Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Stag-300 isa2


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
13 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   manro

manro
  • 1 909 postów
  • Dołączył: 09-07-2007
  • Skąd: WARSZAWA
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 15 marca 2011 - 22:49

Jak pierwsze testy nowego softu 7.0.0.86

#2 OFFLINE   bula86

bula86
  • 487 postów
  • Dołączył: 28-10-2007
  • Skąd: Piotrowice / Lublin

Napisany 15 marca 2011 - 23:44

Jak dla mnie na razie bomba :) Zbieranie mapy 3d nie jest do końca łatwe, ale generalnie ten soft robi robotę. Szkoda, że u mnie siedzi stary Stag200...

#3 OFFLINE   Florek

Florek
  • 1 254 postów
  • Dołączył: 14-03-2007
  • Skąd: ELE
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 16 marca 2011 - 02:11

Na samo to testowanie ISA2 to zaproszę znajomego, pojeździmy, popatrzymy, podumamy. Generalnie z bardziej przyziemnych rzeczy to: 1-bacik na klienta=ograniczenie uruchomień awaryjnych (plus piszczenie) ludziom się tłumaczy, że uruchamianie coraz to droższych wtryskiwaczy i reduktorów na gazie prowadzić będzie do przyśpieszonej awarii a ludzie swoje; 2- upuszczanie gazu w czasie Cut-off, to może w końcu nie będzie szarpnięć; 3-zauważyli Hana 2000, do wyboru też m.in. AC-W01, ciekawe, kolejny klon Valteka czy coś naprawdę rodzimego/dobrego??

#4 OFFLINE   manro

manro
  • 1 909 postów
  • Dołączył: 09-07-2007
  • Skąd: WARSZAWA
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 16 marca 2011 - 21:11

Przetestowałem ISA2 tak delikatnie bo zaledwie 300 km i jak na razie to działa dobrze . Po auto kalibracji jazda w celu zebrania map Pb które służą do korekt potem ustawienie mnożnika i jazda w drogę. auto jechało coraz lepiej w miarę przybywania kilometrów. Kilkakrotnie przełączało się na Pb w celu dozbierania brakujących punktów na mapie. Generalnie korekty jakie robi sterownik znacznie poprawiają jego działanie,spalanie nieznacznie spadło , auto lepiej przyśpiesza i jest elastyczniejsze nawet na magikach których używam

#5 OFFLINE   wrocek66

wrocek66
  • 176 postów
  • Dołączył: 24-02-2010

Napisany 16 marca 2011 - 21:24

Przy większym silniku ciężko zebrać całą mapę Pb . Ja musiałem przegonić mojego Hemika po autostradzie na 2 biegu do 120 km/h , na 3 do 180 , bo na automacie to tylko dół zbierał , a nie warto zbierać nie całej mapy , bo jeśli rozjedzie się adaptacja , to Pb będzie zbierana już rozjechana i autoadaptacja będzie do kitu ( będzie dopasowywał do rozjechanej Pb ) .

#6 OFFLINE   arnixx

arnixx

    Klubowy "Król Julian"

  • 766 postów
  • Dołączył: 15-12-2010
  • Skąd: Gdańsk
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 17 marca 2011 - 16:31

Jak na razie nie miałem przyjemności testowania owego soft'u.
postaram zrobić się to lada dzień.

Wszystko na temat owego programu było objaśnione i zademonstrowane na zeszłotygodniowych targach gazowych w Warszawie.

Jak również ciekawą innowacją jest wprowadzenie przez taga nowego przełącznika.
Charakteryzuje się on bardzo estetycznym wyglądem, podobny do przycisków od bezprzewodowych zestawów głośnomówiących :)

#7 OFFLINE   zorro22

zorro22
  • 93 postów
  • Dołączył: 22-06-2008
  • Skąd: Olsztyn
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 26 marca 2011 - 10:58

Nowy soft jak narazie rewelacja.

