


Jeden hid raz działa raz nie
#1
OFFLINE
Napisany 25 marca 2011 - 19:31

#2
OFFLINE
Napisany 25 marca 2011 - 19:55
Witam jak w temacie kopiłem soczewki do omegi b kombi hid przełożyłem z omegi po wypadku na którym świecił do końca a tu pojawił się
problem prawy hid działa normalnie a lewy hid raz świeci raz nie włącza się za 3 lub 6 razem czy to wina włącznika świateł czy jak ?
Zrobi się cieplej na zewnątrz, będzie odpalał częściej - a w lecie za każdym razem:)
Taka uroda tych hidów po 20 zł.
#3
OFFLINE
Napisany 25 marca 2011 - 19:58
#4
OFFLINE
Napisany 25 marca 2011 - 21:12
Podobno trzeba go wyjac, ale jeszcze nie sprawdzilem tego.
#5
OFFLINE
Napisany 25 marca 2011 - 22:26
ale tam jezdzilem i problemow nie bylo ?? co morze byc z tym zwiazane ?
Podmień przetwornice, by wykluczyć z Nimi problem. Zamień stronami i zobaczysz czy będzie taka sama sytuacja, czy teraz ten drugi żarnik będzie się odpalał, za którymś razem.
Pozdrawiam.
#6
OFFLINE
Napisany 25 marca 2011 - 22:51
ja za każdym razem żeby włączyć światła muszę przekręcić ta gale kolo kierownicy...a jak idę i przyłożę ucho do tego jednego hida co się nie włącza to słychać takie jak by iskrzenie a w drugim słychać cyk i świeci a ten tak jak by nie mógł zaświecić błyśnie się i nic

jeden z milych forumowiczow powiedzial mi ze moze to byc wina bezpiecznika automatycznego wlacznika swiatel.
Podobno trzeba go wyjac, ale jeszcze nie sprawdzilem tego.
a gdzie go znajdę??
#7
OFFLINE
Napisany 26 marca 2011 - 00:18
Podmień przetwornice, by wykluczyć z Nimi problem. Zamień stronami i zobaczysz czy będzie taka sama sytuacja, czy teraz ten drugi żarnik będzie się odpalał, za którymś razem.
Nie prościej podmienić hidy

#8
OFFLINE
Napisany 26 marca 2011 - 01:03
#9
OFFLINE
Napisany 26 marca 2011 - 07:58
Nie prościej podmienić hidy
Po pierwsze nie HID-y tylko żarniki, HID to cały zestaw.
Po drugie to nie wiem, czy prościej, czy nie, zależy jak Kolega ma zamontowane przetwornice. W Moim przypadku wolałbym zamienić przetwornice niż żarnik bo jak wiadomo plastikowa obudowa żarnika jest grubsza niż w zwykłej żarówce H1 i jak mam się później bawić i zapinać te drucikowe zabezpieczenie to krew mnie zalewa

Koniec OT.
Pozdrowienia.
#10
OFFLINE
Napisany 26 marca 2011 - 08:01
kolego ja proszę o pomoc a nie o mądrości ! jak chcesz sobie nabić postów to nie tu czekam na jakąś odpowiedz
ale kolega ma rację z postów wynika że nie przekładałeś żarników z lewej lampy do prawej by wykluczyć przetwornice :pokoj:
ps. takie uwagi to zostaw na moderom

#11
OFFLINE
Napisany 26 marca 2011 - 08:14
ksenon to lampa wyładowcza, źródłem światła jest łuk elektryczny i nie ma tam niczego co można by nazwać żarnikiem
żarnik jest w żarówce - skrętka z wolframowego druciku
Podsumowując - HID to jak najbardziej odpowiednia nazwa dla ksenonowych lamp wyładowczych - zarówno oryginalnych D2S jak i wynalazków z cokołem H1.
HID - High Intensity Discharge lamp - lampa wyładowcza wysokiej intensywności
#12
OFFLINE
Napisany 26 marca 2011 - 08:17
Nie wiem nawet gdzie jest przetwornica, wiem natomiast, że wymieniałem te właśnie "żarniki", bo jeden wyzionął ducha. Kupiłem więc to coś na Allegro i wtedy zaczęły się kłopoty. W oryginale były Philipsy.
I z obserwacji wiem, że im cieplej na zewnątrz, tym łatwiej się te gó...a zapalają, stąd moja pierwsza odpowiedź w temacie.
#13
OFFLINE
Napisany 26 marca 2011 - 11:22
#14
OFFLINE
#15
OFFLINE
Napisany 26 marca 2011 - 19:22
#16
OFFLINE
Napisany 26 marca 2011 - 20:08
To jest naturalne:) i tak być musi:)witam mam pytanko jak zapale hida to w pierwszej chwili raz przygaśnie a po chili się zapali jakby jarzeniówka, czy tak ma być hida mam od kilku dni
#17
OFFLINE
Napisany 27 marca 2011 - 22:25
pozdrawiam
#18
OFFLINE
Napisany 13 kwietnia 2011 - 18:11
Odgrzeje troszke starego kotleta.
Od wczoraj mam zamontowany zestaw HID. Kupiłem jeden z tańszych bo kasy więcej nie było i może właśnie dla tego sa problemy. Ale porównywałem te droższe zestawy i one praktycznie niczym się nie różnią. W każdym prawie zestawie te same palniki, a przetwornice różniły się tylko naklejkami ale i tak made In china. Problem jest taki ze raz się nia zapala jeden palnik, raz lewy a raz prawy. Po ponownym uruchomieniu świateł zapalają się oba. Ale dziś to się troszkę zdziwiłem. Bo prawy nie zapalił, kilka ponownych prób i nic. Przełożyłem przetwornice i dalej prawy palnik nie odpalił, czyli stwierdziłem że przetwornica jest ok. a właśnie palnik jest padnięty. Wiec poskładałem to tak jak było wcześniej, wsiadam do samochodu i widzę że wyświetlacz z MID-a mi się zawiesił. Był zresetowany i mrugała pierwsza cyfra z daty ale nie dało się ustawić. Po przekręceniu stacyjki żadnej reakcji, zapalenie silnika, wyłączenie, wyjęcie kluczyka, nic, dalej zawieszony i się świeci, nie gaśnie, jeszcze jedna próba i odwiesił się, jednocześnie zapalił się ten niby spalony palnik. Dziwna sprawa. Czy te przetwornice mogą zawieszać MID i nie zapalają się hidy, bo jakiś przekaźnik nie podaje napięcia? Może jakiś błąd wystąpił na jakiejś magistrali, może zainstalować jakiś filtr przeciwzakłóceniowy w sieci? Dodam ze nie pokazuje mi błędu spalonej żarówki, hidy nie robią zakłócenia na CB. Jakieś sugestie??
Nie Może On Służyć Przeciwko Niemu W Dniu Jutrzejszym, Ani Każdym Innym Następującym Po Tym Terminie.
Ponadto Autor Zastrzega Sobie Prawo Zmiany Poglądów, Bez Podawania Przyczyny
NIE JEŹDZIJ SZYBCIEJ NIŻ FRUWA TWÓJ ANIOŁ STRÓŻ
[SIGPIC][/SIGPIC]
oddam moją renie. za darmochę. tę co widać na foto.
UWAGA duży GRATIS do reni, zwany kredytem
http://figop.digart.pl/