

Problem.Gaśnie po rozgrzaniu na PB i LPG
#1
OFFLINE
Napisany 16 maja 2011 - 18:43
Mam dziwny problem z moją Omegą. Od pewnego czasu podczas jazdy, gdy silnik się rozgrzeje auto przestaje dostawać paliwo, obojętnie czy to jest pb czy lpg po czym gaśnie i nie da się jej uruchomić ponownie. Można kręcić i nic. Niestety nie ma konkretnych sytuacji w których by się to działo. Czasem potrafi cały dzień jeździć i nic się nie dzieje a czasem co chwilę. Wczoraj, gdy mi się taka sytuacja zdarzyła to z aktu desperacji odpiąłem komputer od gazu ( brc), wypaliłem papierosa, podłączyłem go i omega odpaliła od razu. Czy ktoś spotkał się już podobnym problemem i jaki mógłby być ewentualny powód takich sytuacji?:>
#2
OFFLINE
Napisany 16 maja 2011 - 19:24
2. Zmierzyc cewke i czujnik walu korbowego (objawy gasniecia po rozgrzaniu) - wartosci pomiarowe w sprawdzonych poradach.
3. Na przyszlosc staraj sie tytulowac tematy tak aby opisywaly problem, w ten sposob szybciej uzyskasz pomoc.
#3
OFFLINE
#4
OFFLINE
Napisany 18 maja 2011 - 11:55

#5
OFFLINE
Napisany 18 maja 2011 - 17:25
Pozdrawiam
#6
OFFLINE
Napisany 15 czerwca 2011 - 17:13
Mam ten sam problem w 2.0 16v , a mianowicie zaczelo sie od tego , ze przyjechalem pod dom , i za ok 4h nie moglem odpalic auta na Pb i Lpg . Wymontowalem swiece i zobaczylem ,ze nie ma iskry podlaczylem kompa zeby zobaczyc czy sa jakies bledy niestety ich nie bylo ku mojemu zdziwieniu . Zamowilem cewke wymienilem i wtedy sie zaczelo na powaznie oczywiscie auto mi odpalilo ale nie chodzilo rowno . Ze znajomym sprawdzilismy wszystkie swiece ktore okazaly sie byc w pozadku sprawdzilismy rozrzad ustawiajac go na znaki okazalo sie ze przeskoczyl mi jeden zabek . Po podlaczeniu kompa wyskoczyly bledy czujnika polozenia walu wymienilismy na nowy , w kazdym razie wszystko jest zrobione tak jak sie nalezy i dalej jest lipa bo jak dostanie temperatury to na Pb czy Lpg gasnie i mozesz go krecic , krecic i nic. Rozkladam ze znajomym rece bo wszystko wymienione na nowe i nic ,nawet bledow nie ma normalnie jakies czary.
Pozdrawiam
Hej.
Mój kolega miał podobny problem w x25xe(tyle że VB)
Czym bardziej szukał tym więcej sie okazywało.
Po pierwsze okazało się że izolacja z instalacji silnika....znikła!

Zwarcie niestety zniszczyło kompa który podawał sygnał tylko na 4 z 6 kabli zapłonowych.
Może trzeba iśc tą drogą i sprawdzić wiązkę silnika czy jest w należytym stanie.

#7
OFFLINE
Napisany 05 sierpnia 2011 - 14:08