zajmij sie sonda - sprawdz kompem czy dziala. egr narazie zostaw w spokoju.
Dane z bloków pomiarowych:
Napięcie akumulatora,13.5 V
Glówny przekaznik,Aktywny
Przekaźnik pompy paliwa,Aktywny
Czujnik 1 APP (Pozycji pedalu gazu),0.98 V
Czujnik 2 APP (Pozycji pedalu gazu),0.49 V
Wartosc kalkulowana pozycji pedalu gazu,0 %
TP (pozycja przepustnicy) czujnik 1,0.53 V
TP (pozycja przepustnicy) czujnik 2,4.53 V
Obliczona pozycja przepustnicy,4 %
Położenie przepustnicy,Bieg jalowy
Prędkość silnika,744 obr/min
Przepływomierz powietrza,0.59 V
Przepływomierz powietrza,11 kg/h
Temperatura cieczy chłodzącej,1.56 V
Temperatura cieczy chłodzącej,88 °C
Temperatura powietrza wlotowego,1.35 V
Temperatura powietrza wlotowego,37 °C
Sensor zbiornika paliwa,6.90 V
Przełącznik Park/Neutral,P - N 0V
Przełącznik Info A/C (System Klimatyzacji),Nieaktywny
Sygnał obciążenia A/C (System Klimatyzacji),Nieaktywny
Przełącznik 1 hamulców,Nieaktywny
Przełącznik 2 hamulców,Nieaktywny
Prędkość pojazdu,0 km/h
Przelacznik ukladu regulacji predkosci jazdy,Nie zaprogr.
Tempomat (Cruise Control),Nie zaprogr.
Prędkość pojazdu w zakresie ustawień tempomatu,Nie zaprogr.
Solenoid EGR (Recrkulacji Gazu Wydechowego),Nieaktywnyżądana pozycja EGR (Recyrkulacji Gazu Wydechowego),10 %Wartość rzeczywista pozycji EGR (Recyrkulacji Gazu Wydechowego),0.65 VZawór odpowietrzający zbiornika pali,3 %
Uklad zapob. spalaniu stuk.,Nieaktywny
B1S1 Podgrzewanie sondy lambda (rzad 1 czujnik 1),Aktywny
B1S1 Czujnik O2 (Rząd 1 Czujnik 1),176 mV
B1S1 Stosunek powietrze/paliwo (rzad 1 czujnik 1),Uboga
B1S2 Podgrzewanie sondy lambda (rzad 1 czujnik 2),Aktywny
B1S2 Czujnik O2 (Rząd 1 Czujnik 2),666 mV
B1S2 Stosunek powietrze/paliwo (rzad 1 czujnik 2),BogataO2 Pętla sensora,ZamknięteB1 Krótkoterminowa adaptacja paliwa (Rząd 1),1 %
Przekaźnik A/C (System Klimatyzacji),Nieaktywny
Tryb wylaczenia ukladu klimatyzacji,System OK
Lampka kontrolna wadliwego dzialania (MI),Wył
Serwisowa lampka kontrolna (SVS),Wył
Prędkość silnika,744 obr/min
Pożądana prędkość jałowa,750 obr/min
Przesunięcie prędkości jałowej,Nieaktywny
Przyspieszenie pojazdu,0.0 m/ s2
Kat zwarcia styków,2.1 ms
Czas wtrysku,2.8 ms
Kat wyprzedzenia zaplonu,8.7 CA
B1 Sygnal czujnika spalania stukowego (rzad 1),0.4 V
Zmn. wyprzedz. zaplonu ukl. zap. spal. stukowemu - cyl. 1,0 CA
Zmn. wyprzedz. zaplonu ukl. zap. spal. stukowemu - cyl. 2,0 CA
Zmn. wyprzedz. zaplonu ukl. zap. spal. stukowemu - cyl. 3,0 CA
Zmn. wyprzedz. zaplonu ukl. zap. spal. stukowemu - cyl. 4,0 CA
Wzgledne obciazenie silnika,-4 %
Normalna temperatura pracy silnika,Aktywny
Tryb pracy awaryjnej (uklad elektr. ster. przepustnica),Nieaktywny
Licznik nauki ukladu przepustnicy elektronicznej,0
Zawór odpowietrzający zbiornika pali,Nieaktywny
Z tymi sondami jest tak ze w miarę opływu czasu prz uruchomionym silniku te wartości się zmieniają-uboga/bogata.Sonde za katem wymieniałem jakiś rok temu.