

Mocne stukanie w podłogę!
Rozpoczęte przez
madejek86
, 26 lut 2011, 08:48
8 odpowiedzi na ten temat
#1
OFFLINE
Napisany 26 lutego 2011 - 08:48
Witam mam mały problem mianowicie podczas jazdy w trasie nagle zaczęło mi coś stukać w podłogę w okolicach środka auta ku tyłowi.Czym szybciej jadę,dodaje gazu to stuka szybciej i mocniej takie rytmiczne stukanie narastające wraz z prędkością po zmniejszeniu prędkości,hamowaniu ustaje myślałem że coś w układzie wydechowym ale jest on ok.
Wcześniej na stacji diagnostycznej koleś powidział że mam luzy w prawym tylnym kole jakaś końcówka drążka reakcyjnego w sklepie nie wiedzieli o co mi chodzi,mechanik nie mógł mi dopasować tej cęści.Wymieniał\może ktoś tę część i czy ona może mieć wpływ na te stukanie?>Pozdr
Wcześniej na stacji diagnostycznej koleś powidział że mam luzy w prawym tylnym kole jakaś końcówka drążka reakcyjnego w sklepie nie wiedzieli o co mi chodzi,mechanik nie mógł mi dopasować tej cęści.Wymieniał\może ktoś tę część i czy ona może mieć wpływ na te stukanie?>Pozdr
#2
OFFLINE
Napisany 26 lutego 2011 - 09:19
Sprawdź podporę wału. Choć mi najbardziej waliła jak spuszczałem z gazu i dostawało luzu na układzie napędowym.
[SIGPIC][/SIGPIC]
Moje ople , byłe i obecny .
Moje ople , byłe i obecny .
#3
OFFLINE
Napisany 26 lutego 2011 - 09:21
jeżeli stuka ci tak jak napisałeś że na środku auta ku tyłowi to padła ci podpora wału, musisz sprawdzić wał i podporę
#4
OFFLINE
Napisany 26 lutego 2011 - 12:23
Byłem właśnie na stacji diagnostycznej to na 1-rwszej facet nic nie wykrył wszystko ok niby wał podejrzany bo suchy ale ogólnie ok dałem mu się przejechać omą to był w szoku że tak wali ale on nie wie co to może być wg niego coś z półośką albo z mostem.Na drugiej obok kazałem mu sprawdzić tylko tył to powiedział że w lewym kole do wymiany łożysko że koło ledwo się trzyma pokazał mi jak lata na wszystkie strony to masakra (tył ) a w tyłu po prawej są luzy na końcówce drązka chyba reakcyjnego fachowo mówiąc .Ale czy te usterki mogą wydawać aż taki dźwięk?
PS.A taka podpora wału to drogi zabieg?
PS.A taka podpora wału to drogi zabieg?
#5
OFFLINE
Napisany 26 lutego 2011 - 16:12
tak czy nie tak luzy z tyłu musisz zlikwidować ,jeżeli koło z tyłu faktycznie tak latało to na 99,9 procent było to przyczyną.
#6
OFFLINE
Napisany 26 lutego 2011 - 17:13
około 150zł z robocizną w średnim warsztacie .A taka podpora wału to drogi zabieg?
[SIGPIC][/SIGPIC]
Moje ople , byłe i obecny .
Moje ople , byłe i obecny .
#7
OFFLINE
Napisany 27 lutego 2011 - 14:58
Słuchajcie a jak się nazywa ta końcówka w tylnym kole bo koleś na przeglądzie powiedział że końcówka drążka reakcyjnego i jak dzwonie do sklepów to każdy pierwszy raz o takim czymś słyszał jedynie w intercarsie powiedzieli że maja najtańszą z drążkiem za 350zł.W jednym sklepie powiedzieli że raczej jest to łącznik?
#8
OFFLINE
Napisany 27 lutego 2011 - 16:06
może się nazywać drążek prowadzący albo drążek zbieżności
takie coś http://allegro.pl/om...1462961806.html
albo http://allegro.pl/dr...1465316066.html
takie coś http://allegro.pl/om...1462961806.html
albo http://allegro.pl/dr...1465316066.html
Urbino 18
Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz.
#9
OFFLINE
Napisany 04 marca 2011 - 19:15
Dzięki nie można kupić samej końcówki tylko z całym drążkiem
a co do stukania to okazało się że mechanik jak wymieniał mi przewody hamulcowe to nie dokręcił mi śruby jakieś w kole i koło się wygięło że koleś podziwiał że podczas jazdy mi go nie wyrwało

