

Tłumik końcowy
#41
OFFLINE
Napisany 22 maja 2007 - 19:49

#42
OFFLINE
Napisany 22 maja 2007 - 21:38
Pamiętasz jaki model? Jak tak to podeślij.mailem w 2.0 16 v sportowego ultera,
Tlumik montazowy "firma ULTER ( nie dedykowany ) trzeba bylo jeszce kawalek rury dolozyc ( sa takie elementy ) bo tkumik byl krotszy od seryjnego. Wybierajac montazowy mozna oczywscie wybrac z innymi koncowkami, mi ta sie najbardziej podobala ksztaltem pod omege.
To juz nie jest moja omcia

Ale fotki oczywiscie zostaly w archiwum.
Zgodnie z prosba foty, moze jeszcze kogos zainteresuja.





#43
OFFLINE
Napisany 27 maja 2007 - 11:24
#44
OFFLINE
Napisany 27 maja 2007 - 13:40
http://www.allegro.p...ka_gratis_.html
http://www.allegro.p...ka_gratis_.html
Niestety rozsypał mi sie cały wydech i mam zamiar zmienic na sportowy, końcowy sportowy w środek strumiennica a reszte zrobie z rury sam, ciekawe jaki bedzie efekt :roll:
a tutaj filmiki : http://video.interia...ownik,marcinmmz
#45
OFFLINE
Napisany 27 maja 2007 - 15:00

#46
OFFLINE
Napisany 27 maja 2007 - 16:09
a tutaj filmiki : http://video.interia...ownik,marcinmmz
#47
OFFLINE
Napisany 27 maja 2007 - 16:53

#48
OFFLINE
Napisany 11 czerwca 2007 - 09:35

Ogólnie to nie umiem jego porównać do zwykłego wydechu, ale wydaje mi się, że ten fajny dźwięk przy mocniejszym wciskaniu gazu pochodzi z tłumika a nie od silnika. Ogólnie jest to cichy tłumik. Wiem jeszcze, że od tego tłumika w kierunku przodu samochodu idą 2 rury obok siebie.
Ma ktoś podobny?
Czy wie ktoś, co daje ten tłumik, jeśli chodzi o pracę silnika, elastyczność,moc?
SUPRA - 3.0 TURBO www.cardomain.com/memberpage/772453
#49
OFFLINE
Napisany 19 czerwca 2007 - 19:22

#50
OFFLINE
Napisany 19 czerwca 2007 - 20:52
kurde kiedy my wreszcie w gorzowie sie spotkamy??Gorzów Wlkp
http://img517.images.../0001573ib8.jpg
Była,a teraz jest 2.0 16V-98r
http://www.fotosik.p...e763884cc3.html
http://www.fotosik.p...dfb4edc2fd.html
#51
OFFLINE
Napisany 19 czerwca 2007 - 20:54
ja mam Irmschera i jest naprawde super dzwiękJa mam Omegę C 3.0 i oryginał IRMSCHER-a:
Obrazek
Ogólnie to nie umiem jego porównać do zwykłego wydechu, ale wydaje mi się, że ten fajny dźwięk przy mocniejszym wciskaniu gazu pochodzi z tłumika a nie od silnika. Ogólnie jest to cichy tłumik. Wiem jeszcze, że od tego tłumika w kierunku przodu samochodu idą 2 rury obok siebie.
Ma ktoś podobny?
Czy wie ktoś, co daje ten tłumik, jeśli chodzi o pracę silnika, elastyczność,moc?
http://img517.images.../0001573ib8.jpg
Była,a teraz jest 2.0 16V-98r
http://www.fotosik.p...e763884cc3.html
http://www.fotosik.p...dfb4edc2fd.html
#52
OFFLINE
Napisany 19 czerwca 2007 - 21:15
Ja mam Omegę C 3.0 i oryginał IRMSCHER-a:
Ogólnie to nie umiem jego porównać do zwykłego wydechu, ale wydaje mi się, że ten fajny dźwięk przy mocniejszym wciskaniu gazu pochodzi z tłumika a nie od silnika. Ogólnie jest to cichy tłumik. Wiem jeszcze, że od tego tłumika w kierunku przodu samochodu idą 2 rury obok siebie.
Ma ktoś podobny?
Czy wie ktoś, co daje ten tłumik, jeśli chodzi o pracę silnika, elastyczność,moc?
Bardzo fajnie wyglada ten tlumik.
Orientujesz sie jakies sa koszty takiego tlumika, oczywiscie Irmshera

