

Wspornik do sprężarki klimatyzacji z tulejami
#1
OFFLINE
Napisany 08 marca 2011 - 15:15
Link do części bmw: http://www.realoem.c...886&hg=64&fg=50
#2
OFFLINE
Napisany 08 marca 2011 - 19:26
mam pytanie czemu chcesz wspornik wymienić może wystarczy tulejki wymienić, napinacz jest inny niż od głównego paska wspornik z omegi ma numer bmw końcówka 7787258, miałem w rękach obie i są identyczne ale czy do końca to nie wiem, jeśli masz tulejki wyrąbane to jest osobna część, ostatnio wspornik z napinaczem i ramieniem sprzedałem za 150 PLNZmuszony jestem wymienić wspornik sprężarki klimatyzacji (silnik
2,5DTI) nr części 1854304 oraz napinacz paska nr 1854420 i mam pytanie czy wspornik kompresora od bliźniaczego silnika BMW będzie pasował nr 64557786194
#3
OFFLINE
Napisany 08 marca 2011 - 22:29
sory-nie ten silnik
#4
OFFLINE
Napisany 09 marca 2011 - 00:22
mam pytanie czemu chcesz wspornik wymienić może wystarczy tulejki wymienić, napinacz jest inny niż od głównego paska wspornik z omegi ma numer bmw końcówka 7787258, miałem w rękach obie i są identyczne ale czy do końca to nie wiem, jeśli masz tulejki wyrąbane to jest osobna część, ostatnio wspornik z napinaczem i ramieniem sprzedałem za 150 PLN
Dzięki za zainteresowanie tematem.
Z rana dowiem się dokładnie co z tymi tulejkami bo dzisiaj dostałem info że trzeba całość wymienić ale z mechaniorami to różnie bywa. Co do napinacza to mam rozumieć że ten nr części opla to nie ten właściwy? Szukałem ten nr bmw 7787258 ale w wyszukiwarce części pokazuje że takiej nie ma i w gruncie rzeczy to już jestem trochę zakręcony co do czego pasuje i co wystarczy wymienić. Jak byś mógł mi kolego to trochę jaśniej przedstawić co ma jaki nr i ewentualnie jaki zamiennik jest bmw to będzie duże:piwo: chyba że masz jeszcze części które potrzebuję to chętnie nabędę.
#5
OFFLINE
Napisany 09 marca 2011 - 07:10
64 55 7 786 076 taki numer ma napinacz z BMW M57D25 i pasuje do omegi, w omedze napinacz ma znaczek BMW ale inny numer mimo tego że jest taki sam, nie wiem czy to jakiś zabieg OPLA aby części w BMW nie kupować. Niestety tak jak pisałem wcześniej łapę sprzedałem razem z ramieniem rolką i napinaczem, został mi tylko ten od głównego paskaJak byś mógł mi kolego to trochę jaśniej przedstawić co ma jaki nr i ewentualnie jaki zamiennik jest bmw to będzie duże chyba że masz jeszcze części które potrzebuję to chętnie nabędę.
#6
OFFLINE
Napisany 04 maja 2011 - 22:39
pozdrawiam:szpital:
#7
OFFLINE
Napisany 05 maja 2011 - 05:15
do napinacza bym się nie czepiał bo to nie on hałasuje tylko rolka wymień rolkę, wyczyść i przesmaruj tulejki w łapie, jeśli ramie niema za wielkiego wyrobienia w części gdzie pracuje, znaczy przekrój nie jest przewężony to wkładaj i śmigaj dalej, ja ze swoim napinaczem zrobiłem taki myk że wrzuciłem go do ropy, rozruszałem i nasmarowałem i juz dwa lata tak jest teraz jak robiłem silnik, był sprawdzany i działa dalej, sam napinacz gdzieś mam.Nie mam pojęcia ile coś takiego może kosztować. Najchętniej wpasował bym używany element. Moje pytanko, czy ma ktoś dostęp do tych rzeczy? Byłbym rad za pomoc no i oczywiście chętnie dokonam zakupu...może DamianSz poratuje...?
#8
OFFLINE
Napisany 05 maja 2011 - 08:16

#9
OFFLINE
Napisany 05 maja 2011 - 08:53
ważne aby ramię ruszało się bez oporów i rolka była nowa bo to rolka piszczy.ok w takim razie zrobię wg Twoich zleceń, a jak dalej będzie lipa będę wołał o pomoc zgóru wielkiie dzięki
#10
OFFLINE
Napisany 05 maja 2011 - 20:48
#11
OFFLINE
Napisany 05 maja 2011 - 21:03
Jak myślicie ma to sens i czy faktycznie da się taki manewr wykonać.
Oczywiście, że da się wykonać, ale to maksymalna "rzeźba". Założysz ścisły pasek, pójdzie sprzęgło klimy i dopiero będzie "pisk":p
Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją
#12
OFFLINE
Napisany 05 maja 2011 - 21:45
#13
OFFLINE
Napisany 14 czerwca 2011 - 21:51
Byłem u mechanika i do wymiany mam napinacz paska klimy , niestety na napinaczu sie nie kończy bo rozsypała się tuleja która jest w łapie kompresora i w zasadzie nie wiem gdzie tego dziadostwa szukać gdzie to kupić i jakimi nr-ami sie sugerować. Uszami już mi wychodzi 2.5 DTI bo jeszcze wisko mi padło i przestał ciągnąć na niskich obrotach.
DamianSz widze ze masz spora wiedze na temat tego silniczka

#14
OFFLINE
Napisany 14 czerwca 2011 - 22:39
w zasadzie nie wiem gdzie tego dziadostwa szukać
Tutaj pooglądaj:http://bmwfans.info/...ate_compressor/
gdzie to kupić
W "bawarskim" ASO.
Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją
#15
OFFLINE
Napisany 14 czerwca 2011 - 22:54

jeszcze jak ktoś wie gdzie wisko dostać ?
#16
OFFLINE
Napisany 15 czerwca 2011 - 06:23
#17
OFFLINE
Napisany 01 sierpnia 2012 - 16:27
nr. kat. wpornika 1854304
Z góry dzięki
Samochód to:
Omega 2002r 2.5tdi
przeniosłem do odpowiedniego tematu/robert3012
#18
OFFLINE
Napisany 01 sierpnia 2012 - 16:42
proponuje poszukać kogoś kto to rozwierci i zrobi tulejki na tokarce i je wciśnie i po problemieWitam w ASO stwierdzili , że tuleje które są we wsporniku są prawdopodobnie uszkodzone i należy je wymienić .Niestety na allegro nie mogę znaleńć tuleji ani nawet całego wspornika a w serwisie zażyczyli sobie za to sporą sume.Może ktoś wie gdzie mogeto dostać tuleje lub cały wspornik ?
nr. kat. wpornika 1854304
Z góry dzięki
Samochód to:
Omega 2002r 2.5tdi