

Wiskoza?? Wentylator?? Pomocy!
#1
OFFLINE
Napisany 15 kwietnia 2011 - 17:15
P.S Do moderatorow-Jezeli byl juz taki temat prosze o wyrozumialosc gdyz nie znalazlem jednoznacznej odpowiedzi.:pokoj:
#2
OFFLINE
Napisany 15 kwietnia 2011 - 18:05
jak hałas będzie większy to Visco chyba:)
#3
OFFLINE
Napisany 15 kwietnia 2011 - 18:06
P.S Dodam ze to wentylator pierwszy od silnika(wewnetrzna strona komory).
#4
OFFLINE
Napisany 15 kwietnia 2011 - 18:41
Nie wiem na czym on sie kreci).
Spróbuj pokręcić wiatrakiem, oczywiście przy wyłączonym silniku. Jeśli nie da się obrócić lub z oporem, to "wiskoza" do wymiany.
Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją
#5
OFFLINE
Napisany 15 kwietnia 2011 - 18:57
??
#6
OFFLINE
Napisany 15 kwietnia 2011 - 19:01
za mało termosy do wymianyNo wlasnie ze przy normalnej jezdzie ma max 85st.
#7
OFFLINE
Napisany 15 kwietnia 2011 - 19:11
-Uszczelnic dolot
-Wymienic olej
-Wymiana lozyska tyl lewe
-Termostaty
-Odma (profilaktycznie)
-Uszczelnic klimatyzacje i nabic
Teraz moje pytanie i prosba, bylby ktos tak uprzejmy i podal mi nr katalogowe czesci w oplu?? Auto bedzie naprawiane w salonie w holandii wiec latwiej mi podac im nr'y jak tlumaczyc pokoleji. A co damian myslisz o tym wentylatorze??
#8
OFFLINE
Napisany 15 kwietnia 2011 - 20:38
Numer łożyska opla 90486468, termos główny 13 38 139 a numer BMW 11 51 2 354 056, termos EGR numer BMW 11 71 7 787 870, odma z wkładem filcowym i dekielkiem 1112 7 793 163 numer BMW, odma z separatorem plastikowym 11 12 7 799 225 numer BMW, odmę i termosy polecam kupić w BMW tańsze niż w oplu, bynajmniej w polsce
#9
OFFLINE
Napisany 16 kwietnia 2011 - 17:43
#10
OFFLINE
Napisany 16 kwietnia 2011 - 22:26
Wentylator sie kreci bez oporow, wiec wiskoza chyba jest ok.
No to "termosy" do wymiany, a jesli chodzi o ten dzwięk "tematowy", to szukaj w pozostałych elementach napędzanych paskami.
Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją
#11
OFFLINE
Napisany 19 kwietnia 2011 - 09:45

-http://allegro.pl/te...1548563812.html
-http://allegro.pl/te...1548563819.html
I teraz moje pytanie czy to sa one?? I czy jest mozliwosc sprawdzic ktory jest felerny?? W sobote zabieram sie za uszczelnianie dolotu i mam nadzieje ze po wymianie termosow bedzie palil normalne ilosci paliwa, dodam ze rowniez za dwa tyg jak bedzie mial wymiane lozyska i odmy dostanie nowe filtry i olej.
P.S Sorki za offtop ale nie chce zakladac nowego tematu. Czy ktos kiedys mial stycznosc z takim radiem?? http://www.audiopro....orsa-d-zafira-d Przyznam ze mam strasznego fiola na punkcie jakosci dzwieku i w mojej ex mialem radio pionka na mp3 za prawie 1000zl i niechcialbym sie przejechac na tym czyms z firmy "No Name" a zalezy mi aby radyjko juz mialo GPS i DivX.
Prosze moderatorow o wyrozumialosc.
#12
OFFLINE
Napisany 19 kwietnia 2011 - 12:43
oba termosy z aukcji są termosami głównymi ze sprawdzeniem jest problem bo miejsce styku termostatu jest w pompieI teraz moje pytanie czy to sa one
nieda rady radio po całkowitym CAN-ie chyba że jest jakiś przetwornik do CANa, o ile coś takiego istniejehttp://www.audiopro.com.pl/index.php...rsa-d-zafira-d Przyznam ze mam strasznego fiola na punkcie jakosci dzwieku i w mojej ex mialem radio pionka na mp3 za prawie 1000zl i niechcialbym sie przejechac na tym czyms z firmy "No Name" a zalezy mi aby radyjko juz mialo GPS i DivX.
Prosze moderatorow o wyrozumialosc.
#13
OFFLINE
Napisany 19 kwietnia 2011 - 12:55
oba termosy z aukcji są termosami głównymi ; nieda rady radio po całkowitym CAN-ie chyba że jest jakiś przetwornik do CANa, o ile coś takiego istnieje
Ad1 A jak wyglada lub gdzie znalezc ten drugi termostat?
Ad2 Czyli czego szukac?? Chcialbym aby bylo dostosowane do Opla bez jakis ramek.
#14
OFFLINE
Napisany 19 kwietnia 2011 - 13:19
A jak wyglada lub gdzie znalezc ten drugi termostat?
Na alledrogo jest "zatrzęsienie" termostatów EGR, tylko szukaj do "bawarki". Nr. katalogowy znajdziesz na forum, jest bardzo obszerny temat o "termosach" do Y25DT.
Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją
#15
OFFLINE
Napisany 19 kwietnia 2011 - 15:45
#16
OFFLINE
Napisany 19 kwietnia 2011 - 21:58