Witam wszystkich zna ktoś może jakiś dobry warsztat w okolicy Białegostoku – Wawy – Lublina w którym zregenerowali by mi instalacje i ustawili ją. Chodzi o holenderską instalke Koltekta w 2.0 16v. Objawy są takie że ciężko się wkręca na obroty i dusi się do ok. 2500 obr powyżej już jest lepiej ale to i tak nie jest pewnie szczyt możliwości tej instalacji, i robi się coraz gorzej. Dodam jeszcze że jak zczytuje błędy pokazuje mi tylko 12 czyli brak syg. Z czujnika Obr. czyli tak jakby z oprogramowaniem jest ok.
0
regeneracja holendersiego Koltec-a w 2.0 16v
Rozpoczęte przez
tomek2605
, 04 cze 2007, 18:55
8 odpowiedzi na ten temat
#1 OFFLINE
#2 OFFLINE
Napisany 05 czerwca 2007 - 18:38
witaj, ja tez mam koltec'a i powiem ci jedno nie ma juz czesci do regenerowania tego powiem ci ze filtry itp znajdziesz, a niektore czesci mozesz dopasowac, ja ostatnio bylem na przegladzie to powiedzieli mi ze jak zacznie sie cos rybac to trzeba jechac do lodzi albo czestochowy
2.0 8v twin turbo +mokry wtrysk podtlenku LPG
:piwo:
:piwo:
#3 OFFLINE
Napisany 05 czerwca 2007 - 19:48
No to nie źle, w Łodzi to chodzi o Necam\Koltec w Protonie? Czytałem troche w necie o tym. A co z filtrami gdzie można je dostać? No i gdzie ich szukać w instalacji zaczne może od tego licze na to że nie będzie z tym dużo problemów.
#4 OFFLINE
Napisany 05 czerwca 2007 - 23:08
Więc tak koledzy - miałem swego czasu omege z tą instalacją i również miałem dużo problemów, więc postarałem się o instrukcję kolteka w naszym ojczystym języku - w instrukcji jest opisane szczegółowo jak zczytać błędy instalacji gazu (nie komputera silnika), poza tym znajduje się w niej szczegółowy opis wszystkich elementów instalacji - kto chętny dać znać na gg - to jest ok 50 plików .jpg (skany)
Co do problemu z ciężkim wkręcaniem się na obroty - obstawiam zabrudzony rozdzielacz gazu - sam miałem podobne objawy i po jego wyczyszczeniu wszystko wróciło do normy.
Co do problemu z ciężkim wkręcaniem się na obroty - obstawiam zabrudzony rozdzielacz gazu - sam miałem podobne objawy i po jego wyczyszczeniu wszystko wróciło do normy.
#5 OFFLINE
Napisany 06 czerwca 2007 - 07:00
omegarules, mógłbyś wysłać mi to na e-maila piterek@adm.pcz.czest.pl
"Krytykować może każdy głupiec i wielu z nich to robi"
Winston Churchill
#6 OFFLINE
Napisany 06 czerwca 2007 - 09:23
Może wrzuciłoby się to gdzieś na forum po prostu ? Pliki zajmują 15 MB..
#7 OFFLINE
Napisany 07 czerwca 2007 - 14:07
kolego móglbym tez prosic o wzucenie mi na maila tomson2605@wp.pl Móglbys krutko opisac jak przeczysciles ten rozdzielacz i gdzie sie znajduje, domyslam sie ze to, to co jest na zdj. w zalaczniku
#8 OFFLINE
Napisany 07 czerwca 2007 - 18:38
Tak, to jest dokładnie to. Wymontuj to sobie, poodkręcaj przewody gazowe, następnie odkręć i wymontuj ostrożnie silniczek krokowy z góry rozdzielacza (uwaga na sprężynki i kulkę), wysyp wszystko ze środka pamiętaj co było w jakiej kolejności wsadzone..
Następnie musisz się zaopatrzyć w dwa twarde gwoździe, wygięte na końcach o 90 stopni i tymi gwoździami wyciągnąć tuleję, która jest w rozdzielaczu (w niej suwa się tłoczek, który wyleci przy wyjęciu krokowego) - wyciągasz go zaczepiając gwoździe o dwa otwory znajdujące się w tej tuleji i poprzez mocne ciągnięcie (trudno ruszyć tuleję z miejsca) starasz się wyciągnąć tuleję..
Jak już wyjmiesz tulejkę zauważysz w niej 6 otworków w kształcie trójkąta - prawdopodobnie wierzchołki tych trójkątów uległy zabrudzeniu, przez co kuleje Ci gaz na wolnych obrotach.. Zaopatrujesz się w waciki do uszu, jakiś płyn do czyszczenia i pucujesz - dodatkowo wyczyść też kanały doprowadzające gaz do tych trójkątowych otworów..
Powodzenia
P.S. ewentualnie jeśli masz aparat cyfrowy mógłbyś stworzyć manuala - kiedyś się może przyda..
Następnie musisz się zaopatrzyć w dwa twarde gwoździe, wygięte na końcach o 90 stopni i tymi gwoździami wyciągnąć tuleję, która jest w rozdzielaczu (w niej suwa się tłoczek, który wyleci przy wyjęciu krokowego) - wyciągasz go zaczepiając gwoździe o dwa otwory znajdujące się w tej tuleji i poprzez mocne ciągnięcie (trudno ruszyć tuleję z miejsca) starasz się wyciągnąć tuleję..
Jak już wyjmiesz tulejkę zauważysz w niej 6 otworków w kształcie trójkąta - prawdopodobnie wierzchołki tych trójkątów uległy zabrudzeniu, przez co kuleje Ci gaz na wolnych obrotach.. Zaopatrujesz się w waciki do uszu, jakiś płyn do czyszczenia i pucujesz - dodatkowo wyczyść też kanały doprowadzające gaz do tych trójkątowych otworów..
Powodzenia
P.S. ewentualnie jeśli masz aparat cyfrowy mógłbyś stworzyć manuala - kiedyś się może przyda..
#9 OFFLINE
Napisany 07 czerwca 2007 - 21:56
Wielkie dzięki postaram się to zrobić ale na razie mam inne ciekawe zajęcia – wesele braciaka. A co do manuala to postaram się zrobić bo mam aparat w telefonie co prawda jakością odbiega od cyfrówki ale zdj rozdzielcza było całkiem ok. pozdro