Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Dziwnie migający CHECK 3.0 V6


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
9 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   maniutek

maniutek

    Omega? Po raz szósty?

  • 395 postów
  • Dołączył: 09-11-2008
  • Skąd: Ożarów Mazowiecki(k.W-wy)
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 09 marca 2011 - 20:22

Witam Panów. Sprawa jest dosc dziwna....mianowicie...w mojej 3.0 v6 zostal wymieniony silnik....po zakreceniu ostatniej srubki przyszla pora na uruchomienie silnika i o dziwo za pierwszysm razem zapalil....bez problemu...pochodzil okolo 10 minut i nagle przestal w jednej chwili pracowac na dwa cylindry...na 1 i na 5.... i teraz pytanie...przeczytalem wiele tematow na forum i wszedzie zgodnie piszecie, ze jezeli walniete sa przewody, swiece albo cewka to nigdy komp nie wykazuje bledow ani nie sygnalizuje tego checkiem na desce....a u mnie jest inaczej...tzn check miga....tylko nie z jakas mala czestotliwoscia, a bardzo szybko okolo 20 migniec na sekunde....gasnie dopiero po wylaczeniu silnika....tu pytanie - tak ma sie objawiac walnieta cewka? jutro bede mial cewke i sprawdze, czy to to, natomiast martwi mnie ta sygnalizacja checka....dodam, iz swieci sie on tak jakby nie do konca jasno....tzn jest ciut ciemniejszy niz powinien....

No i oczywiscie jezeli uwazacie ze to nie to, to co mechaniki mogli jeszcze niechcacy zepsuc? sprawy elektryczne? jakis kabelek? czegos nie podlaczyli? a moze to w ogole nie cewka? swiece i przewody sprawne (nowe).

Aha, dodam ze na starym silniku wszystko bylo ok....bez najmiejszego problemu i 2 dni przed tym, zanim korbowód sie skonczyl podlaczalem samochod pod kompa i nie wywalal zadnych bledow....

#2 OFFLINE   kocyk

kocyk

    watching you

  • 9 202 postów
  • Dołączył: 01-03-2009
  • Skąd: SZ (Zabrze)
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 09 marca 2011 - 21:20

wymieniałeś tylko silnik czy coś jeszcze ??

   post-6508-0-52963300-1485200684.jpgUrbino 18
 

Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz. :p


#3 OFFLINE   Antares

Antares

    Wojtek

  • 175 postów
  • Dołączył: 18-04-2010
  • Skąd: Gliwice\Tarnowskie Góry

Napisany 09 marca 2011 - 23:20

Może to błędna diagnoza, ale może to kwestia braku masy na sondzie. Jeśli kontrolka miga b.szybko i częstotliwość spada wraz ze wzrostem obrotów to skłaniam się ku powyższemu.
Zawsze też dobrze zobaczyć czy jakieś błędy się nie napatoczyły.

#4 OFFLINE   maniutek

maniutek

    Omega? Po raz szósty?

  • 395 postów
  • Dołączył: 09-11-2008
  • Skąd: Ożarów Mazowiecki(k.W-wy)
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 09 marca 2011 - 23:21

tylko silnik, uszczelki walkow rozrzadu, walu korbowego, rozrzad, tyle...

#5 OFFLINE   wicek

wicek
  • 4 076 postów
  • Dołączył: 14-07-2008
  • Skąd: Komorze
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 09 marca 2011 - 23:25

Takie coś miałem przy odłączonym czujniku temp. powietrza w dolocie. Ten czujnik zaraz za puszką. Może podłączyli gdzie indziej, albo wgl nie podłączony.
Telepało przy tym silnikiem.

#6 OFFLINE   maniutek

maniutek

    Omega? Po raz szósty?

  • 395 postów
  • Dołączył: 09-11-2008
  • Skąd: Ożarów Mazowiecki(k.W-wy)
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 11 marca 2011 - 01:11

Problem rozwiazany....cewka to jedno, a kabel od czujnika polozenia walu blisko przewodu wysokiego napiecia to drugie :) Dla potomnych :)

#7 OFFLINE   bandit75

bandit75

    NKE

  • 44 postów
  • Dołączył: 13-03-2011
  • Skąd: MAZURY-ELBLĄG

Napisany 13 marca 2011 - 07:25

A czy mozesz napisac jaki to koszt wymiany silnika Twojej Omegi? mnie dosc powaznie interesuje ta kwestia

#8 OFFLINE   maniutek

maniutek

    Omega? Po raz szósty?

  • 395 postów
  • Dołączył: 09-11-2008
  • Skąd: Ożarów Mazowiecki(k.W-wy)
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 18 marca 2011 - 14:48

3 Tys zl z silnikiem....i powiem ze niestety sie nacialem na partaczy....i to strasznych....pojezdzilem dwa dni i silnik stracil cisnienie oleju.... :/ 2 godziny temu wrocilem z Kwidzyna...Beast podjal sie reanimacji mojej Omegi...istnieje mozliwosc, ze bede musial wstawiac 3 silnik... :/

#9 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 18 marca 2011 - 15:32

3 Tys zl z silnikiem....i powiem ze niestety sie nacialem na partaczy....i to strasznych....pojezdzilem dwa dni i silnik stracil cisnienie oleju.... :/ 2 godziny temu wrocilem z Kwidzyna...Beast podjal sie reanimacji mojej Omegi...istnieje mozliwosc, ze bede musial wstawiac 3 silnik... :/


halas idzie ewidentnie z pompy oleju. jesli panewki beda cale to druga pompa i wio. w poniedzialek sie okaże.
pompe kupiles razem z silnikiem wiec wcale nie musi byc wina warsztatu tylko silnika.




 


#10 OFFLINE   maniutek

maniutek

    Omega? Po raz szósty?

  • 395 postów
  • Dołączył: 09-11-2008
  • Skąd: Ożarów Mazowiecki(k.W-wy)
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 21 marca 2011 - 22:50

No zobaczymy co tam wyjdzie...