Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Jeden hid raz działa raz nie


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
17 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   igor6631

igor6631

    Na czym siedzisz ja na 18

  • 149 postów
  • Dołączył: 25-07-2009
  • Skąd: Żmigród

Napisany 25 marca 2011 - 19:31

Witam jak w temacie kopiłem soczewki do omegi b kombi hid przełożyłem z omegi po wypadku na którym świecił do końca a tu pojawił się:dziura: problem prawy hid działa normalnie a lewy hid raz świeci raz nie włącza się za 3 lub 6 razem czy to wina włącznika świateł czy jak ?

#2 OFFLINE   sweeroos

sweeroos
  • 21 postów
  • Dołączył: 18-11-2009

Napisany 25 marca 2011 - 19:55

Witam jak w temacie kopiłem soczewki do omegi b kombi hid przełożyłem z omegi po wypadku na którym świecił do końca a tu pojawił się:dziura: problem prawy hid działa normalnie a lewy hid raz świeci raz nie włącza się za 3 lub 6 razem czy to wina włącznika świateł czy jak ?


Zrobi się cieplej na zewnątrz, będzie odpalał częściej - a w lecie za każdym razem:)

Taka uroda tych hidów po 20 zł.

#3 OFFLINE   igor6631

igor6631

    Na czym siedzisz ja na 18

  • 149 postów
  • Dołączył: 25-07-2009
  • Skąd: Żmigród

Napisany 25 marca 2011 - 19:58

ale tam jezdzilem i problemow nie bylo ?? co morze byc z tym zwiazane ?

#4 OFFLINE   chrabja

chrabja

    chrabja

  • 42 postów
  • Dołączył: 19-11-2008
  • Skąd: Łódź

Napisany 25 marca 2011 - 21:12

Mam ten sam problem o ktorym pisalem w innym wątku, ale jeden z milych forumowiczow powiedzial mi ze moze to byc wina bezpiecznika automatycznego wlacznika swiatel.
Podobno trzeba go wyjac, ale jeszcze nie sprawdzilem tego.
Omega 2,5 DTi 2002r

#5 OFFLINE   Barthez

Barthez
  • 519 postów
  • Dołączył: 27-05-2009
  • Skąd: Nowe Czarnowo
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.6 V6 Y26SE

Napisany 25 marca 2011 - 22:26

ale tam jezdzilem i problemow nie bylo ?? co morze byc z tym zwiazane ?


Podmień przetwornice, by wykluczyć z Nimi problem. Zamień stronami i zobaczysz czy będzie taka sama sytuacja, czy teraz ten drugi żarnik będzie się odpalał, za którymś razem.

Pozdrawiam.

#6 OFFLINE   igor6631

igor6631

    Na czym siedzisz ja na 18

  • 149 postów
  • Dołączył: 25-07-2009
  • Skąd: Żmigród

Napisany 25 marca 2011 - 22:51

a gdzie on jest bo ja takiego włącznika nie posiadam chyba ze go mam a nie wiem
ja za każdym razem żeby włączyć światła muszę przekręcić ta gale kolo kierownicy...a jak idę i przyłożę ucho do tego jednego hida co się nie włącza to słychać takie jak by iskrzenie a w drugim słychać cyk i świeci a ten tak jak by nie mógł zaświecić błyśnie się i nic :( pomóżcie mi

jeden z milych forumowiczow powiedzial mi ze moze to byc wina bezpiecznika automatycznego wlacznika swiatel.
Podobno trzeba go wyjac, ale jeszcze nie sprawdzilem tego.

a gdzie go znajdę??

#7 OFFLINE   sweeroos

sweeroos
  • 21 postów
  • Dołączył: 18-11-2009

Napisany 26 marca 2011 - 00:18

Podmień przetwornice, by wykluczyć z Nimi problem. Zamień stronami i zobaczysz czy będzie taka sama sytuacja, czy teraz ten drugi żarnik będzie się odpalał, za którymś razem.


