

nie kręci nie odpala kontrolki sie świecą
#1
OFFLINE
Napisany 25 marca 2011 - 17:30
#2
OFFLINE
Napisany 25 marca 2011 - 17:46
jak chcesz to mozesz holowac, tylko odkrec wal i po krzyku.
#3
OFFLINE
Napisany 25 marca 2011 - 19:30
#4
OFFLINE
Napisany 25 marca 2011 - 21:53
. A jak chce krecić to lekko przygasają . a jak zrobić wrazie co ten elektromagnes . i przez co to mogło sie stać
#5
OFFLINE
Napisany 25 marca 2011 - 22:01
#6
OFFLINE
#7
OFFLINE
#8
OFFLINE
Napisany 25 marca 2011 - 22:20
#9
OFFLINE
Napisany 25 marca 2011 - 22:20
#10
OFFLINE
Napisany 25 marca 2011 - 22:24
#11
OFFLINE
Napisany 25 marca 2011 - 22:24



#12
OFFLINE
Napisany 25 marca 2011 - 22:32
ale jak pod jadę to spróbuje jeszcze z drugim autem na kable
#13
OFFLINE
Napisany 25 marca 2011 - 22:40
ale jak pod jadę to spróbuje jeszcze z drugim autem na kable
tyko kable muszą być jak "ręka" bo na byle czym 2,5 td ledwo miałknie

#14
OFFLINE
Napisany 25 marca 2011 - 22:44
#15
OFFLINE
Napisany 25 marca 2011 - 23:12

#16
OFFLINE
Napisany 26 marca 2011 - 00:05
, co się okazalo wystarczyło ja pchnąć na biegu kawałeczek..
a kolega ma atomata i nie ma mozliwosci popchania na biegu


.Elektromagnez tak nagle nie pada.
sssss na koncu slowa elektomagnes.
Magnes - to kawałek żelaza lub stali przyciągający inne przedmioty żelazne.
Magnez - to pierwiastek chemiczny, lekki, srebrzysty metal.
sam elektromagnes moze i nie pada nagle, tylko ze kotwa, ktora on wciaga na samym koncu musi dopchnac wlacznik, ktory przekaze nam prad na rozrusznik i tu moze byc problem, wymienne w calosci, teoretycznie nierozbieralne. finansowo nieoplacalna rozbiorka, koszt nowego okolo 40 zl. czas rozbiorki i ponownego zlozenia kolosalny, skutek niewiadomy.
kolejna przyczyna, slaba masa na silniku.
dla elektromagnesu bedzie wystarczajaca, ale rozrusznika juz nie uciagnie,
kolejna przyczyna, przelamany przewod plusowy biegnacy do rozrusznika, tak jak powyzej, moze nie uciagnac rozrusznika.
kolejna przyczyna, zaciety wirnik rozrusznika, wyrobione tulejki wirnika, przez co wirnik ustawia sie po skosie w stosunku do stojana i sie klinuje.
kolejna przyczyna uszkodzony bendix,
kolejna przyczyna poluzowany rozrusznik, lapie bokiem, wisi na srubac i zebatka bendixa kleszczy sie w wiencu zebatym,
kolejna przyczyna, odklejony magnes w stojanie rozrusznika
kolejna przyczyna, za mala wydajnosc akumulatora - zmierzyc napiecie podczas proby rozruchu, ponizej 9V nieakceptowalne,
to sa teoretyczne przyczyny, kiedy slychac "tyk" w rozruszniku po ktorym nastepuje przygasanie kontrolek, a rozrusznik nie obraca walem korbowym, tylko stoi.
ogolnie nalezaloby najpierw sprawdzic przewody, "masowy" i plusowy od akumulatora do silnika/rozrusznika,
jezeli tu bedzie ok to nalezy zabrac sie za rozrusznik. sprawdzic go na stole, ewentualnie rozebrac.
ale jak pod jadę to spróbuje jeszcze z drugim autem na kable
tylko daj minus na silnik, albo sprawdz jeszcze jak pisali, polacz minus akumulatora z silnikiem,
#17
OFFLINE
Napisany 26 marca 2011 - 12:49

byłem nie odpalila na drugie ako a wiec tel. po lawete i do mechanika już u niego stoi mowi na poniedziałek po południu do odbioru .
#18
OFFLINE
Napisany 26 marca 2011 - 19:03
Magnes - to kawałek żelaza lub stali przyciągający inne przedmioty żelazne.
Magnez - to pierwiastek chemiczny, lekki, srebrzysty metal.
Ee tam czepiasz sie, tak mi sie kliklo, ale ja nie zwracam uwagi na bledy w pisowni.Bo wiadomo o co kaman.
#19
OFFLINE
Napisany 29 marca 2011 - 12:39
