Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Problem.Gaśnie po rozgrzaniu na PB i LPG


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
6 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   Adi661

Adi661
  • 13 postów
  • Dołączył: 13-12-2009

Napisany 16 maja 2011 - 18:43

Witam,
Mam dziwny problem z moją Omegą. Od pewnego czasu podczas jazdy, gdy silnik się rozgrzeje auto przestaje dostawać paliwo, obojętnie czy to jest pb czy lpg po czym gaśnie i nie da się jej uruchomić ponownie. Można kręcić i nic. Niestety nie ma konkretnych sytuacji w których by się to działo. Czasem potrafi cały dzień jeździć i nic się nie dzieje a czasem co chwilę. Wczoraj, gdy mi się taka sytuacja zdarzyła to z aktu desperacji odpiąłem komputer od gazu ( brc), wypaliłem papierosa, podłączyłem go i omega odpaliła od razu. Czy ktoś spotkał się już podobnym problemem i jaki mógłby być ewentualny powód takich sytuacji?:>

#2 OFFLINE   Przybek

Przybek

    Diesel Power :P

  • 5 740 postów
  • Dołączył: 08-11-2008
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 16 maja 2011 - 19:24

1. Odczytac bledy (instrukcja w poradach).
2. Zmierzyc cewke i czujnik walu korbowego (objawy gasniecia po rozgrzaniu) - wartosci pomiarowe w sprawdzonych poradach.
3. Na przyszlosc staraj sie tytulowac tematy tak aby opisywaly problem, w ten sposob szybciej uzyskasz pomoc.

#3 OFFLINE   oczko70

oczko70
  • 119 postów
  • Dołączył: 21-08-2010
  • Skąd: Koszalin

Napisany 17 maja 2011 - 19:31

Spinacz i czytanie błędów

#4 OFFLINE   mati1

mati1
  • 26 postów
  • Dołączył: 24-02-2010
  • Skąd: Kożuchów

Napisany 18 maja 2011 - 11:55

ja miałem to samo tylko mi gasła i na dodatek kontrolki sie zapalały a co się okazało to regulator napięcia alternatora zwariował i dawał za duży prąd na komputer i akumulator sie przeładował. Po wymianie regulatora napięcia wszystko wróciło do normy. Radzę spróbować ;)

#5 OFFLINE   Szyperek

Szyperek
  • 101 postów
  • Dołączył: 29-08-2010
  • Skąd: Jelcz Laskowice

Napisany 18 maja 2011 - 17:25

Mam ten sam problem w 2.0 16v , a mianowicie zaczelo sie od tego , ze przyjechalem pod dom , i za ok 4h nie moglem odpalic auta na Pb i Lpg . Wymontowalem swiece i zobaczylem ,ze nie ma iskry podlaczylem kompa zeby zobaczyc czy sa jakies bledy niestety ich nie bylo ku mojemu zdziwieniu . Zamowilem cewke wymienilem i wtedy sie zaczelo na powaznie oczywiscie auto mi odpalilo ale nie chodzilo rowno . Ze znajomym sprawdzilismy wszystkie swiece ktore okazaly sie byc w pozadku sprawdzilismy rozrzad ustawiajac go na znaki okazalo sie ze przeskoczyl mi jeden zabek . Po podlaczeniu kompa wyskoczyly bledy czujnika polozenia walu wymienilismy na nowy , w kazdym razie wszystko jest zrobione tak jak sie nalezy i dalej jest lipa bo jak dostanie temperatury to na Pb czy Lpg gasnie i mozesz go krecic , krecic i nic. Rozkladam ze znajomym rece bo wszystko wymienione na nowe i nic ,nawet bledow nie ma normalnie jakies czary.
Pozdrawiam

#6 OFFLINE   szczygielek

szczygielek

    Dźwięk v6 uzależnia

  • 32 postów
  • Dołączył: 15-06-2011
  • Skąd: W domu

Napisany 15 czerwca 2011 - 17:13

Mam ten sam problem w 2.0 16v , a mianowicie zaczelo sie od tego , ze przyjechalem pod dom , i za ok 4h nie moglem odpalic auta na Pb i Lpg . Wymontowalem swiece i zobaczylem ,ze nie ma iskry podlaczylem kompa zeby zobaczyc czy sa jakies bledy niestety ich nie bylo ku mojemu zdziwieniu . Zamowilem cewke wymienilem i wtedy sie zaczelo na powaznie oczywiscie auto mi odpalilo ale nie chodzilo rowno . Ze znajomym sprawdzilismy wszystkie swiece ktore okazaly sie byc w pozadku sprawdzilismy rozrzad ustawiajac go na znaki okazalo sie ze przeskoczyl mi jeden zabek . Po podlaczeniu kompa wyskoczyly bledy czujnika polozenia walu wymienilismy na nowy , w kazdym razie wszystko jest zrobione tak jak sie nalezy i dalej jest lipa bo jak dostanie temperatury to na Pb czy Lpg gasnie i mozesz go krecic , krecic i nic. Rozkladam ze znajomym rece bo wszystko wymienione na nowe i nic ,nawet bledow nie ma normalnie jakies czary.
Pozdrawiam



Hej.
Mój kolega miał podobny problem w x25xe(tyle że VB)
Czym bardziej szukał tym więcej sie okazywało.
Po pierwsze okazało się że izolacja z instalacji silnika....znikła!:o
Zwarcie niestety zniszczyło kompa który podawał sygnał tylko na 4 z 6 kabli zapłonowych.
Może trzeba iśc tą drogą i sprawdzić wiązkę silnika czy jest w należytym stanie.:dziura:

#7 OFFLINE   mati1

mati1
  • 26 postów
  • Dołączył: 24-02-2010
  • Skąd: Kożuchów

Napisany 05 sierpnia 2011 - 14:08

U mnie sie okazało że za wszystko odpowiedzialny był przepływomierz masy powietrza i pojechałem kupiłem wymieniłem i hula jak złoto i przestało szarpać na benzynie. Polecam sprawdzić