Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Jak poznac czy warsztat zamontowal te czesci co chcialem?


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
12 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   lendio

lendio
  • 3 116 postów
  • Dołączył: 02-07-2006
  • Skąd: PODKARPACIE
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 09 czerwca 2007 - 17:33

Koncem czerwca zakladam gaz do mojej omci.
Po dlugich przemysleniach wybieram stag 300 (ze wzgledu na warsztat bo mial byc zenit)
Ustale z montazysta ze ma byc
-reduktor kme gold
-wtryski valtec zolte BFC
Cena okolo 3600 +/- jeszcze do uzgodnienia.

Teraz jak w temacie !! Jak po montazu sprawdzic czy faktycznie sa te czesci instalacji ( czyli reduktor i wtryski ) co ustalalilem, zebym pozniej sie nie zdziwil po roku ze nie mam np golda ? Bo wiadomo , ze jest drozszy od silver i dlatego ustalam cene dla dokladnie okreslonego modelu.

Po wygladzie ? Czy po jakis symbolach ?? , ktore bede mial po zalozeniu gazu w jakims spisie elementow instalacji.



#2 OFFLINE   Beton

Beton

    corsiontko A C20XE

  • 148 postów
  • Dołączył: 21-06-2006
  • Skąd: Częstochowa
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 09 czerwca 2007 - 17:40

gold ma złotą obudowę,i dwa wyjscia gazowe...silver jest szary,srebrny zależy jak na to spojżysz i jedno wyjscie gazowe :)
na reduktorze jest tylko plomba gwarancyjan bez zadnych innych naklejek.

co do wtrysków bedziesz miał na 99% raile(to samo co Valtek tylko ze polskie i nawet lepiej wykonane)Valtek żółty jeszcz jest cieżko dostępny na polskim rynku.
WV Derby `83 G40 -> i wszyscy zostają z tyłu...

#3 OFFLINE   lendio

lendio
  • 3 116 postów
  • Dołączył: 02-07-2006
  • Skąd: PODKARPACIE
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 09 czerwca 2007 - 19:33

co do wtrysków bedziesz miał na 99% raile(to samo co Valtek tylko ze polskie i nawet lepiej wykonane)Valtek żółty jeszcz jest cieżko dostępny na polskim rynku.


Dzieki , co do reduktora to po twoim opisie go poznam ( troche pogrzebalem w necie i mam fotki )
Jezeli chodzi o wtryski to pytalem o Valteci zolte BFC i nic nie mowili o innych.
Te Raile ( wystepuja tez wzmocnione -tak jak Valtec BFC??? )- sa takie same z wygladu jak valtec??
Jak mowisz , ze sa rownie dobre :!: to chyba nie bede ich meczyl jak nie beda mieli valteca zoltego.

#4 OFFLINE   wolf

wolf
  • 972 postów
  • Dołączył: 27-07-2006
  • Skąd: cieszyn/skoczów

Napisany 09 czerwca 2007 - 20:07

reduktor KME silver spokojnie daje radę,mam taki

#5 OFFLINE   lendio

lendio
  • 3 116 postów
  • Dołączył: 02-07-2006
  • Skąd: PODKARPACIE
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 09 czerwca 2007 - 20:12

reduktor KME silver spokojnie daje radę,mam taki

Tak, ale chce miec rezerwe zeby w razie np. zalozenia chipsa lub jakis modyfikacji nie trzeba bylo zmieniac na golda.

