Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

P1405 Sensor sprzezenia zwrotnego recylkulacji gazu wydechowego-nieaktywny


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
3 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   Gregigregi

Gregigregi

    Szukam Omegi

  • 227 postów
  • Dołączył: 12-06-2009
  • Skąd: Poole,Dorset
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 02 kwietnia 2011 - 10:53

Zaczęło telepać na wolnych obrotach podczas jazdy.
Mozna to jakoś samemu naprawić/wyczyścić??
Na forum znalazłem coś o dieslu wiec pytam.U mnie siedzi 2.2 benzyna.

Dodany obrazek


OK mały update:
Po wyczeszczeniu EGR 10km bez problemów i znów to samo.Doszły dwa błędy.


P0130 - Sensor O2 otwarty obwód 1
(04) - Nie występuje

P1130 - Obwód 02 czujnik 1 Brak sygnalu
(04) - Obecny

P1405 - Sensor sprzezenia zwrotnego Recyrkulacji gazu wydechowego
(08 - Obecny

#2 OFFLINE   Gregigregi

Gregigregi

    Szukam Omegi

  • 227 postów
  • Dołączył: 12-06-2009
  • Skąd: Poole,Dorset
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 04 kwietnia 2011 - 18:26

Ktokolwiek:masakra:

Zawor czyszczony dwa razy.Silnikiem nie telepie.Auto pracuje normalnie tyle ze sa błędy

Łączna ilość kodów błędów: 2

P1130 - Obwód 02 czujnik 1 Brak sygnalu
(04) - Obecny

P1405 - Sensor sprzezenia zwrotnego Recyrkulacji gazu wydechowego
(08 - Nie występuje


Po wykasowaniu powracają po kilkukrotnym uruchomieniu silnika.Pada jedna z sond??EGR??

#3 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 04 kwietnia 2011 - 18:32

zajmij sie sonda - sprawdz kompem czy dziala. egr narazie zostaw w spokoju.




 


#4 OFFLINE   Gregigregi

Gregigregi

    Szukam Omegi

  • 227 postów
  • Dołączył: 12-06-2009
  • Skąd: Poole,Dorset
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 04 kwietnia 2011 - 19:02

zajmij sie sonda - sprawdz kompem czy dziala. egr narazie zostaw w spokoju.


Dane z bloków pomiarowych:

Napięcie akumulatora,13.5 V
Glówny przekaznik,Aktywny
Przekaźnik pompy paliwa,Aktywny
Czujnik 1 APP (Pozycji pedalu gazu),0.98 V
Czujnik 2 APP (Pozycji pedalu gazu),0.49 V
Wartosc kalkulowana pozycji pedalu gazu,0 %
TP (pozycja przepustnicy) czujnik 1,0.53 V
TP (pozycja przepustnicy) czujnik 2,4.53 V
Obliczona pozycja przepustnicy,4 %
Położenie przepustnicy,Bieg jalowy
Prędkość silnika,744 obr/min
Przepływomierz powietrza,0.59 V
Przepływomierz powietrza,11 kg/h
Temperatura cieczy chłodzącej,1.56 V
Temperatura cieczy chłodzącej,88 °C
Temperatura powietrza wlotowego,1.35 V
Temperatura powietrza wlotowego,37 °C
Sensor zbiornika paliwa,6.90 V
Przełącznik Park/Neutral,P - N 0V
Przełącznik Info A/C (System Klimatyzacji),Nieaktywny
Sygnał obciążenia A/C (System Klimatyzacji),Nieaktywny
Przełącznik 1 hamulców,Nieaktywny
Przełącznik 2 hamulców,Nieaktywny
Prędkość pojazdu,0 km/h
Przelacznik ukladu regulacji predkosci jazdy,Nie zaprogr.
Tempomat (Cruise Control),Nie zaprogr.
Prędkość pojazdu w zakresie ustawień tempomatu,Nie zaprogr.
Solenoid EGR (Recrkulacji Gazu Wydechowego),Nieaktywny
żądana pozycja EGR (Recyrkulacji Gazu Wydechowego),10 %
Wartość rzeczywista pozycji EGR (Recyrkulacji Gazu Wydechowego),0.65 V
Zawór odpowietrzający zbiornika pali,3 %
Uklad zapob. spalaniu stuk.,Nieaktywny
B1S1 Podgrzewanie sondy lambda (rzad 1 czujnik 1),Aktywny
B1S1 Czujnik O2 (Rząd 1 Czujnik 1),176 mV
B1S1 Stosunek powietrze/paliwo (rzad 1 czujnik 1),Uboga
B1S2 Podgrzewanie sondy lambda (rzad 1 czujnik 2),Aktywny
B1S2 Czujnik O2 (Rząd 1 Czujnik 2),666 mV
B1S2 Stosunek powietrze/paliwo (rzad 1 czujnik 2),Bogata

O2 Pętla sensora,Zamknięte
B1 Krótkoterminowa adaptacja paliwa (Rząd 1),1 %
Przekaźnik A/C (System Klimatyzacji),Nieaktywny
Tryb wylaczenia ukladu klimatyzacji,System OK
Lampka kontrolna wadliwego dzialania (MI),Wył
Serwisowa lampka kontrolna (SVS),Wył
Prędkość silnika,744 obr/min
Pożądana prędkość jałowa,750 obr/min
Przesunięcie prędkości jałowej,Nieaktywny
Przyspieszenie pojazdu,0.0 m/ s2
Kat zwarcia styków,2.1 ms
Czas wtrysku,2.8 ms
Kat wyprzedzenia zaplonu,8.7 CA
B1 Sygnal czujnika spalania stukowego (rzad 1),0.4 V
Zmn. wyprzedz. zaplonu ukl. zap. spal. stukowemu - cyl. 1,0 CA
Zmn. wyprzedz. zaplonu ukl. zap. spal. stukowemu - cyl. 2,0 CA
Zmn. wyprzedz. zaplonu ukl. zap. spal. stukowemu - cyl. 3,0 CA
Zmn. wyprzedz. zaplonu ukl. zap. spal. stukowemu - cyl. 4,0 CA
Wzgledne obciazenie silnika,-4 %
Normalna temperatura pracy silnika,Aktywny
Tryb pracy awaryjnej (uklad elektr. ster. przepustnica),Nieaktywny
Licznik nauki ukladu przepustnicy elektronicznej,0
Zawór odpowietrzający zbiornika pali,Nieaktywny


Z tymi sondami jest tak ze w miarę opływu czasu prz uruchomionym silniku te wartości się zmieniają-uboga/bogata.Sonde za katem wymieniałem jakiś rok temu.