

Stag-300 isa2
#1
OFFLINE
#2
OFFLINE
Napisany 15 marca 2011 - 23:44

#3
OFFLINE
Napisany 16 marca 2011 - 02:11
#4
OFFLINE
Napisany 16 marca 2011 - 21:11
#5
OFFLINE
Napisany 16 marca 2011 - 21:24
#6
OFFLINE
Napisany 17 marca 2011 - 16:31
postaram zrobić się to lada dzień.
Wszystko na temat owego programu było objaśnione i zademonstrowane na zeszłotygodniowych targach gazowych w Warszawie.
Jak również ciekawą innowacją jest wprowadzenie przez taga nowego przełącznika.
Charakteryzuje się on bardzo estetycznym wyglądem, podobny do przycisków od bezprzewodowych zestawów głośnomówiących

#7
OFFLINE
Napisany 26 marca 2011 - 10:58
Co do kalibracji to zebranie całej mapy na Pb dla skrzyni automatycznej jest troszkę kłopotliwe przy pełnym zakresie obciążenia.
Warto zebrać górną część mapy przy pełnym obciążeniu aby później się nie przełączał na benzynke podczas wyprzedzania, ponieważ nastepuje szarpnięcie.
Po auto kalibracji na drodze zbieramy mapę benzyny a potem ustawiamy stępnie mnożnik LPG i wtedy uruchamiamy auto adaptację, jak instalacja jest dobrze założona to mozna włączyć odrazu autoadaptację to mnożnik sam się skoryguje. Ja osobiscie sam nie ustawiałem mnożnika tylko po zebraniu mapy Pb uruchomiłem auto adaptację i mnoznik po 500km nieznacznie się zmienił. jutro wieczorem będę wiedział o ile sie poprawiło spalanie.
Testy też trwają na innych samochodach więc w nastepnym tygodniu będzie można coś więcej powiedzieć w tym temacie.

#8
OFFLINE
Napisany 26 marca 2011 - 11:01
Nie powinno występować szarpnięcie, najprawdopodobniej u ciebie jest boWarto zebrać górną część mapy przy pełnym obciążeniu aby później się nie przełączał na benzynke podczas wyprzedzania, ponieważ nastepuje szarpnięcie.
Ja osobiscie sam nie ustawiałem mnożnika tylko po zebraniu mapy Pb uruchomiłem auto adaptację i mnoznik po 500km nieznacznie się zmienił.
#9
OFFLINE
Napisany 30 marca 2011 - 10:56
#10
OFFLINE
Napisany 30 marca 2011 - 11:28
bula86 muszę Cię rozczarować szarpniecie występowało poprzez błędne korekcje po obrotach wprowadzone przez ISA2. Nadal obserwuję zachowanie isa testy trwają.
Dziś zaczynam testy Isa2, wybór padł na Hyundaia i Omega 2,5 :tank:
#11
OFFLINE
Napisany 31 marca 2011 - 07:25
Może i tak być, dlatego napisałem "najprawdopodobniej":)bula86 muszę Cię rozczarować szarpniecie występowało poprzez błędne korekcje po obrotach wprowadzone przez ISA2.
#12
OFFLINE
Napisany 01 kwietnia 2011 - 20:49
#13
OFFLINE
Napisany 05 sierpnia 2011 - 10:09
Dobra, znalazłem część info:
"Wystarczy aktualizacja sterownika STAG 300 PLUS nowm programem aby zrobić z niego ISA 2"
A czy z tego(do kupienia na allegro) http://moto.allegro....1753009330.html
Zrobię ISA2 czy musi być plus?
To jak by ktoś szukał INFO
300+ można przeprogramować na ISA2 a 300 nie.
#14
OFFLINE
Napisany 09 sierpnia 2011 - 05:59
Jeśli masz układ benzynowy w porządku to będzie OK.
Przejechałem na ISIE z 2kkm i póki co jest OK.
Pilnuj czy nie nalicza ci jakichś abstrakcyjnych korekt po obrotach i czasie wtrysku.