

Opinie o reduktorze Tomasetto AT-09 Artic
#1
OFFLINE
Napisany 20 czerwca 2011 - 13:43
Czy ktoś z Was ma założony w swojej Omce reduktor Tomasetto AT-09 Artic?
Chodzi konkretnie o Artic (taki, jak na fotkach) a nie o Alaska lub Basic.
Napisałem tak ponieważ często te reduktory są mylone.
A już najbardziej cieszyłbym się z opinii posiadaczy tegoż reduktora w silniku X20XEV.
Aktualnie posiadam Alaskę i mam spore spadki więc noszę się z wymianą na Artic.
Będę wdzięczny za opinie.
#2
OFFLINE
Napisany 20 czerwca 2011 - 17:48
w 2,0 16V może da radę, ale chyba lepiej kupić coś mocniejszego.
Ale jeśli jednak chcesz poeksperymentować to za małe pieniądze odstąpię (używany, działał bezproblemowo przed wymontowaniem, możliwe że trzeba wymienić membranę i filtr, bo leży dwa lata na półce)
#3
OFFLINE
Napisany 20 czerwca 2011 - 18:25
<a href=http://programmo-mania.info>
#4
OFFLINE
Napisany 20 czerwca 2011 - 20:11
Za ile go puścisz?miałem tego 'mocarza' w 3,2 v6 - przy wyprzedzaniu musiałem przełączać na benzynę, bo wpadał w tryb awaryjny. Powędrował od razu na półkę, leży tam do dziś.
w 2,0 16V może da radę, ale chyba lepiej kupić coś mocniejszego.
Ale jeśli jednak chcesz poeksperymentować to za małe pieniądze odstąpię (używany, działał bezproblemowo przed wymontowaniem, możliwe że trzeba wymienić membranę i filtr, bo leży dwa lata na półce)
Daj info na PW.
#5
OFFLINE
Napisany 21 czerwca 2011 - 20:52
mały magik w 3.0 daje rade
Nie ma takiej opcji żeby wyrobił do samego końca, do X20XEV polecam Scorpiona ST albo właśnie Magika ale tylko do 2.0, w 3.0 to już 2 reduktory, u siebie mam 2x Zavoli Zeta S i ciśnienie trzymają miodzio.
#6
OFFLINE
Napisany 22 czerwca 2011 - 06:30
Proszę o opinie użytkowników Tomassetto AT-09 Artic.
#7
OFFLINE
Napisany 22 czerwca 2011 - 07:33

Co do samego Arctica, tą moc powinien obrobić spokojnie, ale jego wydajność spada wraz z przebiegiem. Zresztą tak jak i alaski. Co będzie za Xtys km? Znowu wymiana?
#8
OFFLINE
Napisany 23 czerwca 2011 - 21:06
Reduktor nie jest plug&play w stosunku do Alaski, trzeba miedź przekładać inaczej i stosować przejściówkę na Fi8.
Mimo ceny Zavoli Zeta N + elektrozawor (trzeba doinstalować) bardziej do mnie przemawia.