

Tłumik końcowy
#121
OFFLINE
Napisany 17 lipca 2010 - 22:31
#122
OFFLINE
Napisany 17 lipca 2010 - 22:42
powiem tak: koledzy Z ZASTECA mają takie pojęcie o modyfikacjach że twoje dyskusje to wogóle nawet nie były by brane pod uwagę, bo widzę że jeździsz 2.0 i masz taką wiedzę ze strach z tobą rozmawiać, bo jeszcze powiesz że Promotor nie ma większego pojęcia o tuningu jak ty... a jak chcesz wiedzieć to własnie robie omege pod wyscigi i jak ja wykończę to pogadamy..pozdro
to po co pytania zadajesz?? jak robisz auto na tor to po co ci tłumiki?? rura przelot dobrze policzona po całości +komora rozprężna dobrze policzona i tyle.. jeszcze o tym ci nikt nie powiedział?? co do mojego x20xev to widzisz może masz wieksze zasoby finansowe i ambicje sportowe ale wiedzę mam napewno większą bo wyssałem to z książek dawno temu
wogóle to oma na tor jak dla mnie nie bardzo bo to bardziej limuzyna niż rajdówka a do 3.0 L to mitsubishi 3000gt bez przeróbek robi cie jak chce
#123
OFFLINE
Napisany 17 lipca 2010 - 22:50

#124
OFFLINE
Napisany 17 lipca 2010 - 23:10
wogóle to zadziwisz mnie jak pobijesz auto z tego filmiku
a z tymi tłumikami poważnie ci piszę.. nie wymyśliłem sobie tego albo wyrzucasz srodek i koniec albo tylko koniec bo środkowy jest ważniejszy
wstaw na forum co ci z tego wszystkiego wyjdzie
#125
OFFLINE
Napisany 17 lipca 2010 - 23:31
Kolego KOMIK88 jeżeli się nie spotkałeś z innym silnikiem w WYPOSAŻENIU MV6 niż 3,0 to się nie unoś i nie pi.....l głupot. Tyle.
#126
OFFLINE
Napisany 18 lipca 2010 - 07:33
#127
OFFLINE
Napisany 18 lipca 2010 - 07:38
180KM miała ponad miesiąc temu
a masz kolego jakies wykresy??
pytam z ciekawosci.
#128
OFFLINE
Napisany 18 lipca 2010 - 07:50
#129
OFFLINE
Napisany 18 lipca 2010 - 08:04
moj wydech wyglada tak ze w miejscu katow schodzi sie w jedna 3.5 calowa rure, jeden przelot i koncowy wszystko z nierdzewki.
#130
OFFLINE
Napisany 18 lipca 2010 - 08:16

#131
OFFLINE
Napisany 18 lipca 2010 - 14:45
czyli wychodzi na to że zrobiłes jej mniejszą rurę niż wychodzi w serii patrząc na to że seryjnie miała dwie o średnicy 2,lub 2.5 cala, dokładnie nie wiem.. ale jak mówisz ze zrobiłes jej 3.5 cala to wydaje mi sie ze za mało.. ja 181KM miałem po włożeniu tylko puchy.. na tą chwile jest Sebring,Stożek i teraz będą wałki.. dopiero będe wiedzieć ile jest dokładnie jak pojadę w sierpniu ją hamować
wiesz co w silnikach nie doładowanych naprawdę niewiele można poprawić fabrykę a twoje 181 koni w odniesieniu do serii to zaledwie 6,4% mocy więcej.. trochę przeróbek robisz życzę ci powodzenia i czekam aż wrzucisz tu swój projekt.. tylko weź mi powiedz nie taniej sprzedać tą 2,5 i kupić za podobne pieniądze 3,0 211ps albo 3,2 218ps??
co do jednej rury?? to napewno daje lepsze wykorzystanie energii kinetycznej słupa spalin co daje nam lepszy stopien przepłukania komory spoalania niż dwie rury które tylko ładniej wyglądają a przekrój wychodzi taki sam
bez obrazy ale naprawdę chętnie przeczytam co wyjdzie cio po wszystkich przeróbkach na hamowni;)
#132
OFFLINE
Napisany 18 lipca 2010 - 16:32
#133
OFFLINE
Napisany 18 lipca 2010 - 17:08
ja robię na tor
i spalaniem się przejmujesz ??
a tutaj nadal pozostaje mniejszy silnik, mniejsze spalanie..
Urbino 18
Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz.
#134
OFFLINE
Napisany 18 lipca 2010 - 19:29
#135
OFFLINE
Napisany 18 lipca 2010 - 19:31
niedługo sam to przyznasz;)
#136
OFFLINE
Napisany 18 lipca 2010 - 19:35
#137
OFFLINE
Napisany 18 lipca 2010 - 19:41
ja nie twierdzę że bedzie mniej spalać, bo napewno przy agresywnej jeździe będzie palić dużo więcej,lecz przy uzytkowaniu na codzien i jeździe tzw normalnej spalanie pozostanie na tym samym poziomie.
powyciągaj wygłuszenia i tylną kanapę to go odchudzisz o jakieś 100kg;)
czyli jest to jednak auto na codzień.. ok ja sie wyłączam:pokoj:
#138
OFFLINE
Napisany 18 lipca 2010 - 20:40
#139
OFFLINE
Napisany 18 lipca 2010 - 23:14
przy uzytkowaniu na codzien i jeździe tzw normalnej spalanie pozostanie na tym samym poziomie.
nie wydaje mi sie przeciez silnik bedzie dostawal wiecej powietrza a co za tym idzie wiecej paliwa.