#53
OFFLINE
Napisany 19 czerwca 2007 - 22:00
Ja mam Omegę C 3.0 i oryginał IRMSCHER-a:
Ogólnie to nie umiem jego porównać do zwykłego wydechu, ale wydaje mi się, że ten fajny dźwięk przy mocniejszym wciskaniu gazu pochodzi z tłumika a nie od silnika. Ogólnie jest to cichy tłumik. Wiem jeszcze, że od tego tłumika w kierunku przodu samochodu idą 2 rury obok siebie.
Ma ktoś podobny?
Czy wie ktoś, co daje ten tłumik, jeśli chodzi o pracę silnika, elastyczność,moc?
Bardzo fajnie wyglada ten tlumik.
Orientujesz sie jakies sa koszty takiego tlumika, oczywiscie Irmshera:
Na stronie Irmschera 442 funty...
http://www.irmscher.de/uk/
SUPRA - 3.0 TURBO www.cardomain.com/memberpage/772453
#54
OFFLINE
Napisany 07 września 2007 - 14:10
Tak sie składa że teraz też bardziej intensywnie myślę o zmianie tłumika końcowego bo pewnego dzionka na mieście przeleciał koło mnie koleś PEUGEOTem 607mką i jego wygar wprawił mnie po prostu w zachwyt.Nie hałasował i nie był za cichy po prostu coś pięknego.Na początku pomyślałem że to ścigacz ze sportowym wydechem do momentu kiedy go zobaczyłem.I w tym momencie wpadłem na pomysł że muszę też mieć coś takiego.Nie mam zielonego pojęcia jaki musiałbym wsadzić wydech żeby osiągnąć właśnie taki efekt sportowy ale nie taki żeby babciom leciały torby z zakupami z rąk.Jestem w tych sprawach laikiem i za często też nie jestem tu na stronie bo robota mi nie pozwala i jeżeli już DaQla wsadzisz ten tłumik do swojej pszczoły to podrzuć mi krótkie nagranie jak pracuje na scaniaerka@wp.pl z góry dziękuję.3mta się

Małe szczęście...
#55
OFFLINE
Napisany 07 września 2007 - 14:18

Małe szczęście...
#56
OFFLINE
Napisany 08 września 2007 - 09:09
SUPRA - 3.0 TURBO www.cardomain.com/memberpage/772453
#57
OFFLINE
Napisany 08 września 2007 - 09:15
omegi 2.0
Przestańcie mówić o Omegach 2 litrowych jak o samochodach, które nie potrafią nic.
Ja mam 2 litrową i w dodatku 8 zaworową omegę i jestem bardzo zadowolony (no dobra, teraz bez silnika ale już drugi załatwiony), jeździ jak powinna i nie ma kłopotu ani z wyprzedzaniem ani z przyśpieszeniem. Fakt, że to nie jest 3 litry ani 2.5, ale każdy ma swoje subiektywne odczucie, jednemu taka omega pasuje i nie potrzebuje nic większego, jednemu nie pasuje to zmienia sobie na większy litraż. Waldemarza omega też jest dobrym przykładem. Odwoził mnie w wawie na PKP, kurde coś na światłach tak świrowało, a takie głośne było i co ? W efekcie zostało daleko w tyle. Gość jechał sam, auto mu dudniło co niemiara, a myśmy we trzech spokojnie go zrobili na 2-3 odległości.
Oczywiście termin dużo hałasu, mało ruchu powstał nie bez kozery, ale to już zupełnie inna bajka. Ja wiążę go z nieudolnością wymuszenia przez kierowcę na samochodzie odpowiednich osiągów.
#58
OFFLINE
Napisany 08 września 2007 - 10:19
#59
OFFLINE
Napisany 08 września 2007 - 14:15


Małe szczęście...
#60
OFFLINE
Napisany 09 września 2007 - 14:04
Kolego juz w ktoryms z kolei poscie pytasz o jakies latwe i tanie sposoby aby podniesc moc w omedze 2.0 16V. Nie ma latwych i tanich sposobow.Jeżeli chłopaki znacie jakieś mało skomplikowane przeróbki które nie wymagają zbytnio czasu a poprawią pare czyli pyde w mojej 2 litrówce to bardzo bym prosił o pomysły.A z tego sportowego tłumika to chyba rzeczywiście zrezygnuję przecież to w końcu limuzyna a nie sport czy V6.Wiem że istnieje jakieś cudo którym można zastąpić kata ale za to dodaje mu 20% mocy.Nie pamiętam nazwy może wiecie o czym mówię?Nie chce zmieniać nic przy motorze ale chciałbym żeby troszkę lepiej odchodziła hehe.Może czyta tego posta ktoś kto sie lubuje w przeróbkach to by mi podpowiedział jak podciągnąć kuce nie dotykając motora???
!Jutro do Holandii!!Pozdrawiam wszystkich.
Z najtanszych mozesz zalozyc chipsa i moze wyciagniesz jakies 8-10% mocy wiecej, czyli jakies max 13km w najlepszym wypadku.
Potem sa juz drogie przerobki, bo sam tlumik nic nie zmieni poza dzwiekiem.
Odnosnie katalizatorow to wyciecie kata raczej wplywa na pogorszenie osiagow i wieksze spalanie. (poczytaj na stronach firm tuningowych )
Co innego caly sportowy uklad wydechowy do konkretnego auta, ale on juz nie jest tani.