Chyba problem z automatem
#1 OFFLINE
Napisany 15 czerwca 2007 - 20:44
Mam taki problem ze swoją Omegą - jak jadę spokojnie to wszystko pięknie i ładnie ale jak depne jej to na wyłączonym S też wszystko gra i buczy natomiast przy włączonym s jak kręci na wysokie obroty to czasami ma problem z przerzuceniem biegu - poprostu nie p[otrawi sobie przerzucić biegu na wyższy i zachowuje się dosłownie tak jakby miał zainstalowane odcinanie dopływu paliwa - szarpie nim i za cholere nie chce przeżucić biegu. jak mu się troszeczke ujmie gazu na momencik dosłownie to wtedy przerzuca. Zauważyłem że dobrze przerzuca jak nie ma wdepniętego pedału gazu do oporu. Co najgorsze u mnie nie podciąga na tak wysokie obroty jak u Was troszeczke ponad 4 tys obrotów na wciśniętym S i przerzuca. Co ciekawe na wcisniętym S nie pojade więcej niż 140 km na godzine, poprostu nie przerzuci dalej biegu, natomiast kiedy wyłącze S to zmienia bez problemu i można kręcić dalej... Co to może być ? Czego to są objawy i ile może kosztować ewentualna naprawa ? Apropo naprawy gdzie w Krakowie albo w okolicach jest dobry mechanik, spec od automatów ale i nie tylko... ?
POZDRAWIAM
Edit Beast przenioslem do wlasciwego dzialu
#2 OFFLINE
Napisany 22 czerwca 2007 - 14:59
Witam serdecznie
Mam taki problem ze swoją Omegą - jak jadę spokojnie to wszystko pięknie i ładnie ale jak depne jej to na wyłączonym S też wszystko gra i buczy natomiast przy włączonym s jak kręci na wysokie obroty to czasami ma problem z przerzuceniem biegu - poprostu nie p[otrawi sobie przerzucić biegu na wyższy i zachowuje się dosłownie tak jakby miał zainstalowane odcinanie dopływu paliwa - szarpie nim i za cholere nie chce przeżucić biegu. jak mu się troszeczke ujmie gazu na momencik dosłownie to wtedy przerzuca. Zauważyłem że dobrze przerzuca jak nie ma wdepniętego pedału gazu do oporu. Co najgorsze u mnie nie podciąga na tak wysokie obroty jak u Was troszeczke ponad 4 tys obrotów na wciśniętym S i przerzuca. Co ciekawe na wcisniętym S nie pojade więcej niż 140 km na godzine, poprostu nie przerzuci dalej biegu, natomiast kiedy wyłącze S to zmienia bez problemu i można kręcić dalej... Co to może być ? Czego to są objawy i ile może kosztować ewentualna naprawa ? Apropo naprawy gdzie w Krakowie albo w okolicach jest dobry mechanik, spec od automatów ale i nie tylko... ?
POZDRAWIAM
Edit Beast przenioslem do wlasciwego dzialu
Witam
Mam podobny problem tylko ze u mnie nie ma znaczenia czy na S czy bez.
Bylem dzisiaj u fachowca i powiedzial ze to prawdopodobnie zawor cisnieniowy. Koszt okolo 400 zl. z wymiana.
Bede go zmienial w przyszlym tygodniu. Jesli podziala to dam ci znac.
#3 OFFLINE
Napisany 01 lipca 2007 - 22:53
Zmienilem zawor cisnieniowy i pomoglo takze pewnie masz ten sam problem. najlepiej kup uzywany ( ok. 300zl.) Radze ci pojechac do goscia od skrzyn bo jak pojedziesz do opla to wcisna ci kawalek sterowania w ktorym znajduje sie ten wlasnie zawor i zaplacisz za to 2000 zl. plus wymiana.
Pozdrawiam
Wiktor