

Wymiana sterownika silnika (ecu)
#1
OFFLINE
Napisany 05 kwietnia 2011 - 20:06
Bo po zamianie ECU miga "check engine" cały czas w pozycji zapłon i nie chce odpalić.
Pozdrawiam.
#2
OFFLINE
Napisany 05 kwietnia 2011 - 20:26
Mam pytanie, czy po podmianie ecu na identyczny (wg numerów) powinien on od razu działać
nie bedzie dzialac.
Musisz miec peste z kluczyka i czytnik imo pod kierownice w zestawie z kompem.
#3
OFFLINE
Napisany 05 kwietnia 2011 - 20:58
POZDRAWIAM.
#4
OFFLINE
Napisany 08 kwietnia 2011 - 16:22
- na lampie stroboskopowej prawa strona pokazuje ładnie prace , a na lewej tak jak by zapłon wypadał,
- rano po odpaleniu silnik pracuje ładnie , a po minucie zaczyna szarpać do momentu naciśnięcia pare razy na gaz.
Wymienione: cewka, świece ngk, przewody ngk, pokrywy zaworów na alu. Komputer nie pokazuje żadnych błędów. Normalnie ręce opadają. DZIĘKI.
#5
OFFLINE
Napisany 08 kwietnia 2011 - 17:17
Ale to Ci raczej nie rozwiąże problemu, bo moim zdaniem sterownik albo działa, albo nie, raczej nie może działać słabo, chyba że przetarł by się gdzieś kabel pomiędzy ECU, a cewką tam jest stosunkowo duży prąd.
A masz jakiś namiar na pokrywy aluminiowe, bo ja z kolei walczę z zalanymi olejem świecami.
Pozdrawim
#6
OFFLINE
Napisany 11 listopada 2014 - 08:18
Czy potwierdzacie tą informację? Nie chciałbym go popsuć, bo łatwo nie było go dostać. Czy istnieje szansa, że go uszkodzę w ten sposób?
#7
OFFLINE
Napisany 11 listopada 2014 - 09:32
#8
OFFLINE
Napisany 11 listopada 2014 - 09:36
i pętelkę immo.Do kompletu sprzedający powinien dać pestkę z kluczyka.
#9
OFFLINE
Napisany 11 listopada 2014 - 10:02
#10
OFFLINE
Napisany 11 listopada 2014 - 10:31
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.Nie ponoszę winy za obrażenia psychiczne, jakie możesz odnieść w tym temacie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
#11
OFFLINE
Napisany 11 listopada 2014 - 10:33
Czytałem, że można taką procedurę zrobić op-comem, ale tu chyba bez pinu nie da rady?
#12
OFFLINE
Napisany 11 listopada 2014 - 10:36
TakCzy ASO taką usługę może wykonać?
koszt uzyskania kodu w ASO ( car pass ) to około 500 PLN
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.Nie ponoszę winy za obrażenia psychiczne, jakie możesz odnieść w tym temacie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
#13
OFFLINE
Napisany 11 listopada 2014 - 14:03
Kody dotyczą mojego auta (starego sterownika). Czy za ich pomocą jestem w stanie coś zdziałać z nowym sterownikiem?
#14
OFFLINE
Napisany 11 listopada 2014 - 21:39

potrzebujesz kody od obydwu sterowników
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.Nie ponoszę winy za obrażenia psychiczne, jakie możesz odnieść w tym temacie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
#15
OFFLINE
Napisany 12 listopada 2014 - 14:53
Dzięki tak myślałem, poradziłem sobie wymieniając uszkodzony element wewnątrz ECU (sterownik cewki zapłonowej), a swoją drogą ciekawe czy pomogłaby podmiana samego EPROMA, który siedzi na podstawce w ECU. Może ktoś sprawdzał.....
POZDRAWIAM.
Wymiana EEPromu nie pomoże, tam są tylko informacje o mapach.
Ustawienia immo i zarejestrowane transpondery jak i sama pętla są w jednym układzie pamięci, wystarczy przelutować ten układ i nie potrzeba żadnych pętli , transponderów oraz odprawiać czarów z kadzidłami. 15min pracy.
Tak
koszt uzyskania kodu w ASO ( car pass ) to około 500 PLN
Car Pass w ASO kosztuje 80-150zł czas oczekiwania do 1 dnia.
#16
OFFLINE
Napisany 26 stycznia 2015 - 18:50
pacjent to 2.5 TD 2001r ......
#17
OFFLINE
Napisany 26 stycznia 2015 - 20:18
#18
OFFLINE
Napisany 26 stycznia 2015 - 20:26
#19
OFFLINE
#20
OFFLINE
Napisany 11 października 2015 - 23:19
Mój problem to świecący sę check lecz po przekroczeniu jakiejś tam prędkości gasi się i jak zwolnię to po jakimś czasie sie znowu zapala. Kody błędu są 2, pierwszy to przepływomierz a drugi to jakiś tam badziew, nie pamiętam, podobno jakiś banalny który cały czas komuś tam wyskakuje. Występuje również nierówna praca silnika, tak jakby nie chodził na jeden gar. Wymienione zostały świece, kable, cewka i mechanik stwierdził że to są wtryski. Zakupiłem urzywaną listwę wtsryskową i dalej to samo. Kolejny z mechaników powiedział, że to wytarka krzywka na wałku, lecz nie chciało mi śię w to uwierzyć, wtedy przez przypadek wyczytałem że takie przypadki są przy padniętym ECU. Wyczytałem że wymiana samego ECU nic nie da więc zakupiłem cały zestaw, czyli ECU zgodne z moim starym, Immo które jest nakładane wkoło stacyjki, oraz stacyjkę z kluczem. Kiedy ten cały komplet był wyciągany z innej Omegi sam odpalałem ją i wszystko chodziło jak ta lala, a u mnie po przekładce stacyjki z kluczem, tego Immo i Ecu auta nie idzie odpalić i mruga cały czas check. Po przełączeniu starego Immo z przyklejonym do niego kluczykiem i przełożeniu starego ECU auto odpala bez problemy. Ręcę mi opadają, co trzeba zrobić aby wszystko zagrało i był w końcu spokój z Ecu i z tą nierówną pracą silnika. Pomocy......
