sprawdzic czy misa nie jest przygieta bo wtedy jest opcja ze smok nie dostanie oleju
popieram. jak na oko da sie stwierdzic, ze miska jest "puknieta" to masz przyczyne.
ona powinna byc lekko wypukla, jezeli masz plaska od spodu to prawdopodobnie masz przytkanego smoka.
objaw, ktory opisujesz (zapalanie sie kontrolki w przechylach) moze miec tez inne przyczyny.
odkrecony smok i sobie czasem powietrze zaciagnie, stad utrata cisnienia oleju.
albo cos z instalacja czujnika.
sprawdz czujnik i przewod jaki jest do niego podlaczony.
Witam.
Dodatkowo po wymianie uszczelki pod głowicą i czterech zaworów( 4 miesiące temu ) stuka jak diesel
(
tu to trzeba sie porzadnie przysluchac, gdzie stuka i co stuka.
skoro zawory byly wymieniane, to napewno walki byly zdjete i napewno popychacze wyjete.
ciekawe tylko co sie dzialo z popychaczami, kiedy byly na zewnatrz.
Ale błędów nie odczytałeś? Znajdź kogoś, kto odczyta. Ale nie na mrugnięcia, tylko na kompa.
a jaka roznica?? oprocz finansowej ewentualnie