Co do kalibracji to zebranie całej mapy na Pb dla skrzyni automatycznej jest troszkę kłopotliwe przy pełnym zakresie obciążenia.
Warto zebrać górną część mapy przy pełnym obciążeniu aby później się nie przełączał na benzynke podczas wyprzedzania, ponieważ nastepuje szarpnięcie.
Po auto kalibracji na drodze zbieramy mapę benzyny a potem ustawiamy stępnie mnożnik LPG i wtedy uruchamiamy auto adaptację, jak instalacja jest dobrze założona to mozna włączyć odrazu autoadaptację to mnożnik sam się skoryguje. Ja osobiscie sam nie ustawiałem mnożnika tylko po zebraniu mapy Pb uruchomiłem auto adaptację i mnoznik po 500km nieznacznie się zmienił. jutro wieczorem będę wiedział o ile sie poprawiło spalanie.
Testy też trwają na innych samochodach więc w nastepnym tygodniu będzie można coś więcej powiedzieć w tym temacie.:p

#8 OFFLINE   bula86

bula86
  • 487 postów
  • Dołączył: 28-10-2007
  • Skąd: Piotrowice / Lublin

Napisany 26 marca 2011 - 11:01

Warto zebrać górną część mapy przy pełnym obciążeniu aby później się nie przełączał na benzynke podczas wyprzedzania, ponieważ nastepuje szarpnięcie.

Nie powinno występować szarpnięcie, najprawdopodobniej u ciebie jest bo

Ja osobiscie sam nie ustawiałem mnożnika tylko po zebraniu mapy Pb uruchomiłem auto adaptację i mnoznik po 500km nieznacznie się zmienił.



#9 OFFLINE   zorro22

zorro22
  • 93 postów
  • Dołączył: 22-06-2008
  • Skąd: Olsztyn
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 30 marca 2011 - 10:56

bula86 muszę Cię rozczarować szarpniecie występowało poprzez błędne korekcje po obrotach wprowadzone przez ISA2. Nadal obserwuję zachowanie isa testy trwają.

#10 OFFLINE   arnixx

arnixx

    Klubowy "Król Julian"

  • 766 postów
  • Dołączył: 15-12-2010
  • Skąd: Gdańsk
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 30 marca 2011 - 11:28

bula86 muszę Cię rozczarować szarpniecie występowało poprzez błędne korekcje po obrotach wprowadzone przez ISA2. Nadal obserwuję zachowanie isa testy trwają.


Dziś zaczynam testy Isa2, wybór padł na Hyundaia i Omega 2,5 :tank:

#11 OFFLINE   bula86

bula86
  • 487 postów
  • Dołączył: 28-10-2007
  • Skąd: Piotrowice / Lublin

Napisany 31 marca 2011 - 07:25

bula86 muszę Cię rozczarować szarpniecie występowało poprzez błędne korekcje po obrotach wprowadzone przez ISA2.

Może i tak być, dlatego napisałem "najprawdopodobniej":)

#12 OFFLINE   manro

manro
  • 1 909 postów
  • Dołączył: 09-07-2007
  • Skąd: WARSZAWA
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 01 kwietnia 2011 - 20:49

jest nowy poprawiony soft ISA2http://www.ac.com.pl/pl/doc/346/programy-i-instrukcje-obslugi

#13 OFFLINE   JJdzej

JJdzej
  • 1 752 postów
  • Dołączył: 20-09-2009
  • Skąd: Tczew/Gdynia
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 05 sierpnia 2011 - 10:09

A czy ktoś może wytłumaczyć różnice między PLUS a ISA2? Jaki zalety będą w 3,0 V6 czy warto itp Na stronie producenta piszą o zaletach nowego ISA2 ale niektóre pokrywająsię z PLUS


Dobra, znalazłem część info:
"Wystarczy aktualizacja sterownika STAG 300 PLUS nowm programem aby zrobić z niego ISA 2"
A czy z tego(do kupienia na allegro) http://moto.allegro....1753009330.html

Zrobię ISA2 czy musi być plus?


To jak by ktoś szukał INFO

300+ można przeprogramować na ISA2 a 300 nie.

#14 OFFLINE   kgreg

kgreg
  • 59 postów
  • Dołączył: 15-05-2010
  • Skąd: SBE

Napisany 09 sierpnia 2011 - 05:59

Zrób upgrade firmware, załącz ISA2 i w drogę.
Jeśli masz układ benzynowy w porządku to będzie OK.
Przejechałem na ISIE z 2kkm i póki co jest OK.
Pilnuj czy nie nalicza ci jakichś abstrakcyjnych korekt po obrotach i czasie wtrysku.