Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

na skrzyzowaniu omega gasnie


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
7 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   adamski

adamski
  • 21 postów
  • Dołączył: 15-04-2007
  • Skąd: willenhall

Napisany 13 czerwca 2007 - 16:50

witam ostatnio dosc czesto pisze na tym forum ale wkrotce wyjerzdzam do polski i czeka mnie 2 tys km jazdy mnie wiecej.
coz 2 dni temu dalem auto do roboty kolesiowi plakowi co robi osobowki
sam jestem mechanikiem ale mam noge po zlamaniu i robic nie moge .wymienial uszczelki pod pokrywami zaworowymi i od tego czasu stala sie tragedia
zapala ciezko to po pierwsze (nowe swiece rorzad ,pasek alternatora napinacz itp)
po 2 na skryzowaniu casami jak staniesz zgasnie
po 3 czasem sama z siebie zgasnie na postoju jak chodzi (silniczek krokowy czysty filter paliwa nowka )
po 4 jak juz odpali rano to kicha i strzela w tlumnik dlugo trzeba krecic
po 5 bledow zero w kompie
moze jakes sugestie



p.s
kto wie ile orotow na min musi miec v6 na postoju
luzna praca silnika




z gory dzieki adamski



#2 OFFLINE   gmurawsk

gmurawsk
  • 2 023 postów
  • Dołączył: 08-08-2006
  • Skąd: Warszawa-Grochów
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 14 czerwca 2007 - 07:45

po 4 jak juz odpali rano to kicha i strzela w tlumnik dlugo trzeba krecic

wygląda mi na to, że przeskoczył ci pasek rozrządu.

#3 OFFLINE   egon

egon
  • 5 983 postów
  • Dołączył: 28-07-2006
  • Skąd: Ujście/Piły
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 14 czerwca 2007 - 08:17

p.s
kto wie ile orotow na min musi miec v6 na postoju
luzna praca silnika


pomiędzy 500-800obr.

#4 OFFLINE   adamski

adamski
  • 21 postów
  • Dołączył: 15-04-2007
  • Skąd: willenhall

Napisany 14 czerwca 2007 - 09:55

hm raczej nie mozliwe
rano ciezko pali ,pasek tydznie temu wymieniony jak juz rano zapali to pali na tkniecie ,wymienilem swiece wycyscielem przewody chodzi od reki na 6 garow co z ta cholera czy napinacz paska altenatora moze miec wplyw na to po zmianie paska skrzypial chwile moze cos z tym nie tak

#5 OFFLINE   gmurawsk

gmurawsk
  • 2 023 postów
  • Dołączył: 08-08-2006
  • Skąd: Warszawa-Grochów
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 14 czerwca 2007 - 10:06

,pasek tydznie temu wymieniony jak juz rano zapali to pali na tkniecie

a nie dzieje to sie po wymianie paska? Może pamiętasz inną czynność ostatnio robiona po której to sie dzieje. Mi jak skoczył jeden ząbek to tez rano miałem problem z odpalaniem a potem chodził ja zegarek.

#6 OFFLINE   adamski

adamski
  • 21 postów
  • Dołączył: 15-04-2007
  • Skąd: willenhall

Napisany 15 czerwca 2007 - 12:02

witam coz dzis rozebealem pol silnika przed blokiem i zlozylem ponownie na razie chodzi problem gaszenia na skrzyzowaniu czy wolnych obrotach znikl (oby na zawsze)w zakres czynnosci weszlo :
1.demontar/montaz kolektora ssacego kompletnego
2rozlaczenie przewodow pocisnieniowych przedmuchanie ich .
3.sprawdzenie wymiana swiec
4.czyszczenie przewodow zaplonowych
5. czyszczenie wszystkich polaczen elektrycznych
6wymiana filtra paliwa
7.,sprawdzenie podlaczenia wtryskiwaczy
8.demotaz przeplywomierza(czyszczenie)
9sprawdzenie czujka otwarcie przepustnicy(czyszczenie)
10/czyszczenie przepustnic
11.czyszczenie ponowne krkowego

pozniej dlugi road test jakas godzina w miescie temp cieczy chlozacej w miescie 95 stoppni,po za maistem szybko spada do 90 i tak trzyma ,wolne obroty 500 na min bez obciazenia,z obciazeniem po wlaczeniu klimatronika 600,nie faluja uff

panowie najwazniejsze nigduy nie dawajcie auta rzeznikom do roboty lepiej zrobic samemu nawet z chora noga pozdrawiam

#7 OFFLINE   pysio81

pysio81
  • 32 postów
  • Dołączył: 07-06-2007
  • Skąd: pszczyna

Napisany 17 czerwca 2007 - 08:21

witam coz dzis rozebealem pol silnika przed blokiem i zlozylem ponownie na razie chodzi problem gaszenia na skrzyzowaniu czy wolnych obrotach znikl (oby na zawsze)w zakres czynnosci weszlo :
1.demontar/montaz kolektora ssacego kompletnego
2rozlaczenie przewodow pocisnieniowych przedmuchanie ich .
3.sprawdzenie wymiana swiec
4.czyszczenie przewodow zaplonowych
5. czyszczenie wszystkich polaczen elektrycznych
6wymiana filtra paliwa
7.,sprawdzenie podlaczenia wtryskiwaczy
8.demotaz przeplywomierza(czyszczenie)
9sprawdzenie czujka otwarcie przepustnicy(czyszczenie)
10/czyszczenie przepustnic
11.czyszczenie ponowne krkowego

pozniej dlugi road test jakas godzina w miescie temp cieczy chlozacej w miescie 95 stoppni,po za maistem szybko spada do 90 i tak trzyma ,wolne obroty 500 na min bez obciazenia,z obciazeniem po wlaczeniu klimatronika 600,nie faluja uff

panowie najwazniejsze nigduy nie dawajcie auta rzeznikom do roboty lepiej zrobic samemu nawet z chora noga pozdrawiam



i tu sie musze zgodzic z toba rzeznicy
czas to pieniadz im wiecej kasy tym mniej czasu

#8 OFFLINE   adamski

adamski
  • 21 postów
  • Dołączył: 15-04-2007
  • Skąd: willenhall

Napisany 18 czerwca 2007 - 16:11

hm coz wciaz nie chodzi jak nalezy czasem gasnie sama z siebie i ciezko zapala az slow brak co dalej gdzie szukac