Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Dlaczego tak buczy


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
17 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   lukaszPo1

lukaszPo1
  • 33 postów
  • Dołączył: 05-12-2009

Napisany 12 kwietnia 2011 - 17:11

Witam
Pytanie dotyczy tlumika podczas jazdy rozpedzania sie zaczyna pirdziec,buczec tlumik tak maialem na starym bo dzisiaj zalozylem nowy i jest to samo podkresle ze wczesniej chodzil glosno ale tego pierdzenia nie bylo byly wymieniane katalizatory na strumienice i samochod chodzi ciszej ale jadac czasem mam wstyt wcisnac gaz przy 2.5v6 zaczyna ********* siara jak nie wiem moje ptanie czy to moga byc tlumiki srodkowe ale chcialbym wiedziec napewno zeby nie kupywac w ciemno czy ktos mial cos podobnego?
Z gory dzieki.

#2 OFFLINE   dragonstawiki

dragonstawiki
  • 230 postów
  • Dołączył: 23-02-2010
  • Skąd: pochodzę z Czerniny koło Leszna, ale obecnie mieszkam w OPOLU

Napisany 12 kwietnia 2011 - 17:36

miałem omegę 2,5 v6 i powiem ci ze miałem to samo na wolnych ładnie ale jak wdeptując, to taki metaliczny dźwięk, jakby dziurawy był albo w nim coś latało, w moim przypadku to w rurach resztki katalizatora były które pęd powietrza zrzucał po rurze zatrzymywały się w ostatnim tłumiku. po wyczyszczeniu całego układu było ciszej ale po wdepnięciu mocno gazu i tak miała jakiś dziwny dźwięk, nawet powiedziałbym ze zadziorny.

#3 OFFLINE   lukaszPo1

lukaszPo1
  • 33 postów
  • Dołączył: 05-12-2009

Napisany 12 kwietnia 2011 - 17:52

u mnie byly strumienice jak go kupilem wiec niewiem czy cos tam jest te buczenie dochodzi wlasnie z koncowego tlumika zastanawiam sie nad tym czy wymiana srodkowych tlumikow by cos zmienila ale wlasnie chcialbym to napewno wiedziec a poprzednia 2.5v6 jak mialem tez tak glosno chodzila ale tegu metalicznego dzwieku nie bylo a wtej ktora mam dodam ze na poczatku jak byl stary tlumik tego nie bylo dopiero pozniej tak zaczelo buczec

#4 OFFLINE   kocyk

kocyk

    watching you

  • 9 202 postów
  • Dołączył: 01-03-2009
  • Skąd: SZ (Zabrze)
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 12 kwietnia 2011 - 19:23

Pytanie dotyczy tlumika podczas jazdy rozpedzania sie zaczyna pirdziec,buczec tlumik tak maialem na starym bo dzisiaj zalozylem nowy i jest to samo


to jest przyczyna :

byly wymieniane katalizatory na strumienice


zamiast strumienic trzeba było wsadzić tłumiki przelotowe , a najlepszy efekt osiągniesz wsadzając katalizatory , inaczej będzie pierdzenie , w różnej tonacji , głośniej bądź ciszej ale będzie

   post-6508-0-52963300-1485200684.jpgUrbino 18
 

Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz. :p


#5 OFFLINE   Dawido89

Dawido89
  • 1 640 postów
  • Dołączył: 29-06-2010
  • Skąd: Katowice
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 13 kwietnia 2011 - 19:14

jak to kiedyś kumpel stwierdził ;) katalizator jest najlepszym tłumikiem ;)

 


 


 


#6 OFFLINE   lukaszPo1

lukaszPo1
  • 33 postów
  • Dołączył: 05-12-2009

Napisany 14 kwietnia 2011 - 09:06

Tak tylko ze swoje to kosztuje a nie chce w niego ladowac kasy czy jak cos takiego zaloze pomoze z tym pierdzeniem
http://moto.allegro....1543333173.html
albo taki bo niewiem czy ten okragly wejdzie
http://moto.allegro....1517717844.html

