Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

drążek środkowy [jaki, gdzie, Wa-wa]


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
26 odpowiedzi na ten temat

#21 OFFLINE   mar1712

mar1712
  • 142 postów
  • Dołączył: 05-12-2006
  • Skąd: radom

Napisany 08 kwietnia 2008 - 08:23

No wlasnie, moim zdaniem mogli zrobic tak żeby dalo się wymienić same końcówki,
Mam pytanie czy objaw stukania takiego gluchego to może byc spowodowany przez ten drążek? Jak sprawdzalem to na końcówkach tej dlugiej i krotkiej nie ma luzów, wydaje sie minimalny wlaśnie na środkowym,

#22 OFFLINE   bogumil.s

bogumil.s

    made in france

  • 4 238 postów
  • Dołączył: 26-03-2007
  • Skąd: Rzeszów
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 08 kwietnia 2008 - 08:42

No wlasnie, moim zdaniem mogli zrobic tak żeby dalo się wymienić same końcówki,

to nie jest w interesie producenta samochodu

Mam pytanie czy objaw stukania takiego gluchego to może byc spowodowany przez ten drążek? Jak sprawdzalem to na końcówkach tej dlugiej i krotkiej nie ma luzów, wydaje sie minimalny wlaśnie na środkowym,

głuche stukanie to raczej gumy na stabilizatorze

#23 OFFLINE   Robertos

Robertos
  • 318 postów
  • Dołączył: 03-02-2008
  • Skąd: Jasienica Mazowiecka

Napisany 09 kwietnia 2008 - 12:51

Podepne sie troszke z zapytaniem a mianowicie który drązek wybrac
http://aukcja.onet.p...?item=336577271
czy może ten
http://aukcja.onet.p...?item=344063074
:cry: :?:

#24 OFFLINE   kczech

kczech
  • 3 552 postów
  • Dołączył: 05-12-2006
  • Skąd: Przeworsk
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 09 kwietnia 2008 - 18:22

wez drugi
CZĘŚCI AKCESORIA WARSZTAT - www.somad.pl
[B]

#25 OFFLINE   McGREGOR

McGREGOR
  • 116 postów
  • Dołączył: 29-12-2006
  • Skąd: SZCZECIN

Napisany 23 kwietnia 2008 - 07:03

no i tak... zamówiłem na allegro kompletne drążki kierownicze lewy i prawy ... okazało się że są tej samej marki co sprzedają u mnie w mieście na warsztacie... tylko że cena nieco inna ...

te na warsztacie 110zł/szt. a te z allegro 55zł (koszt przesyłki przy 2 sztukach 17zł)
teraz już mamy odpowiedź skąd różnice cen ... ździerstwo i bandytyzm w biały dzień!!! :bmw:

dodam, że są to części produkcji niemieckiej.... mam nadzieję, że w miarę trwałe będą :smile:

#26 OFFLINE   kczech

kczech
  • 3 552 postów
  • Dołączył: 05-12-2006
  • Skąd: Przeworsk
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 23 kwietnia 2008 - 08:14

to czy bedzie on niemiecki , wloski czy chinski jest srednio wazne. malo firm robi produkt od poczatku do konca u naszych zachodnich sasiadow. wiele firm przenioslo produkcje do Turcji Chin Tajwanu itp. Chinczyk tez potrafi zrobic dobra rzecz, tylko euorepejskie firmy zlecaja zrobiecie bubla bo liczy sie cena. Przeciez juz od dawna wiele ze elementow otaczjacych nas bylo zrobione w czesci lub w calosci albo z pomyslu skosnookiego i dopoki nie wiedzielismy to bylo ok. Teraz w zwiazku polityka celna jestesmy zalewani tym produktami , ktore fakt w wiekszosci sa kiepskie. Ale to przeciez my europejczycy tam przenosimy produkcje czy bierzemy podzespoly. jesli Powiedzmy znana firma X robi super lozyska w niemczych ale kosztuja krocie i przeciesie produkcje do Chin i produkt na koncu jest pakowany w niemczech i ma cechy firmy X to jesli sie okaze ze ten prodikt to lipa i nie ma porownania jakosciowego do wczesniejszych produktow firmy X, to nie obaraczajmy wina chinczykow. TO FIR|MA X ponosi odpowiedzialnosc za jakosc dajac swoje logo i cechy na towar. To firma X ma kiepski dzial sprawdzanai jakosci czy nadzoru produkcji, a moze z premedytacja zlecili produkcje slabej jakosci towar?????.......... zeby byl tanszy (np Monroe). od tego roku producenci czesci maja obowiazek informowac w jakim kraju jest produkowana czesc lub jej podzespoly , bo to ze kod kreskowy jest niemiecki czy polski nie znaczy ze tam byl produkowany towar. INA robi w Slowacji , Kanadzie a uszelniacze Korea, Bilstein Turcja , ATE Polska, NGK Polska, BOSCH Turcja , SH Tajwan a ile podzespolow do tych czesci jest robione w Chinach to producent nie wie. Nie patrzmz na kraj pochodzenia a logo producenta to bedzie najlepsza gwarancja jakosci albo jej braku. dzieki forum mozemz wymieniac sie doswiadczeniami w tym zakresie a stosujac nazwe firmy bedziemi wiedzieli co dostaniemi.
P.S. fakt ze jest druga strona medalu produkt robiony dla polaka a dla niemca moze miec i czesto ma 2 rozne jakosci. Ale taka jest wlasnie polityka firm i przyslowiowy chinczyk nie ma nic z tym wspolnego

#27 OFFLINE   McGREGOR

McGREGOR
  • 116 postów
  • Dołączył: 29-12-2006
  • Skąd: SZCZECIN

Napisany 23 lutego 2009 - 15:18

Mam pytanie czy objaw stukania takiego gluchego to może byc spowodowany przez ten drążek? Jak sprawdzalem to na końcówkach tej dlugiej i krotkiej nie ma luzów, wydaje sie minimalny wlaśnie na środkowym,


przerabiałem głuche stukanie .... wymieniłem drążki lewy prawy i środkowy - stukało dalej ... okazało sie że łożysko amortyzatora było zużyte - sprawdź.

po 10 miesiącach wymieniłem końcówki drążków .... porażka :mad:.. zrobiły może 10tys. km maxymalnie ....