Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Brak oznaczenia silnika


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
8 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   adr111

adr111
  • 5 postów
  • Dołączył: 08-12-2010

Napisany 20 czerwca 2011 - 16:32

Witam,

Co może być przyczyna tego, że w mojej omedze na bloku, w miejscu gdzie powinien być wybity nr silnika- tego numeru nie ma??? Co to może oznaczać? W dowodzie mam, że to składak poj. 2,0. A jak na takiego starego dziadka to Omcia nawet jest zrywna. Czy można po czymś innym wywnioskować, co to za silnik i jakiej jest mocy?

#2 OFFLINE   sypus

sypus

    Prezes KKK

  • 5 433 postów
  • Dołączył: 24-04-2007
  • Skąd: Zgorzelec
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 20 czerwca 2011 - 16:59

Po wyglądzie. Daj fotkę komory silnika.

------------------------------------------------
Jak pozbyć się Kluchy? PORADNIK Klick :mrgreen:

#3 OFFLINE   adr111

adr111
  • 5 postów
  • Dołączył: 08-12-2010

Napisany 20 czerwca 2011 - 17:09

[attach]13612[/attach]

[attach]13613[/attach]


Rozrząd mam z napinaczem, tutaj pompa nie napina paska rozrządu.

#4 OFFLINE   sypus

sypus

    Prezes KKK

  • 5 433 postów
  • Dołączył: 24-04-2007
  • Skąd: Zgorzelec
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 20 czerwca 2011 - 17:25

2.0 8v / 115 km.

#5 OFFLINE   robert3012

robert3012
  • 2 349 postów
  • Dołączył: 09-02-2009
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 20 czerwca 2011 - 17:36

Może był wkładany silnik który teoretycznie miał być już "zutylizowany" i dlatego numerów nie masz.
Tak jak powiedział Sypus - masz jeden chyba z bardziej udanych silników jakie kiedyś robił Opel.
2,0 z ośmioma zaworkami - kod silnika C20NE
Numery powinny być na bloku pod kolektorem wydechowym.

#6 OFFLINE   adr111

adr111
  • 5 postów
  • Dołączył: 08-12-2010

Napisany 20 czerwca 2011 - 17:46

Nie minął miesiąc jak z paska wyleciały zęby:o i nic się nie stało. Kupiłem nowy za 64zł i w godzinkę z hakiem po kłopotach:D

Do robert3012;
No właśnie nie ma tam numeru. Cała powierzchnie jest gładka, nie ma śladu po szlifowaniu np. fleksem

#7 OFFLINE   robert3012

robert3012
  • 2 349 postów
  • Dołączył: 09-02-2009
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 20 czerwca 2011 - 17:59

Nie minął miesiąc jak z paska wyleciały zęby:o i nic się nie stało.


A to dlatego że to jeden z niewielu silników które wybaczają zaniedbanie w postaci nie wymienienia rozrządu na czas. Jest "bezkolizyjny".

#8 OFFLINE   adr111

adr111
  • 5 postów
  • Dołączył: 08-12-2010

Napisany 20 czerwca 2011 - 18:08

A tak z ciekawości. Jak się ma sprawa ,,bezkolizyjności'' w rzędówkach 2,6 i 3,0 24V?
Bo to są łańcuchowce. Ile wytrzyma tam łańcuch km-ów?

#9 OFFLINE   Pepcio

Pepcio
  • 2 382 postów
  • Dołączył: 16-03-2008
  • Skąd: Syców
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 20 czerwca 2011 - 18:12

Proszę trzymać sie tematu..