

Lekkie koło zamachowe
#101
OFFLINE
Napisany 21 listopada 2011 - 10:55
czyli zamiast tarczy sprzegla od vectry i docisku od c20xe, mozna to zamienic na tai zestaw od c20let. tarcza tez ma 228mm, wieloklin pasuje (14klinow) - (skrzynia F25 z vectry x25xe, lub F28 od c20let to przeciez to samo, co skrzynia R25/R28 z omegi x25xe/x30xe, taki sam walek).
i docisk tez od c20let, bo to to samo, co od c20xe.
#102
OFFLINE
Napisany 21 listopada 2011 - 11:10
to nie tak chop siup...
a nowe pewnie kilka ładnych stówek...

ZWYKŁY KLUBOWICZ
#103
OFFLINE
Napisany 21 listopada 2011 - 11:26

u siebie nawet nie przewiduje takiej opcji.
raz, nowka a pozadnie.
#104
OFFLINE
Napisany 21 listopada 2011 - 11:33
a co Ty chciales uzywke sprzeglo do siebie zakladac?
Oczywiście, że tak... niech się po miesiącu coś wysypie...
Trzeba stestować jak to będzie hulać...

ZWYKŁY KLUBOWICZ
#105
OFFLINE
Napisany 21 listopada 2011 - 12:25
a co Ty chciales uzywke sprzeglo do siebie zakladac?
u siebie nawet nie przewiduje takiej opcji.
raz, nowka a pozadnie.
nowe sprzeglo to wydatek okolo 500pln.
urzywana tarcza, czesto ( praktycznie nowa) mozna kupic juz za 50pln
docisk jest troche wiecej szukania ale tez mozna kupic za normalne pieniadze.
mozesz kupic nowe sprzeglo i tez moze byc wadliwe nawet renomowanej marki:(
#106
OFFLINE
Napisany 21 listopada 2011 - 12:28
do LETa chyba więcej...nowe sprzeglo to wydatek okolo 500pln.

ZWYKŁY KLUBOWICZ
#107
OFFLINE
Napisany 21 listopada 2011 - 13:06
#108
OFFLINE
Napisany 21 listopada 2011 - 14:49
koło zamachowe, sprzegło, docisk itd i to wszystko podejdzie do 2.5/3.0 jako P&P ?
#109
OFFLINE
Napisany 21 listopada 2011 - 14:58
W C20LET występuje tylko koło 9,5kg i tarcza sprzęgła na 14zębów.
W C20XE występuje koło jak wyżej lub 6,5kg. Do każdego koła jest odpowiadający docisk.
Tarcza sprzęgła z C20XE nie pasuje do omegi bo ma inny wieloklin.
Można zrobić mix czyli koło 6,5kg z dociskiem i tarcza z LETa.
Ani docisk ani tarcza z X30XE i X25XE nie będzie pasowała.
#110
OFFLINE
Napisany 21 listopada 2011 - 15:13

Dzięki ILKU

ps.
z tą hamownia za jakis czas znowu uderzymy w regionie na dyno day - dam Ci znać jak coś to najwyzej sie karniesz do trojmiasta na tańsze grupowe hamowanie?
#111
OFFLINE
Napisany 21 listopada 2011 - 18:23
tak jak ILKU napisal:
-zamach C20XE
-tarcza od C20LET
-docisk od C20XE
ja juz mam skompletowane graty, caly zestaw nowka, + tulejka od ILKU, sruby do przykrecenia zamachu do silnika.
przepraszam za wprowadzenie w blad, jak chodzi o ten docisk od LET-a. jednak rozni sie od XE.
#112
OFFLINE
#113
OFFLINE
Napisany 28 listopada 2011 - 18:20
#114
OFFLINE
Napisany 28 listopada 2011 - 19:24
A tu cos takiego znalazlem
Ale to kola pasowe a nie zamachowe

#115
OFFLINE
Napisany 28 listopada 2011 - 20:36
Ale to kola pasowe a nie zamachowe
aa sie czepiasz, dejf sie tam zna jak on wciaz rozrusznik ujezdza.
dajcie jaki filmik jak to jedzie na takim zestawie
#116
OFFLINE
Napisany 20 grudnia 2011 - 22:32
do plaskiego kola c20xe nalezy miec sruby z plaskim lbem, najlepiej oryginalne do tego zamachu.
nalezy tez miec nabyte (najlepiej oryginalne) srubki mocujace docisk do kola zamachowego. omegowe nie pasuja - za grube. w zamachu z c20xe podejda sruby m7 x 23mm. w omedze jest m8

reszta, to juz pikus.
#117
OFFLINE
Napisany 21 grudnia 2011 - 03:16
Roznica to jest ponad 50% w wadze w stosunku do kola z C20XE. Jakie to moze miec skutki ujemne w dluzszym okresie?? Ten problem co maja ILKU i Hubert, to wlasnie przez za duza roznice w stosunku do DM? Jak ma mi cos wpadac w rezonans, to ja dziekuje za taki mod.DM w omedze wazy ponad 15kgs
ALI, jak to sie ma z twojego punktu widzenia? DM z Omegi 15+, a z C20XE 6,4kg? Zakladac, nie zakladac?
#118
OFFLINE
Napisany 21 grudnia 2011 - 07:16
Od siebie dodam tylko, że śruby do oprawy powinny być również oryginalne - chodzi o to, że mają one prowadzenia o średnicy większej nić gwint. Prowadzenie to idealnie dopasowane jest do otworu w docisku i go centruje. Przy zastosowaniu zwykłych M7 docisk może być nie wycentrowany idealnie. Śruby oprawy należy dokręcać stopniowo.ku woli, napisze przyszlym modowiczom, zeby nie mieli jak ja wielkich poszukiwan za glupimi srubkami.
do plaskiego kola c20xe nalezy miec sruby z plaskim lbem, najlepiej oryginalne do tego zamachu.
nalezy tez miec nabyte (najlepiej oryginalne) srubki mocujace docisk do kola zamachowego. omegowe nie pasuja - za grube. w zamachu z c20xe podejda sruby m7 x 23mm. w omedze jest m8
reszta, to juz pikus.
Tuning nie jest dla wszystkich. Jak ktoś chce mieć komfortowy dupowóz to zostaje przy fabryce. Dla mnie rekompensatą za drobne niedogodności są osiągi. I to mnie kręciTen problem co maja ILKU i Hubert, to wlasnie przez za duza roznice w stosunku do DM? Jak ma mi cos wpadac w rezonans, to ja dziekuje za taki mod.

A z czasem może i to się wyeliminuje...
#119
OFFLINE
Napisany 21 grudnia 2011 - 09:50
Od siebie dodam tylko, że śruby do oprawy powinny być również oryginalne
tutaj masz numery do ori srub. wlasnie zamowilem w ASO

0666784
i bede mial 4 w zapasie, jakby co, bo mniej niz 10 nie chcieli mi sprzedac.
#120
OFFLINE
Napisany 21 grudnia 2011 - 13:27
Dla mnie rekompensatą za drobne niedogodności są osiągi.
U mnie te drgania tylko sa na pierwszym i drugim biegu do okolo 1500 obr pozniej juz nic nie slychac.
A u ciebie jak jest??