Mam pytanie odnośnie wyjęcia wału korbowego z silnika 3.2 V6, czy jest możliwość zrobić operacje na aucie czy trzeba wyjąć silnik, jeśli trzeba wyjąć silnik to ze skrzynią czy sam ??


Demontaż wału korbowego
Rozpoczęte przez
Marcin2013
, 17 kwi 2011, 20:05
5 odpowiedzi na ten temat
#1
OFFLINE
Napisany 17 kwietnia 2011 - 20:05
#2
OFFLINE
Napisany 17 kwietnia 2011 - 20:46
Na upartego to wystarczy silnik tylko podniesc troche do gory no i wyjac skrzynie jak silnika niechcesz.. (Pod silnikiem jest rama przez ktora nie zdejmiesz misy olejowej) Przerabialem to dwa razy i nie wyobrazam sobie wyjmowania walu lezac pod autem 
Ja wyjmowałem silnik bez skrzyni i wcale nie jest tak duzo roboty..
Ps. A co sie stalo ze chcesz go wyjac?
Pozdro!

Ja wyjmowałem silnik bez skrzyni i wcale nie jest tak duzo roboty..
Ps. A co sie stalo ze chcesz go wyjac?
Pozdro!
#3
OFFLINE
Napisany 17 kwietnia 2011 - 21:00
Silnik mam podniesiony misa zdjęta,mam kłopoty z ciśnieniem oleju, po oględzinach panewek korbowe eleganckie, ale główne troche do bani i chce wyjąc wał zanieść tam gdzie szlify robią niech mi powiedzą czy jest sens założyć nominalne panewki główne wiem że szlif nie ma sensu.Mam nadzieje że da rade bo wał wygląda bardzo ładnie żadnych rys nie widać no ale wiadomo trzeba pomierzyć.Ale jak piszesz że bez skrzyni wyjdzie to spoko bo w "Sam naprawiam" piszą że w V6 tylko ze skrzynią.
#4
OFFLINE
Napisany 18 kwietnia 2011 - 05:45
sam silnik do góry skrzynia zostaje ja tak swój wyciągałem a jest o wiele dłuższy od V, a jaki masz kłopot z ciśnieniem, ja na Twoim miejscu najpierw by je zmierzył manometrem
#5
OFFLINE
Napisany 18 kwietnia 2011 - 23:06
a jaki masz kłopot z ciśnieniem, ja na Twoim miejscu najpierw by je zmierzył manometrem
Mierzyłem daje linka do tematu:
http://forum.omegakl...30&postcount=42
Dzisiaj troche powalczyłem,jutro silnik do góry poodpinałem elektryke,odkręciłem od bloku pompe wspomagania sprężarke klimy ,poodkręcałem śruby mocujące silnik do skrzyni za wyjątkiem jednej która jest u góry i spróbuje dostać się do niej od góry spod podszybia albo zdemontuje kolektor ssący i będzie dostęp od zaworu trójdrożnego.Mam jeszcze jedno pytanie:silnik normalnie wyjdzie od skrzyni jest na wieloklinie ?? czy jakieś inne ustrojstwo bo to automat ??
#6
OFFLINE
Napisany 19 kwietnia 2011 - 21:28
witam proponuje ci wyjęcie silnika i zrobienie tego na spokojnie jest czysto i jest dojście do wszystkiego no chyba że wolisz sobie leżeć pod samochodem
pozdrawiam

