

Zawieszony zawór. Jakie możliwe powody?
#1
OFFLINE
Napisany 15 marca 2011 - 21:00
Sprawdzona kopułka, świece i kable WN (podstawiałem sprawne z Cali kumpla) nic się nie zmieniło więc podejrzenie padło na otwarty któryś zawór. Nie mam manometru więc nie wiem na którym garze ale tak czy inaczej głowica do zwalenia.
No to ja się pytam:) Co mogło być przyczyną zawieszenia zaworu? kompensator? sprężyna?
#2
OFFLINE
Napisany 15 marca 2011 - 21:05
#3
OFFLINE
Napisany 15 marca 2011 - 21:17
Aha, dodam że trochę kopci jasnym dymkiem, może to UPG?
#4
OFFLINE
Napisany 16 marca 2011 - 19:38
bialawy dymek sugeruje, ze silnik spala tobie troche oleju,
niebieskawo - siny dymek swiadczy o splaniu sporej ilosci oleju.
moze sie tobie zacierac zawor w prowadnicy, rzadkie ale sie zdarza, mozesz miec uwalona sprezyne zaworu, tez nie za czesto takie uszkodzenie wystepuje,
mozesz miec podpalone zamory, podpalone gniazda zaworowe, spekane zawory.
no ale powinienes zmierzyc sobie kompresje, skoro takie cos podejrzewasz.
i od tego zaczac
#5
OFFLINE
Napisany 16 marca 2011 - 23:07
#6
OFFLINE
Napisany 16 marca 2011 - 23:15
na wolnych silnik pracuje poprawnie??
gdyby nie mial kompresji na jednym cylindrze to daloby sie to odczuc na wolnych obrotach.
moze problem masz w paliwie??
to ze rozrusznik kreci z roznymi obrotami swiadczy na niekorzyc kompresji w silniku, jak i na uszkodzenie rozrusznika.
skad ty dokladnie jestes??
#7
OFFLINE
Napisany 17 marca 2011 - 07:01
Mieszkam w Brzynie, powiat pucki nad samym morzem praktycznie
#8
OFFLINE
Napisany 17 marca 2011 - 07:52
Opisuję swój przypadek, wiec nie musi być tak samo u Ciebie, ale ja też długo myślałem co się stało i dlaczego.
#9
OFFLINE
Napisany 17 marca 2011 - 08:01
#10
OFFLINE
Napisany 17 marca 2011 - 17:09
ale z tego co widzę to masz 8v wiec silnik bezkolizyjny wiec to mało prawdopodobne zeby sie zawór podparł o tłok. dowiedziałem sie jeszcze że po prostu mógł się wypalić zawór. tak czy siak trochę pracy Cie czeka.
#11
OFFLINE
Napisany 17 marca 2011 - 17:12
#12
OFFLINE
Napisany 17 marca 2011 - 18:17
Wszystko wskazuje na brak kompresji a Ty mi wyjeżdżasz z paliwem...
to trzeba bylo od poczatku pisac wszystko, a nie tylko ze dajesz buta i auto nie ma mocy, i raz kreci szybciej rozrusznik, a raz wolniej.
probowalem pomoc,
skoro oczekujesz pomocy, to opisz swoj przypadek dokladnie, bo brakuje mi fusow do wrozenia.
#13
OFFLINE
Napisany 17 marca 2011 - 19:59
nie wiem czy to zrozumiałeś tak że jedno kręcenie wolniej a drugie szybciej, ale chodziło mi o to że w czasie jednego obrotu wału jest ta różnica więc to już wskazuje na brak kompresji na ktorymś cylindrze...i raz kreci szybciej rozrusznik, a raz wolniej.
W każdym bądź razie przyczyna rozpoznana
#14
OFFLINE
Napisany 17 marca 2011 - 20:09