Nie prościej podmienić hidy :o

#8 OFFLINE   igor6631

igor6631

    Na czym siedzisz ja na 18

  • 149 postów
  • Dołączył: 25-07-2009
  • Skąd: Żmigród

Napisany 26 marca 2011 - 01:03

kolego ja proszę o pomoc a nie o mądrości ! jak chcesz sobie nabić postów to nie tu czekam na jakąś odpowiedz

#9 OFFLINE   Barthez

Barthez
  • 519 postów
  • Dołączył: 27-05-2009
  • Skąd: Nowe Czarnowo
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.6 V6 Y26SE

Napisany 26 marca 2011 - 07:58

Nie prościej podmienić hidy :o


Po pierwsze nie HID-y tylko żarniki, HID to cały zestaw.
Po drugie to nie wiem, czy prościej, czy nie, zależy jak Kolega ma zamontowane przetwornice. W Moim przypadku wolałbym zamienić przetwornice niż żarnik bo jak wiadomo plastikowa obudowa żarnika jest grubsza niż w zwykłej żarówce H1 i jak mam się później bawić i zapinać te drucikowe zabezpieczenie to krew mnie zalewa :p

Koniec OT.

Pozdrowienia.

#10 OFFLINE   Ziutek50

Ziutek50

    **** świat do góry nogami

  • 7 326 postów
  • Dołączył: 19-07-2009
  • Skąd: ES
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 26 marca 2011 - 08:01

kolego ja proszę o pomoc a nie o mądrości ! jak chcesz sobie nabić postów to nie tu czekam na jakąś odpowiedz


ale kolega ma rację z postów wynika że nie przekładałeś żarników z lewej lampy do prawej by wykluczyć przetwornice :pokoj:

ps. takie uwagi to zostaw na moderom ;)

#11 OFFLINE   doncortino

doncortino
  • 3 592 postów
  • Dołączył: 13-09-2008
  • Skąd: Szczecin
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 26 marca 2011 - 08:14

Skoro się już spieracie...
ksenon to lampa wyładowcza, źródłem światła jest łuk elektryczny i nie ma tam niczego co można by nazwać żarnikiem
żarnik jest w żarówce - skrętka z wolframowego druciku

Podsumowując - HID to jak najbardziej odpowiednia nazwa dla ksenonowych lamp wyładowczych - zarówno oryginalnych D2S jak i wynalazków z cokołem H1.
HID - High Intensity Discharge lamp - lampa wyładowcza wysokiej intensywności

#12 OFFLINE   sweeroos

sweeroos
  • 21 postów
  • Dołączył: 18-11-2009

Napisany 26 marca 2011 - 08:17

Koledzy szanowni - nie nabijam postów ( o czym świadczy ich ilość) bo na elektryce samochodowej mało się znam, a jeżli już na elektryce, to tej liczonej w setkach kV i MW.
Nie wiem nawet gdzie jest przetwornica, wiem natomiast, że wymieniałem te właśnie "żarniki", bo jeden wyzionął ducha. Kupiłem więc to coś na Allegro i wtedy zaczęły się kłopoty. W oryginale były Philipsy.
I z obserwacji wiem, że im cieplej na zewnątrz, tym łatwiej się te gó...a zapalają, stąd moja pierwsza odpowiedź w temacie.

#13 OFFLINE   zigi

zigi
  • 125 postów
  • Dołączył: 03-02-2011

Napisany 26 marca 2011 - 11:22

Miałem podobny problem i tez mam zmontowane samoczynne zapalanie się świateł.Ale nie to było problemem.Mianowicie problemem była przetwornica która tak jak by skwierczała w środku od czego hid raz działał raz nie po czym zaczął migać.Zamieniłem przetwornice i działo się to na dwóch lampach.Od tego migania padł hid i wymieniłem go (2 szt)zrazem z przetwornicą i teraz jest elegancko.

#14 OFFLINE   lOrdI MV6

lOrdI MV6
  • 3 postów
  • Dołączył: 04-11-2009
  • Skąd: Wrocław

Napisany 26 marca 2011 - 16:02

Stawiam na przetwornice !!!

