Witam
Koledzy mam 2.5 DTi w automacie i taką przypadłość
jak jest zimny szaleje az miło a jak cieply ruszam jade spokojnie obroty ok 1000- 1500 i zaczynam przyspieszac hmm no właśnie ja chce ale auto nie, kula sie i kula gazem moge sobie wachlowac i tak jakby na gaz nie reagowal ale jak depne i skrzynia zredukuje, obroty ok 2200-2500 zalaczy sie turbina to ciagnie az miło ewentualnie jak tak kulajac sie w koncu dojdzie do tych 2500 obr to tez zaczyna ciągnąć az milo.
Co sie dzieje ?
Czy gdzies coś zapchane czy co
na dizlach sie nie znam poza tym to moj pierwszy dizelek.
Może ktoś coś mi poradzi
A przy okazji moze tez ktos podpowie gdzie kupic wisko ? bo chyba umiera mi bo silnik potrafi do 100 stopni sie nagrzac a nawet wyzej
Na Allegro temat raczej przegrany chyba


Brak mocy od dołu do zalaczenia turbiny
Rozpoczęte przez
czarny-1977
, 09 cze 2011, 18:58
6 odpowiedzi na ten temat
#1
OFFLINE
Napisany 09 czerwca 2011 - 18:58
Czas to pieniadz , Pieniadz to PIWO wiec pijmy piwo bo szkoda czasu
#2
OFFLINE
Napisany 19 czerwca 2011 - 21:27
spróbuj wyczyscic chlodnice intercolera mialem podobnie ale nie w omie tylko w mondeo po wyczyszczeniu problem ustapil
#3
OFFLINE
Napisany 19 czerwca 2011 - 22:02
co do turbo-dziury to pewnieprzez blaszki kolektora
u mnie po wyjeciu blaszek spadl moment obrotowy przed 2k obrotow
a co do temperatury to sam mam ten problem
jakkulam wolno pomiescie do 2k obrotow to sie grzeje
ale jak depnepowyzej 2k obrotow to temperatura spada
u mnie po wyjeciu blaszek spadl moment obrotowy przed 2k obrotow
a co do temperatury to sam mam ten problem
jakkulam wolno pomiescie do 2k obrotow to sie grzeje
ale jak depnepowyzej 2k obrotow to temperatura spada
#4
OFFLINE
Napisany 19 czerwca 2011 - 22:14
co do temp to u m nie nie ma znaczenia jakie obr poprosu wisko umarło
Tylko mam teraz inny problem z tym całym wisko !
Wyobraźcie sobie ze obdzwoniłem chyba całą Polskę i wszędzie wciskali mi ze do Omegi 2.5 DTI z silnikiem Y25DT nie występuje wisko tylko elektryczny wentylator chłodnicy płynu chłodzącego bądź jak inni mówili chłodnicy silnika. Kurcze wiem co mam a wciskali mi ze tylko elektryczny --- RĘCE MI OPADAJĄ
!!
RATUNKU
!!
Tylko mam teraz inny problem z tym całym wisko !
Wyobraźcie sobie ze obdzwoniłem chyba całą Polskę i wszędzie wciskali mi ze do Omegi 2.5 DTI z silnikiem Y25DT nie występuje wisko tylko elektryczny wentylator chłodnicy płynu chłodzącego bądź jak inni mówili chłodnicy silnika. Kurcze wiem co mam a wciskali mi ze tylko elektryczny --- RĘCE MI OPADAJĄ

RATUNKU

Czas to pieniadz , Pieniadz to PIWO wiec pijmy piwo bo szkoda czasu
#5
OFFLINE
Napisany 21 czerwca 2011 - 21:35
niemozliwe ze nie ma w zeszlym tygodniu kupowalem do bmw tds to ta sama pompa wody co w omie z dnia na dzien dowiezli koszt lepszej 110 zl
#6
OFFLINE
Napisany 22 czerwca 2011 - 10:35
niemozliwe ze nie ma w zeszlym tygodniu kupowalem do bmw tds to ta sama pompa wody co w omie z dnia na dzien dowiezli koszt lepszej 110 zl
chodzi o visco a nie pompe wody, ja kupowalem do swojej zamiennik za 300zł a oryginal ok 500zł trzeba liczyć. Jak na razie zamiennik spisuje się całkiem niezle, tylko ciekawe jak długo

#7
OFFLINE
Napisany 23 czerwca 2011 - 20:40
to podpowiedzcie gdzie kupic
Czas to pieniadz , Pieniadz to PIWO wiec pijmy piwo bo szkoda czasu