Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Problem na ciepłym silniku.


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
5 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   jacoll

jacoll
  • 63 postów
  • Dołączył: 23-03-2010
  • Skąd: Choszczno

Napisany 13 czerwca 2011 - 22:52

Hejka.
a ja przygarne pomoc w ogarnieciu mojego auta.Tzn podlaczenia pod kompa,wyregulowania nastawnika,ustawienia kata wtrysku no i ogolnie zobaczyc co ja boli,bo nie chce chechlac jak ciepla:(.::
Jestem z Choszczna ( zach-pom) -szczecin 80km,gorzow 60km:p
Za pomoc z gory WIELGACHNE DZIEKI

#2 OFFLINE   Drol Notab

Drol Notab
  • 133 postów
  • Dołączył: 25-08-2008
  • Skąd: Poznań

Napisany 14 czerwca 2011 - 00:55

Pierw sprawdź czy aby pompa w zbiorniku pracuje - to może być powód problemów - potem szukaj dalej.
[SIGPIC][/SIGPIC]
Bo wypadek to dziwna rzecz.
Nigdy go nie ma, dopóki się nie wydarzy
- Kubuś Puchatek

#3 OFFLINE   jacoll

jacoll
  • 63 postów
  • Dołączył: 23-03-2010
  • Skąd: Choszczno

Napisany 14 czerwca 2011 - 07:36

Pompka zdrowa,daje paliwo. Wymienialem pompe wtryskowa ale niestety brakuje mi kasiorki na kompa i ustawienie auta. Zawsze jakies inne remonty niz samochodu i tak to jest.

#4 OFFLINE   Barthez

Barthez
  • 519 postów
  • Dołączył: 27-05-2009
  • Skąd: Nowe Czarnowo
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.6 V6 Y26SE

Napisany 15 czerwca 2011 - 16:45

Kolego, OpelScanner-a mam i często bywam w Choszcznie. Podpiąć i pobawić się możemy tylko żebyśmy za bardzo nie namieszali :p :p :p
Wyślij mi swój telefon na Priv i może jakoś się ugadamy.
Pozdrawiam.

#5 OFFLINE   redies

redies

    honor&patria

  • 638 postów
  • Dołączył: 12-07-2009
  • Skąd: Brzeziny
  • Województwo: opolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 16 czerwca 2011 - 19:27

to , że nie pali na ciepłym to jest bolączka tych silników z tego co zdołaliśmy już na tym forum odnośnie palenia na ciepłym opowiedzieć to jest to czujnik temperatury ale ten zamontowany w pompie lub poprostu zamontować cudeńko z allkegro i będzie palił z tym, że za każdym odpaleniam auta będzie grzał świece. Natomiast jeżeli chodzi o nastawnik to można go samemu ustawić ja tak właśnie ustawiałem specjalny kluczyk owalna 8 i delikatne pukanie kołkiem w stronę kabiny każdy miliment ruchu jest bardzo ważny z tego co pamiętam to na kompie powinno wskazywać na ciepłym silniku i postoju od 0,9l/h do 1,2 l/h ja miałem ustawiony na 0,7l/h bo tak chciałem gdyż wówczas auto jest zrywniejsze i ma jad ale troszkę więcej spali , powodzenia w ustawianiu. A błędy silnika możesz zczytać samemu na spinacz ale tu musisz już poczytać porady tam wszystko znajdziesz co jak podpiąć i jak czytać a wówczas wszystko na jaw wyjdzie. Podobnie jak Ty kiedyś miałem taki silnik i musiałem do niego przywyknąć i się go nauczyć a później to była bajka z jazdy, no oprócz tego, że dwa razy uszkodziłem miskę olejową bo świnia nisko siedziała.

#6 OFFLINE   jacoll

jacoll
  • 63 postów
  • Dołączył: 23-03-2010
  • Skąd: Choszczno

Napisany 16 czerwca 2011 - 21:13

Natomiast jeżeli chodzi o nastawnik to można go samemu ustawić ja tak właśnie ustawiałem specjalny kluczyk owalna 8 i delikatne pukanie kołkiem w stronę kabiny każdy miliment ruchu jest bardzo ważny z tego co pamiętam to na kompie powinno wskazywać na ciepłym silniku i postoju od 0,9l/h do 1,2 l/h ja miałem ustawiony na 0,7l/h bo tak chciałem gdyż wówczas auto jest zrywniejsze i ma jad ale troszkę więcej spali , powodzenia w ustawianiu.

witam
dzieki za opisanie ale u mnie jest problem ze nie mam kompa w aucie:( ani zadnych kabli aby z lapka programem sie pobawic. wlasnie chcialbym sie podlaczyc pod kompa i posprawdzac dawke,kat wtrysku itp,itd
pozdrawiam