Jak poznac czy warsztat zamontowal te czesci co chcialem?
#1 OFFLINE
Napisany 09 czerwca 2007 - 17:33
Po dlugich przemysleniach wybieram stag 300 (ze wzgledu na warsztat bo mial byc zenit)
Ustale z montazysta ze ma byc
-reduktor kme gold
-wtryski valtec zolte BFC
Cena okolo 3600 +/- jeszcze do uzgodnienia.
Teraz jak w temacie Jak po montazu sprawdzic czy faktycznie sa te czesci instalacji ( czyli reduktor i wtryski ) co ustalalilem, zebym pozniej sie nie zdziwil po roku ze nie mam np golda ? Bo wiadomo , ze jest drozszy od silver i dlatego ustalam cene dla dokladnie okreslonego modelu.
Po wygladzie ? Czy po jakis symbolach ?? , ktore bede mial po zalozeniu gazu w jakims spisie elementow instalacji.
#2 OFFLINE
Napisany 09 czerwca 2007 - 17:40
na reduktorze jest tylko plomba gwarancyjan bez zadnych innych naklejek.
co do wtrysków bedziesz miał na 99% raile(to samo co Valtek tylko ze polskie i nawet lepiej wykonane)Valtek żółty jeszcz jest cieżko dostępny na polskim rynku.
#3 OFFLINE
Napisany 09 czerwca 2007 - 19:33
co do wtrysków bedziesz miał na 99% raile(to samo co Valtek tylko ze polskie i nawet lepiej wykonane)Valtek żółty jeszcz jest cieżko dostępny na polskim rynku.
Dzieki , co do reduktora to po twoim opisie go poznam ( troche pogrzebalem w necie i mam fotki )
Jezeli chodzi o wtryski to pytalem o Valteci zolte BFC i nic nie mowili o innych.
Te Raile ( wystepuja tez wzmocnione -tak jak Valtec BFC??? )- sa takie same z wygladu jak valtec??
Jak mowisz , ze sa rownie dobre : to chyba nie bede ich meczyl jak nie beda mieli valteca zoltego.
#4 OFFLINE
#5 OFFLINE
Napisany 09 czerwca 2007 - 20:12
Tak, ale chce miec rezerwe zeby w razie np. zalozenia chipsa lub jakis modyfikacji nie trzeba bylo zmieniac na golda.reduktor KME silver spokojnie daje radę,mam taki
#6 OFFLINE
Napisany 10 czerwca 2007 - 10:55
#7 OFFLINE
Napisany 10 czerwca 2007 - 13:18
Roznica w cenie ( 100zł drozej ) za golda to przy calosci za instalke nieduzo. Kilka osob radzilo mi zeby Golda, reszta ze wystarczy silver, ale ze wzgledu na niewielka roznice w cenie zdecydowalem sie na Golda. Reszta jest taka sama wiec to chyba dla gazownika zadna roznica. ( tyle, ze chyba Gold ma grubsze wyjscie na "kable-do wtryskow-fachowo zapomnialem jak sie to nazywa)silver jest do 250 KM,a takiej mocy bez turbo żadnymi modyfikacjami w x30xe nie uzyskasz,moc maksymalna jaką udaje się wyciągnąć z tego silnika za pomocą chipsów,powersensonstorów itp to około 225-230 KM max więc i tak zapas pozostaje
#8 OFFLINE
Napisany 10 czerwca 2007 - 14:25
nie prawda na oby dwa wchodzi wąż gazowy o przekroju 12mmle, ze chyba Gold ma grubsze wyjscie na "kable-do wtryskow-fachowo zapomnialem jak sie to nazywa)
#9 OFFLINE
Napisany 10 czerwca 2007 - 14:27
Jak wyzej pytanie do Betona odnosnie Raile ??, bo pisalem to co wyzej kilka watkow wczesniej, ale gdzies uciekloTe Raile ( wystepuja tez wzmocnione -tak jak Valtec BFC??? )- sa takie same z wygladu jak valtec??
Jak mowisz , ze sa rownie dobre to chyba nie bede ich meczyl jak nie beda mieli valteca zoltego
#10 OFFLINE
Napisany 10 czerwca 2007 - 19:05
Ponawiam pytanie
Jak wyzej pytanie do Betona odnosnie Raile ??, bo pisalem to co wyzej kilka watkow wczesniej, ale gdzies uciekloTe Raile ( wystepuja tez wzmocnione -tak jak Valtec BFC??? )- sa takie same z wygladu jak valtec??
Jak mowisz , ze sa rownie dobre to chyba nie bede ich meczyl jak nie beda mieli valteca zoltego
dołączam sie do pytania i ogólnie mam pytanie jak spisują się te RAIle słysząłem że jak jest montowany BRC SQ to również idą RAILE w komplecie czy to prawda??
A mam jeszcze jedno pytanko ilo OMOWE powinny byc wtryskiwacze RAIL do MV6??
#11 OFFLINE
Napisany 11 czerwca 2007 - 09:07
#12 OFFLINE
Napisany 11 czerwca 2007 - 10:30
najlepiej 1ohm. rail 1ohm to jest to samo co valtek bfc.
wielkie dzięki beton za odpowiedż :mrgreen:
#13 OFFLINE
Napisany 21 czerwca 2007 - 14:07