Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Nie ma kompresji na jednym cylindrze! pomocy!


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
11 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   kamcio1012

kamcio1012
  • 4 postów
  • Dołączył: 05-07-2010

Napisany 25 marca 2011 - 15:47

Witam, mam problem tego typu ze wracając z nad morza tydzień 3 dni temu jakies 40 km do domu przy 190km/h omcia zaczeła słabnąć i gdy zwolniłem zauwazyłem ze nie chodzi na wszystkich cylindrach. zajechałem na stacje zeby zobaczyc co sie dzieje nawet klucz kupiłem ale te klucze do swiec ze stacji to sie nadaja wiecie do czego odrazu urwałem raczkę... wiec nie pozostało mi nic innego jak dojechac do domu... w garazu chciałem odkrecic swiece i 3 odkreciłem a czwartej juz mie mogłem.. ale po napryskaniu wd40 po mału do przodu, do tyłu , do przodu , do tyłu i wyszła a wtedy miałem szok... normalnie stopiona tzn te blaszki byly tak stopione jak by ktos lutował cos na gwincie... przez to popsuł mi sie gwint w otworze na swiece. sprawdziłem wtryski czy czasem którys nie leje za mocno ale wszystkie tak samo tryskaja..dzis byłem na wstawieniu tuleji bez zdejmowania głowicy i po wkreceniu swiecy okazało sie ze dalej nie chodzi na wszystkich .. sprawdzili mi odrazu kompresjie i na tym cylindrze prawie wogóle nie było... i teraz ciekawostka co to moze byc .. 2 miesiace temu miałem robioną uszczelkę pod głowica i rozrząd i teraz znów to... Proszę was o pomoc w tej sprawie znów płacic 1000za zrobienie? czy samemu sie za to wziąc pomóżcie

#2 OFFLINE   Przybek

Przybek

    Diesel Power :P

  • 5 740 postów
  • Dołączył: 08-11-2008
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 25 marca 2011 - 15:53

Albo wypalony zawor albo uszczelka pod glowica... Bez rozebrania mozna tylko zgadywac.

#3 OFFLINE   adi87

adi87

    była oma jest audi

  • 128 postów
  • Dołączył: 27-09-2009

Napisany 25 marca 2011 - 16:10

Ja bym stawiał na uszczelkę albo zawór tak jak kolega wyżej. Ostatnio przerabiałem to samo, u mnie była uszczelka wypalona między 1 a 2 cylindrem. Śmiało zwalaj sam głowicę, prosta robota tylko trzeba mieć klucz dynamometryczny i nasadkę torx T55(albo dostęp do takowego). reszta to standardowe narzędzia nic specjalnego. Może Twoja głowica nie była planowana przy montażu nowej uszczelki i wydmuchało ją znów. Znam takich partaczy co tak robią...

#4 OFFLINE   kamcio1012

kamcio1012
  • 4 postów
  • Dołączył: 05-07-2010

Napisany 25 marca 2011 - 16:11

tylko ze uszczelka była robiona...powietrze delikatnie dmucha przez bagnet

#5 OFFLINE   adi87

adi87

    była oma jest audi

  • 128 postów
  • Dołączył: 27-09-2009

Napisany 25 marca 2011 - 16:15

Ja bym jeszcze spróbował się udać do warsztatu, który Ci to robił i przedstaw im sprawę, spieprzyli robotę i niech robią jeszcze raz na swój koszt.

#6 OFFLINE   kamcio1012

kamcio1012
  • 4 postów
  • Dołączył: 05-07-2010

Napisany 25 marca 2011 - 17:37

wiecie co jak odałem im omege do wymiany uszczelki i rozrządu to dwa miesiace robili wiec wole juz sam to sobie zrobic i bede wiedział na czym stoje

powiedzcie mi tylko ile moze kosztowac taki klucz do dokrecania tych srób pozniej??

a co jest oznaka jak powietrze dmucha przez bagnet?

#7 OFFLINE   roobo

roobo
  • 726 postów
  • Dołączył: 10-02-2007
  • Skąd: polska

Napisany 25 marca 2011 - 20:57

wiecie co jak odałem im omege do wymiany uszczelki i rozrządu to dwa miesiace robili wiec wole juz sam to sobie zrobic i bede wiedział na czym stoje

powiedzcie mi tylko ile moze kosztowac taki klucz do dokrecania tych srób pozniej

a co jest oznaka jak powietrze dmucha przez bagnet?


Może jakiś "fachura" zostawił w dolocie "nakrętkę lub podkładkę" i zaciągnęło ją w końcu.
Albo przegrzał się tłok przy butowaniu i "popłynął" :)

#8 OFFLINE   adi87

adi87

    była oma jest audi

  • 128 postów
  • Dołączył: 27-09-2009

Napisany 26 marca 2011 - 15:29

No własnie ta stopiona świeca daje do myślenia. Klucz dynamometryczny kupić za jakieś 70zł grzechotkę albo taniej masz wychyłowy czy jak on tam się zwie. Za nasadkę ja np dałem 10zł firmy Neo ponoć dobra firma. Zdejmiesz głowicę to się okaże co się stało...

wymiany uszczelki i rozrządu to dwa miesiace robili

ja robiąc przed pracą (2 zmiana) we wtorek zacząłem a w sobotę (dobre pół dnia) skończyłem, w tym jeszcze pojechałem po części i z głowicą i po głowicę :)

#9 OFFLINE   altar3

altar3
  • 23 postów
  • Dołączył: 18-03-2010
  • Skąd: D.G.

Napisany 26 marca 2011 - 15:55

prawdopodobnie będzie wypalony zawór skoro była ztopiona świeca to zawór też pewnie dostał mniej bym stawiał na uszczelke bo wtedy kompresja by jakaś była a kolega pisze że niema prawie wcale, a jak robili ci uszczelke 2 miechu temu to udaj się do nich i niech kase oddają bo na taką robote jest gwarancja a tysiak to nie jest mało

#10 OFFLINE   triko

triko
  • 40 postów
  • Dołączył: 03-08-2010
  • Skąd: sokołów podlaski

Napisany 26 marca 2011 - 16:20

pogoń partaczy ostatnio lepsza akcje miałem z omega wujka koleś robił głowice i wogole uszczelki nie wsadził :mad:

#11 OFFLINE   kamcio1012

kamcio1012
  • 4 postów
  • Dołączył: 05-07-2010

Napisany 28 marca 2011 - 18:51

mam pytanie i prośbe aby ktos wyraznie i powoli wytłumaczył mi jak sobie dobrze ustawic i zaznaczyc (czym najlepiej) rozrząd bo chce zdjac pasek rozrządu i dostac sie do głowicy ale jeszcze do konca nie wiem jak to zrobic zeby było ok.. co tam tzreba jeszcze odkręcic? zdjąłem pokrywe i pasek wieloklinowy odkreciłem wtryski i co tam trzeba jeszcze?

#12 OFFLINE   altar3

altar3
  • 23 postów
  • Dołączył: 18-03-2010
  • Skąd: D.G.

Napisany 04 kwietnia 2011 - 19:08

rozrząd ma oznaczenia na kołąch rozrządu o na wale korbowym więc ustawienie tego jest dość proste, na nowej uszczelce pod głowice jest napisana kolejność i momęt dokręcania śrób, po ściągnięci głowicy daj ją do planowania i na sprawdzenie szczelności, obejżyj też tuleje cylindrów kręcąc wałem korbowym, jak będzie mocno porysowany albo będzie miała jakiś dziwny kolor może świadczyc to o uszkodzeniu tłoka i cylindrów.