#7 OFFLINE   pr-jastrzab

pr-jastrzab
  • 71 postów
  • Dołączył: 01-02-2009
  • Skąd: Siedlce / Warszawa

Napisany 14 kwietnia 2011 - 10:35

Miałem kiedyś podobny problem gdy blaszana osłona miedzy nadwoziem a wydechem dotykała tłumika - własnie tylko podczas dodawania gazu było słychać

#8 OFFLINE   kocyk

kocyk

    watching you

  • 9 202 postów
  • Dołączył: 01-03-2009
  • Skąd: SZ (Zabrze)
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 14 kwietnia 2011 - 15:44

ten z drugiego linku lepszy

   post-6508-0-52963300-1485200684.jpgUrbino 18
 

Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz. :p


#9 OFFLINE   lukaszPo1

lukaszPo1
  • 33 postów
  • Dołączył: 05-12-2009

Napisany 14 kwietnia 2011 - 15:59

do kolego "pr-jastrzab" jak kolega gazuje a ja jestem z tylu to na 100% buczenie wydobywa sie ze srodka tlumika do kolegi "kocyk" muwisz po zalozeniu tego powinno sie poprawci nie chcialbym sie rozczarowac jesli tak to jak kupie oczywiscie ten drugi i zaloze dam znac jaki efekt dzieki wyszystkim za odpowiedzi i pomoc pozdrawiam.

#10 OFFLINE   kocyk

kocyk

    watching you

  • 9 202 postów
  • Dołączył: 01-03-2009
  • Skąd: SZ (Zabrze)
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 14 kwietnia 2011 - 16:07

ja u siebie taki założyłem zamiast kata i jest spoko , nie wiem czy tak samo będzie w V6 , ale myślę że będzie podobnie , wcześniej też miałem jakąś strumienicę to metalicznie pierdziało przy gwałtownym dodaniu gazu , myślę że jeszcze lepszy efekt byłby gdyby zastosować jakiś lepszy tłumik przelotowy ale taki z wygłuszeniem , bo te z linku to zwykłe puszki

coś w tym stylu http://allegro.pl/sp...1562848161.html

   post-6508-0-52963300-1485200684.jpgUrbino 18
 

Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz. :p


#11 OFFLINE   MadMan

MadMan

    ...S6...

  • 88 postów
  • Dołączył: 26-06-2008
  • Skąd: Jaworzno
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 14 kwietnia 2011 - 19:05

coś w tym stylu http://allegro.pl/sp...1562848161.html


Ja mam takie w V6 zamiast katów. Nic nie pierdzi :D

Znacznie lepiej niż na strumienicach.

#12 OFFLINE   lukaszPo1

lukaszPo1
  • 33 postów
  • Dołączył: 05-12-2009

Napisany 16 kwietnia 2011 - 20:43

Ja mam takie w V6 zamiast katów. Nic nie pierdzi :D

Znacznie lepiej niż na strumienicach.




masz dokladnie te z aukcji o takich wymiarach bo z tego co pamietam ja srednice ruru dolotowej strumienicy mialelem cos powyzej 50mm

#13 OFFLINE   Osa90

Osa90
  • 55 postów
  • Dołączył: 08-04-2010

Napisany 17 kwietnia 2011 - 07:18

W takim razie i ja o coś zapytam. Gdy zamiast katów wsadzę te tłumiki przelotowe RM Motors, to co ze środkowymi puchami? One też już dogorywają. Jako końcówkę chciałbym dać tego Ultera: http://allegro.pl/no...1551286226.html
Co o nim sądzicie i co dać zamiast tłumików środkowych? Pozdrawiam.

#14 OFFLINE   sypus

sypus

    Prezes KKK

  • 5 433 postów
  • Dołączył: 24-04-2007
  • Skąd: Zgorzelec
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 17 kwietnia 2011 - 07:50

Daj te same co zamiast katów.

