

Pęknięta szyba.
#1
OFFLINE
Napisany 12 marca 2011 - 18:23
#2
OFFLINE
Napisany 12 marca 2011 - 18:27
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.Nie ponoszę winy za obrażenia psychiczne, jakie możesz odnieść w tym temacie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
#3
OFFLINE
Napisany 12 marca 2011 - 19:19
od połowy szyby na wysokosci wycieraczek widac w oczach idzie pasek pęka szyba
Jeśli nie ma odprysku, to powodem pęknięcia może być korozja. Środek podszybia to newralgiczne miejsce w Omedze.
gdzie najlepiej w okolicy warszawy dobry zaklad.
Takiego nie mogę polecić. Ostatnio po walkach z "szybiarzami" (reklamacja), sam wymieniłem szybę.
Szukaj zakładu, który w razie czego, naprawi podszybie przed wklejeniem nowej szyby.
Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją
#4
OFFLINE
Napisany 12 marca 2011 - 20:55
#5
OFFLINE
Napisany 12 marca 2011 - 21:29
no coz, zdaza sie, ze tak napisze.
przynajmniej bedziesz mial nowa szybe, bez rys

#6
OFFLINE
Napisany 13 marca 2011 - 06:56
#7
OFFLINE
Napisany 13 marca 2011 - 07:15
#8
OFFLINE
Napisany 13 marca 2011 - 18:09
#9
OFFLINE
Napisany 13 marca 2011 - 18:20
W anglikach wycieraczki chodzą w drugą stronę, więc będziesz miał w nocy chu... nie jazdę przez powstałe refleksy.a drugie pytanie jak bym chcial kupic szybe z anglika to oznaczenia szyb beda z drugiej strony niz w europejskich
Nowa szyba z wklejeniem to ok 350-400 zł, więc czy sens jest kupować używaną?
#10
OFFLINE
Napisany 13 marca 2011 - 20:45
#11
OFFLINE
Napisany 13 marca 2011 - 21:17
i wtedy po wycieciu bys widzial czy jest korozja
jesli tak to niech nawet nie wklejaja tylko odrazu bierz auto do lakiernika niech to usunie
wszystko sie przedluzy o dzien lub dwa ale nie bedziesz musial prynajmniej za jakis czas po raz kolejny wymieniac szyby;)
niedawno mialem pewien samochod;) u siebie na warsztacie
i szyba byla wycieta do lakierowania
i z zupelnej ciekawosci drapnolem szpachelka rant
a ty masakra
lakier w powietrzu doslownie przy slupkach i przy dachu sama rdza a tak to nic nie bylo widac
poza malymi wrzodami na rogach przy podszybiu
#12
OFFLINE
Napisany 14 marca 2011 - 10:54
#13
OFFLINE
Napisany 14 marca 2011 - 14:06
#14
OFFLINE
Napisany 14 marca 2011 - 14:41
Więc polecam jak wymienicie na nowe to ubezpieczamy, jak trzaśnie znowu to głowa spokojna.
#15
OFFLINE
Napisany 02 kwietnia 2011 - 10:17
Jak sprawdzić jaka szyba siedzi w samochodzie? Podobno były wersje z solarem, sensorem oraz bez.
#16
OFFLINE
Napisany 02 kwietnia 2011 - 12:46
Jak sprawdzić jaka szyba siedzi w samochodzie?
Jak jest solar, to ma fioletową poświatę.
Czy szyba do Omegi B i B Fl jest taka sama?
Taka sama.
sensorem oraz bez.
Z sensorem deszczu "wychodziły" od RM 2002, więc Twojego auta nie dotyczy.
Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją
#17
OFFLINE
Napisany 02 kwietnia 2011 - 14:56
każda szyba jest wymiarowo taka sama, więc w sumie dotyczy:PZ sensorem deszczu "wychodziły" od RM 2002, więc Twojego auta nie dotyczy.
kolega może szybę z FL-ki przecież założyć
#18
OFFLINE
Napisany 02 kwietnia 2011 - 15:21
każda szyba jest wymiarowo taka sama
Oczywiście.
kolega może szybę z FL-ki przecież założyć
Jasne, że może założyć, ale w wersji bez czujnika. Chyba, że tak, dla "czarnego placka" pod lusterkiem, czad;)
Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją
#19
OFFLINE
Napisany 02 kwietnia 2011 - 16:45
Chyba, że tak, dla "czarnego placka" pod lusterkiem, czad
co kto lubi:p
ja na ten przykład mam u siebie czujnik zamocowany na zwykłej szybie bez tego placka i działa:D