

Uszkodzona pompa paliwa...
#1
OFFLINE
Napisany 31 maja 2011 - 09:40
Pech chciał, że pierwszy mój odzew tu to od razu wołanie o pomoc.
Od parunastu dni posiadam Omegę, edycję 2000 z 3 litrową jednostką gazową na automacie.
Dziś lalka odmówiła współpracy - nie dostaje paliwa na rozruch - podejrzenie padło na pompkę.
Ponieważ jest to samochód mi całkowicie obcy jak dotąd, czy mógłbym was prosić o wskazówki do kogo mógłbym się z tym zwrócić bezpośrednio (w Pruszczu Gdańskim - bo scholować sztuki nie można) żeby był w stanie mi samochód ożywić ?
dla jasności przewertowałem forum szukająć różnych rozwiązań.
Co do diagnostyki metodą spinaczową - trochę się tego obawiam (brak doświadczenia)
pozdrawiam
#2
OFFLINE
Napisany 31 maja 2011 - 09:54
nie masz czego się bać, jest to banalneCo do diagnostyki metodą spinaczową - trochę się tego obawiam (brak doświadczenia)

Przy próbie rozruchu miga Ci

#3
OFFLINE
Napisany 31 maja 2011 - 10:57
do 3.0 jest tak samo ?
#4
OFFLINE
Napisany 31 maja 2011 - 11:17
#5
OFFLINE
Napisany 07 czerwca 2011 - 12:11
sztuka odpaliła, przejechała 150m i padła znowu.
i znowu pompa, ale tym razem zagubiło sie napięcie. z 12 spadło do 7V i tak sobie losowo skacze.
także sztuka wróciła na podnośnik.
#6
OFFLINE
Napisany 07 czerwca 2011 - 12:22
#7
OFFLINE
Napisany 07 czerwca 2011 - 12:37
winny przekaźnik pompy paliwa... dział sprawdzone porady--> opis przekaźników omega B tam masz taką fajoską fotę ...
skoro napiecie spadlo to jest gdzies przerwa na kablu - nie czepial bym sie przekaznika tylko utlenionego kabla
#8
OFFLINE
Napisany 07 czerwca 2011 - 12:43
raczej przerwa by skutkowała brakiem napięcia, co najwyżej utleniony przewód może coś takiego powodować, a sprawdzenie przekaźnika wydaje mi się szybsze, robiąc zworkę na pinie 30 i 87 :hmm: chyba takie byłyskoro napiecie spadlo to jest gdzies przerwa na kablu - nie czepial bym sie przekaznika tylko utlenionego kabla


#9
OFFLINE
Napisany 07 czerwca 2011 - 15:46
a sprawdzenie przekaźnika wydaje mi się szybsze, robiąc zworkę na pinie 30 i 87 :hmm: chyba takie były
i sprawdzenie ponowne napięcia przy pompie paliwa
rozwiniesz proszę ten fragment. Bo nie bardzo jeszcze wiem o czym mówisz

#10
OFFLINE
Napisany 07 czerwca 2011 - 16:15
#11
OFFLINE
Napisany 07 czerwca 2011 - 16:19
mostkując dwa piny zamiast przekaźnika pompy paliwa załączysz pompę na stałe po włączeniu zapłonurozwiniesz proszę ten fragment. Bo nie bardzo jeszcze wiem o czym mówisz
edit
zając był szybszy

#12
OFFLINE
Napisany 09 czerwca 2011 - 20:27
winny okazał sie akumulator - spalona cela.
generalnie w momencie gdy samochód padł padło na raz kilka rzeczy.
pompa paliwa
czujnik położenia wału
aku
i popaliły się gniazda bezpieczników
na szczęście zostało to zrobione. Gdyby ktoś poszukiwał dobrego, zawziętego i rzetelnego mechanika, to mam kogo polecić

#13
OFFLINE
Napisany 09 czerwca 2011 - 20:46
działa...
winny okazał sie akumulator - spalona cela.
generalnie w momencie gdy samochód padł padło na raz kilka rzeczy.
pompa paliwa
czujnik położenia wału
aku
i popaliły się gniazda bezpieczników
Ciekawe co spowodowało takie uszkodzenia elektryczne:)
#14
OFFLINE
#15
OFFLINE
Napisany 10 czerwca 2011 - 10:02
Obstawiam elektryke od lpg:D
wypluj te słowa

bo to oznacza, że się może powtórzyć.