#15 OFFLINE   MadMan

MadMan

    ...S6...

  • 88 postów
  • Dołączył: 26-06-2008
  • Skąd: Jaworzno
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 17 kwietnia 2011 - 14:17

masz dokladnie te z aukcji o takich wymiarach bo z tego co pamietam ja srednice ruru dolotowej strumienicy mialelem cos powyzej 50mm


Jak zamawiałem to podałem jaki mam silnik. Przysłali Odowiednie. Średnica z tego co pamiętam to rzeczywiście powyżej 50 mm.

Gdy zamiast katów wsadzę te tłumiki przelotowe RM Motors, to co ze środkowymi puchami? One też już dogorywają


Ja wsadziłem środkowe + końcowy Bosal od 3.0 i głośno nie jest. Co do wymiany środkowych na RM-Motors to z tego co pamiętam ktoś już to zakładał i może się na temat głośności wypowie.

#16 OFFLINE   Osa90

Osa90
  • 55 postów
  • Dołączył: 08-04-2010

Napisany 19 kwietnia 2011 - 20:08

Pisałem do tych z aukcji RM Motors. W odpowiedzi dostałem taką wiadomość: zamiast katalizatorów polecam tłumiki z aukcji http://allegro.pl/tl...1554155539.html, płaskie 60mm a zamiast tłumików środkowych polecam tłumiki http://allegro.pl/sp...1562848182.html 50mm. Do tego chciałbym dać końcowy Ulter: http://allegro.pl/no...1551286226.html. Co sądzicie o takim zestawie? Początkowo chciałem dać wszystkie cztery te przelotowe z drugiej aukcji. Doradźcie jak to rozsądnie połączyć i czy ten końcowy daje rade. Wygląda ładnie i z tego co wiem, to Ulter jest niezłą firmą.

#17 OFFLINE   Arthuros

Arthuros
  • 423 postów
  • Dołączył: 13-11-2010
  • Skąd: Warszawa
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 04 maja 2011 - 14:44

Jeśli chcesz mieć ładnie to kup ultera. Ale co do jakości to straszna kiszka. Miałem w Corsie. Wydałem 600zł na dwu-rurkę i posypała się po 1.5roku. Pierwsza rdza po tygodniu na chromowanych końcówkach. Tłumik był bardzo głośny, po miesiącu miałem dosyć :(

#18 OFFLINE   teChnokrk

teChnokrk
  • 13 postów
  • Dołączył: 12-06-2010
  • Skąd: Kraków

Napisany 01 czerwca 2011 - 15:32

No to teraz moja przygoda.
Jakis czas temu ktos wy***ał mi oba katy i złącza elastyczne.
Mniejsza z tym.
Pojechalem do majstra zamontowac wydech ultera, ten wspomniany gdzies wczesniej.
W miejsce rurek wspawany zostal "tlumik w obudowie katalizatora"
dokladnie taki: http://allegro.pl/st...1643187100.html
Oczywiscie w zalozeniu wszystko mialo byc pieknie i ladnie, basowy pomruk V6.
Wyszło DRAMATYCZNIE ! syczało jak stary polonez, okrutny metaliczny dzwiek, na wolnych obrotach ok, powoli dodajac gazu ok, ale gdy gwaltownie wciskalem pedal gazu to az wsytd bylo...
Dzisiaj wracam od kolejnego speca od tlumikow.
Zamontowali te zlacza elastyczne.
Zamontowali tez nowe katalizatory (jakies uniwersalne)
Moje odczucia ? troche ciszej, ale przy dodawaniu gazu w gwaltowny sposob dalej jest ten metaliczny brzęk. JAK SIĘ TEGO POZBYĆ ? na wydech w tym rzęchu wydałem juz lekko 1500zł i dalej nie mogę usłyszeć powodu dla którego kupilem to auto - bulgoczenia V6 :( HELP !