#15 OFFLINE   MALEŃSTWO

MALEŃSTWO
  • 275 postów
  • Dołączył: 09-08-2007
  • Skąd: Świdnica
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 26 marca 2011 - 19:22

witam mam pytanko jak zapale hida to w pierwszej chwili raz przygaśnie a po chili się zapali jakby jarzeniówka, czy tak ma być hida mam od kilku dni

#16 OFFLINE   dzik

dzik
  • 6 postów
  • Dołączył: 22-04-2010

Napisany 26 marca 2011 - 20:08

Na 99% przetwornica do wymiany. Przerabiałem to;) oddałem na gwarancje i wymienili mi ją na nową. Objawy miałem takie same.

witam mam pytanko jak zapale hida to w pierwszej chwili raz przygaśnie a po chili się zapali jakby jarzeniówka, czy tak ma być hida mam od kilku dni

To jest naturalne:) i tak być musi:)

#17 OFFLINE   igor6631

igor6631

    Na czym siedzisz ja na 18

  • 149 postów
  • Dołączył: 25-07-2009
  • Skąd: Żmigród

Napisany 27 marca 2011 - 22:25

witam przełożyłem przetwornice tzn zamieniłem je stronami i w tej lampie co przełożyłem teraz nie świeci czyli przetwornica padła zamówiłem nowa na alledrogo.pl i zobaczymy co będzie



pozdrawiam

#18 OFFLINE   figop

figop

    Tomek

  • 101 postów
  • Dołączył: 23-07-2010
  • Skąd: Rybnik

Napisany 13 kwietnia 2011 - 18:11

Hej
Odgrzeje troszke starego kotleta.
Od wczoraj mam zamontowany zestaw HID. Kupiłem jeden z tańszych bo kasy więcej nie było i może właśnie dla tego sa problemy. Ale porównywałem te droższe zestawy i one praktycznie niczym się nie różnią. W każdym prawie zestawie te same palniki, a przetwornice różniły się tylko naklejkami ale i tak made In china. Problem jest taki ze raz się nia zapala jeden palnik, raz lewy a raz prawy. Po ponownym uruchomieniu świateł zapalają się oba. Ale dziś to się troszkę zdziwiłem. Bo prawy nie zapalił, kilka ponownych prób i nic. Przełożyłem przetwornice i dalej prawy palnik nie odpalił, czyli stwierdziłem że przetwornica jest ok. a właśnie palnik jest padnięty. Wiec poskładałem to tak jak było wcześniej, wsiadam do samochodu i widzę że wyświetlacz z MID-a mi się zawiesił. Był zresetowany i mrugała pierwsza cyfra z daty ale nie dało się ustawić. Po przekręceniu stacyjki żadnej reakcji, zapalenie silnika, wyłączenie, wyjęcie kluczyka, nic, dalej zawieszony i się świeci, nie gaśnie, jeszcze jedna próba i odwiesił się, jednocześnie zapalił się ten niby spalony palnik. Dziwna sprawa. Czy te przetwornice mogą zawieszać MID i nie zapalają się hidy, bo jakiś przekaźnik nie podaje napięcia? Może jakiś błąd wystąpił na jakiejś magistrali, może zainstalować jakiś filtr przeciwzakłóceniowy w sieci? Dodam ze nie pokazuje mi błędu spalonej żarówki, hidy nie robią zakłócenia na CB. Jakieś sugestie??
Powyższy Post Wyraża Jedynie Opinię Autora W Dniu Dzisiejszym.
Nie Może On Służyć Przeciwko Niemu W Dniu Jutrzejszym, Ani Każdym Innym Następującym Po Tym Terminie.
Ponadto Autor Zastrzega Sobie Prawo Zmiany Poglądów, Bez Podawania Przyczyny


NIE JEŹDZIJ SZYBCIEJ NIŻ FRUWA TWÓJ ANIOŁ STRÓŻ
[SIGPIC][/SIGPIC]
oddam moją renie. za darmochę. tę co widać na foto.
UWAGA duży GRATIS do reni, zwany kredytem


http://figop.digart.pl/