Poszukuje speca od DTI w Łodzi lub okolicach
#1 OFFLINE
Napisany 06 czerwca 2007 - 12:52
Próba zapalenia,dwa razy zakręcił,strasznie telepało i waliło.
Później już tylko pół raza kręci i koniec.
Pod auto,korbowód obraca się bez problemu.
Myślałem żeby kmputer podłączyć ale to mi nic nie da bo to mechanika.
Poszukuje dlatego jakiegoś speca od DTI który był by w stanie powiedzieć co się stało (mogło stać) i jak to naprawić,proszę o post ewentualnie PM.
Proszę pomóżcie bo sam tego nie zrobie!
Ps.
Czy to jest chłodnica olej w skrzyni biegów i czy powienna być na wierzchu tzn. bez żadnych osłon
#2 OFFLINE
Napisany 06 czerwca 2007 - 18:43
Lekki opór wtedy będzie, to zależy jak bardzo przeszkadzają te blaszki w pracy tłok-zawory
Dźwiek po odpaleniu- to mogą być te blaszki, a telepanie, nie pali na ten gar, przcież zawory się pogieły
To wersja optymistyczna, ciężko coś powiedzieć na odległość,
ps. obym się mylił, powodzenia
#3 OFFLINE
Napisany 06 czerwca 2007 - 18:46
#4 OFFLINE
Napisany 06 czerwca 2007 - 20:59
#5 OFFLINE
Napisany 07 czerwca 2007 - 12:29
Zobaczymy co wyniknie z autospji :shock:
#6 OFFLINE
Napisany 08 czerwca 2007 - 06:30
#7 OFFLINE
Napisany 08 czerwca 2007 - 19:36
2.0 16V+LPG- było 136KM i 185 NM ;-)
Astra 1.6i :mrgreen:
#8 OFFLINE
Napisany 08 czerwca 2007 - 20:59
2.0 16V+LPG- było 136KM i 185 NM ;-)
Astra 1.6i :mrgreen:
#9 OFFLINE
Napisany 08 czerwca 2007 - 21:11
#10 OFFLINE
Napisany 09 czerwca 2007 - 15:35
Pompa była uwalona i stąd zamieszanie,w intelcolerze też było pełno syfu.
Właśnie wróciłem na obiadek a chłopaki składają sprzęta do kupy
Blaszki są oki,goście nie słyszeli jeszcze żeby się one komuś urwały.
Teraz pytanie za co są odpowiedzialne te blaszki ? ? ? I czy jest sens je wymontować bo to nie jest takie proste i trzeba by uszczelniać cały dolot.
Pytam bo auto jedzie na program do Marka Staszewskiego na 200KM i boje się żeby coś nie pi**dol...
Skrzynia to wytrzyma ? Marek mówi że tak ale wole usłyszeć jeszcze potwierdzenie od Was.
#11 OFFLINE
#12 OFFLINE
Napisany 10 czerwca 2007 - 11:15
Panowie DZIAŁA :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
No to gratulacje :yes_yes:
Teraz pytanie za co są odpowiedzialne te blaszki ? ? ?
Te blaszki sa odpowiedzialne za zawirowanie powietrza co ulepsza spalanie mieszanki.
I czy jest sens je wymontować
Chyba wystarczy im robic przeglady co jakis czas czy sa ok i bedzie wporzo.
Skrzynia to wytrzyma ?
Skrzynia z tego co mi wiadomo wytrzyma.
Zycze bezawaryjnej jazdy omesia :driver:
A po czipie zapraszamy tu: http://forum.omegakl...read.php?t=5023
#13 OFFLINE
Napisany 10 czerwca 2007 - 19:21
Narazie jade jeszcze na komputer bo pewnie ma pełno błędów i zastanawiam się co z somdą lambda bo przez tą ropę która była wzędzie dostała się też do wydechu i teraz auto jak się rozgrzeje układ wydechowy wali dymem jak cholera i śmierdzi ropą więc chyba musi się to wypalić bo nic nie wylatuje nawet jak auto na spadku postawie.Boje się czy nic się nie rozwaliło przez tą ropę która aż w wydechu się znalazła i w intercolerze.
#14 OFFLINE
#15 OFFLINE
Napisany 11 czerwca 2007 - 11:58
2.0 16V+LPG- było 136KM i 185 NM ;-)
Astra 1.6i :mrgreen: