

szarpie jak zimny ??????
#1
OFFLINE
Napisany 08 maja 2011 - 12:38
#2
OFFLINE
Napisany 08 maja 2011 - 12:44
jak silnik nie dość rozgrzany i przełączy na gaz to potrafi od razu zgasnąć lub szrpie
może zużyte membrany , a jak jest wpięty w układ ? , może jest niedogrzany , termostat sprawny ??
Urbino 18
Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz.
#3
OFFLINE
#4
OFFLINE
Napisany 08 maja 2011 - 18:22
Jak masz ustawiona temp. przelaczania?
trudne pytanie ale wydaje mi się że chyba ostatnio ustawił mi na 50 st.
może zużyte membrany , a jak jest wpięty w układ ? , może jest niedogrzany , termostat sprawny
czy zużyte membramy to nie wiem instalacja ma niecałe 2 lata , w układ podobno jest wpięty nietypowo bo nawet ostatnio koleś z serwisu BRC mi to powiedział ale jak to nie wiem z tym, że było wszystko dobrze teraz niedawno zaczęło szwankować, też myślę że musi być niedogrzany a co do termostatu to poprzedni właściciel mówił, że wymieniał go jakieś 10 tys temu , jakie są objawy uszkodzonego termostatu? ale wariuje mi czujnik temperatury silnika wskazówka skacze jak zwariowana lub opada sobie na 70 st i sterczy jak wryta a niekiedy pokazuje dobrze sam nie wiem pomóżcie coś. No i chcę jeszcze dodać, że od tego czasu co zaczął szarpać to czuć gaz w kabinie na postoju jak włączony silnik.
#5
OFFLINE
Napisany 08 maja 2011 - 19:03
nie chodzi o termostat tylko o parownik lpg czy jest prawidlowo podłączony w układ chłodzenia silnikajakie są objawy uszkodzonego termostatu?
zrób jakieś foto
to przy takiej temperaturze nie powinno być problemutrudne pytanie ale wydaje mi się że chyba ostatnio ustawił mi na 50 st.
jak podłączysz u jakiegoś fachury to niech ci powie jaka jest temp.przejścia bo może ci się kończyć parownik
#6
OFFLINE
Napisany 08 maja 2011 - 20:25
jak podłączysz u jakiegoś fachury to niech ci powie jaka jest temp.przejścia bo może ci się kończyć parownik
przy ostatnim podłączeniu pod kompa w serwisie BRC powiedziano mi, że wszystkie parametry są w porządku tylko ta temperatura była za niska to ją podniósł.
nie chodzi o termostat tylko o parownik lpg czy jest prawidlowo podłączony w układ chłodzenia silnika
zrób jakieś foto
wiem że nie chodzi o podłączenie termostatu tylko jak wpięte jest w układ chłodzenia , ciężko będzie zrobić temu podłączeniu fotkę bo jest skamuflowane nieco ale jutro zerknę i jak się da to wrzucę.
No a dlaczego śmierdzi gazem w kabinie na postoju?
bo może ci się kończyć parownik
kurde niecałe dwa lata i po nim ?
#7
OFFLINE
Napisany 08 maja 2011 - 20:59
dlatego że nie dogrzany parownik i reszta gazu rozpręża sie dopiero w silniku a konsekwencją tego jest zalewanie silnikaNo a dlaczego śmierdzi gazem w kabinie na postoju?
to nie czs tu gra rolę tylko przejechane kmkurde niecałe dwa lata i po nim ?
ale jak cały czas bujasz się na niedogrzanym parowniku to te km musisz pomnożyć razy 4
#8
OFFLINE
Napisany 09 maja 2011 - 16:30
to nie czs tu gra rolę tylko przejechane km
30 tyś km jest przejechane na tej instalacji jednakże już sam zlokalizowałem dlaczego śmierdzi gaz w kabinie a mianowicie pęknięty wąż przy filterku był tego powodem zarobiłem na nowo i nie smierdzi a przy tym już nie zgaśnie przy przełączeniu na gaz przy pierwszym rozruchu jeszcze tylko delikatnie mota się na obrotach ale jak się rozgrzeje całkiem to równo chodzi pojadę jeszcze do innego fachowca od gazu niech to obejrzy
#9
OFFLINE
Napisany 11 maja 2011 - 14:46
-sequent 24
-sequent plug&drive
-sequent LIGHT
?
#10
OFFLINE
Napisany 11 maja 2011 - 19:22
#11
OFFLINE
Napisany 11 maja 2011 - 19:29
Pozwole sie zapytac.... Jaki model szklanej kuli posiadal? Bo X20XEV nie ma bledu brudnej przepustnicy....wyszło mu z błędów brudna przepustnica
#12
OFFLINE
Napisany 12 maja 2011 - 09:32
nie ma bledu brudnej przepustnicy...
może źle się wyraziłem nie znam się na tej terminologii ja wiem gdzie gaz i hamulec ale coś napomniał że trzeba by było ją wyczyścić, chyba tak to brzmiało