#6 OFFLINE   wolf

wolf
  • 972 postów
  • Dołączył: 27-07-2006
  • Skąd: cieszyn/skoczów

Napisany 10 czerwca 2007 - 10:55

silver jest do 250 KM,a takiej mocy bez turbo żadnymi modyfikacjami w x30xe nie uzyskasz,moc maksymalna jaką udaje się wyciągnąć z tego silnika za pomocą chipsów,powersensonstorów itp to około 225-230 KM max więc i tak zapas pozostaje

#7 OFFLINE   lendio

lendio
  • 3 116 postów
  • Dołączył: 02-07-2006
  • Skąd: PODKARPACIE
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 10 czerwca 2007 - 13:18

silver jest do 250 KM,a takiej mocy bez turbo żadnymi modyfikacjami w x30xe nie uzyskasz,moc maksymalna jaką udaje się wyciągnąć z tego silnika za pomocą chipsów,powersensonstorów itp to około 225-230 KM max więc i tak zapas pozostaje

Roznica w cenie ( 100zł drozej ) za golda to przy calosci za instalke nieduzo. Kilka osob radzilo mi zeby Golda, reszta ze wystarczy silver, ale ze wzgledu na niewielka roznice w cenie zdecydowalem sie na Golda. Reszta jest taka sama wiec to chyba dla gazownika zadna roznica. ( tyle, ze chyba Gold ma grubsze wyjscie na "kable-do wtryskow-fachowo zapomnialem jak sie to nazywa)

#8 OFFLINE   Beton

Beton

    corsiontko A C20XE

  • 148 postów
  • Dołączył: 21-06-2006
  • Skąd: Częstochowa
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 10 czerwca 2007 - 14:25

le, ze chyba Gold ma grubsze wyjscie na "kable-do wtryskow-fachowo zapomnialem jak sie to nazywa)

nie prawda na oby dwa wchodzi wąż gazowy o przekroju 12mm :)
WV Derby `83 G40 -> i wszyscy zostają z tyłu...

#9 OFFLINE   lendio

lendio
  • 3 116 postów
  • Dołączył: 02-07-2006
  • Skąd: PODKARPACIE
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 10 czerwca 2007 - 14:27

Ponawiam pytanie

Te Raile ( wystepuja tez wzmocnione -tak jak Valtec BFC??? )- sa takie same z wygladu jak valtec??
Jak mowisz , ze sa rownie dobre to chyba nie bede ich meczyl jak nie beda mieli valteca zoltego

Jak wyzej pytanie do Betona odnosnie Raile ??, bo pisalem to co wyzej kilka watkow wczesniej, ale gdzies ucieklo

#10 OFFLINE   Patrikoss

Patrikoss
  • 435 postów
  • Dołączył: 21-06-2006
  • Skąd: Kalisz
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 10 czerwca 2007 - 19:05

Ponawiam pytanie

Te Raile ( wystepuja tez wzmocnione -tak jak Valtec BFC??? )- sa takie same z wygladu jak valtec??
Jak mowisz , ze sa rownie dobre to chyba nie bede ich meczyl jak nie beda mieli valteca zoltego

Jak wyzej pytanie do Betona odnosnie Raile ??, bo pisalem to co wyzej kilka watkow wczesniej, ale gdzies ucieklo



dołączam sie do pytania i ogólnie mam pytanie jak spisują się te RAIle słysząłem że jak jest montowany BRC SQ to również idą RAILE w komplecie czy to prawda??

A mam jeszcze jedno pytanko ilo OMOWE powinny byc wtryskiwacze RAIL do MV6??

#11 OFFLINE   Beton

Beton

    corsiontko A C20XE

  • 148 postów
  • Dołączył: 21-06-2006
  • Skąd: Częstochowa
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 11 czerwca 2007 - 09:07

najlepiej 1ohm. rail 1ohm to jest to samo co valtek bfc.
WV Derby `83 G40 -> i wszyscy zostają z tyłu...

#12 OFFLINE   Patrikoss

Patrikoss
  • 435 postów
  • Dołączył: 21-06-2006
  • Skąd: Kalisz
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 11 czerwca 2007 - 10:30

najlepiej 1ohm. rail 1ohm to jest to samo co valtek bfc.


wielkie dzięki beton za odpowiedż :mrgreen:

#13 OFFLINE   Patrikoss

Patrikoss
  • 435 postów
  • Dołączył: 21-06-2006
  • Skąd: Kalisz
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 21 czerwca 2007 - 14:07

a napiszcie cos o tych Railach czy one są dobre czy kiepskie??