Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

błędy 31 i 57


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
3 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   djdred

djdred
  • 5 postów
  • Dołączył: 15-06-2007
  • Skąd: gdynia

Napisany 15 czerwca 2007 - 16:15

witam
mam omege A, 93r. silnik 2.0
od jakiegoś czasu mam błąd silnika, odczytałem ostatnio i jest to nr 31 na wyłączonym silniku i 57 na włączonym, wiem co one znaczą ale nie wiem jak się do tego zabrać co to może być dokładnie, dodam że mam na LPG i ostatnio silnik szalał na obrotach wymieniłem świece, kable i kopułkę z palcem i wariacje ustały teraz tylko na gazie sa na jałowym obroty 1100 ale na benzynie ok 800 więc muszę pewno ustawić gaz.
co mam zrobić pomocyyy !!



#2 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 15 czerwca 2007 - 16:39

witam
mam omege A, 93r. silnik 2.0
od jakiegoś czasu mam błąd silnika, odczytałem ostatnio i jest to nr 31 na wyłączonym silniku i 57 na włączonym, wiem co one znaczą ale nie wiem jak się do tego zabrać co to może być dokładnie, dodam że mam na LPG i ostatnio silnik szalał na obrotach wymieniłem świece, kable i kopułkę z palcem i wariacje ustały teraz tylko na gazie sa na jałowym obroty 1100 ale na benzynie ok 800 więc muszę pewno ustawić gaz.
co mam zrobić pomocyyy !!



http://forum.omegakl...p?p=50780#50780

31 to normalne przy wylaczonym silniku
a 57 - Stopień wyjściowy regulacji biegu jałowego - zbyt niskie napięcie




 


#3 OFFLINE   djdred

djdred
  • 5 postów
  • Dołączył: 15-06-2007
  • Skąd: gdynia

Napisany 15 czerwca 2007 - 16:49

napisałem że wiem co one znaczą, moje pytanie to co z tym zrobić za co się zabrać jaka to część może być itp

#4 OFFLINE   Szynka

Szynka

    AutoDetailing

  • 1 493 postów
  • Dołączył: 27-09-2006
  • Województwo: podkarpackie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.6 V6 Y26SE

Napisany 15 czerwca 2007 - 18:04

57 - Stopień wyjściowy regulacji biegu jałowego - zbyt niskie napięcie


Najprawdopodobniej może być do wymiany regulator biegu jałowego, czyli tzw. słynny silnik krokowy.
Spróbuj go jeszcze przeczyścić.

W tym temacie są zdjęcia silnika krokowego w Omedze A z silnikiem C20NE.

Natomiast tutaj jest napisane jak wyczyścić silnik krokowy (ale od X20XEV) ale miejmy nadzieję, że będzie Ci trochę pomocne.

Pozdrawiam i powodzenia ! ;)