

korczo007
  • 100 postów
  • Dołączył: 29-08-2010
  • Skąd: Kamieniec Wrocławski

Napisany 01 sierpnia 2011 - 00:05

a gdzieś koło filtra paliwa nie masz nieszczelności?

#10 OFFLINE   G.A.D.T.I.

G.A.D.T.I.
  • 936 postów
  • Dołączył: 07-10-2007
  • Skąd: ZGR-ZS-ZPY(PL)-M(D)
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 01 sierpnia 2011 - 19:46

a gdzieś koło filtra paliwa nie masz nieszczelności?


Nieszczelność koło filtra paliwa odpada.
Bo nie miało by to związku z ilością paliwa w zbiorniku.







 


#11 OFFLINE   oko2511

oko2511
  • 13 postów
  • Dołączył: 21-04-2009

Napisany 01 sierpnia 2011 - 20:00

filtr paliwa szczelny, uszczelka poprawnie założona własnie sprawdziłem. innych nieszczelności nie zauważyłem. jedynie jeden z przewodów paliwowych wychodzący z obudowy filtra ma lekki luz ale wycieku nie ma. szukamy dalej

#12 OFFLINE   korczo007

korczo007
  • 100 postów
  • Dołączył: 29-08-2010
  • Skąd: Kamieniec Wrocławski

Napisany 02 sierpnia 2011 - 03:57

zmień przewody paliwowe od baku do filtra i powrót.

a przy okazji wymień sobie przelewy.