

Zgasła i nie odpala, brak komunikacji z ECU
#1
OFFLINE
Napisany 24 lutego 2011 - 15:01
Pozdrawiam
#2
OFFLINE
Napisany 24 lutego 2011 - 19:02
podłącz op-com lub OS a, znając życie i scantoola i vauxa podłączasz używając ELMa ?Witam, mam problem z omega 2.0 dti, zgasła i już nie moge jej odpalic, nie wyswietla checka (ale tam jest problem juz chyba od dawna bo w ogole check nie działa odkad ja kupilem) wymienilem czujnik polozenia walu i nic. Paliwo
dostaje. Podpinam VauxChecka i nie ma komunikacji z pojazdem, taki dokładnie mam komunikat, ze scantoolem to samo. Macie jakies rady. Czyżby padł komputer w aucie
Pozdrawiam
#3
OFFLINE
Napisany 24 lutego 2011 - 20:46
#4
OFFLINE
Napisany 24 lutego 2011 - 20:49
Nie Ty jeden użyj OP-COMa lub OpelScanneraDostaje tylko komunkikat że brak jest połączenia z samochodem.
#5
OFFLINE
Napisany 25 lutego 2011 - 08:54
Gdzie dostane takie takie cudo?? To działa z ELMem czy nie?? Ten OpelScanner to program do kupienia czy jak??
Pozdrawiam
#6
OFFLINE
Napisany 25 lutego 2011 - 10:06
#7
OFFLINE
Napisany 25 lutego 2011 - 11:51
#8
OFFLINE
Napisany 25 lutego 2011 - 14:03
ale nie z silnika Y25DTJeśli chcesz tylko odczytywać błędy i je kasować to najtańszy jest opeltech2 albo abcom.
#9
OFFLINE
Napisany 25 lutego 2011 - 20:46
1631 komputer sterujący pompy wtryskowej
szyna danych, immobiliser- błędny sygnał
1690 kontrolka silnika (MIL)- niesprawność obwodu prądowego
wskaźnik service- usterka (już wiem czemu nigdy nie świecił CHECK w moim aucie)
1502 komputer sterujący immobilisera- brak sygnału
Czy to wszystko oznacza, że padł immo?? Co z tym fantem dalej zrobić?? Jakieś rady Panowie?
Pozdrawiam, Robert
#10
OFFLINE
Napisany 25 lutego 2011 - 21:48
ten błąd wyskakuje jak jest spalona żarówka lub jej brak, co do immo to może transpondera nie czyta spróbuj innym kluczykiem zapalić.1690 kontrolka silnika (MIL)- niesprawność obwodu prądowego
wskaźnik service- usterka (już wiem czemu nigdy nie świecił CHECK w moim aucie)
#11
OFFLINE
Napisany 25 lutego 2011 - 22:57
#12
OFFLINE
#13
OFFLINE
Napisany 26 lutego 2011 - 07:23
lub podmiana ECU z kompletnym IMMODrugi kluczyk nie pomaga, jest inny sposób np odcięciecie całego immo wyłączenie go co kolwiek bo nie mam zielonego pojęcia o immobiliserach a omega juz ponad tydzień stoi i muszę podjąć decyzje a nie mam ochoty w stary samochód pakować niepotrzebnie kasy.
#14
OFFLINE
Napisany 26 lutego 2011 - 12:40
pozdrawiam, Robert
#15
OFFLINE
Napisany 26 lutego 2011 - 17:12
ecu + odbiornik IMMO + pastylkiwitam, czyli co musze kupic ecu z immo stacyjka i kluczyki
#16
OFFLINE
Napisany 26 lutego 2011 - 17:50
#17
OFFLINE
Napisany 26 lutego 2011 - 17:55
#18
OFFLINE
Napisany 26 lutego 2011 - 18:11
Witam, mam problem z omega 2.0 dti, zgasła i już nie moge jej odpalic
tak jak Damian pisze sprawdź połączenia na drodze ECU - czytnik przy stacyjce , oma zgasła więc wygląda że nagle został przerwany "sygnał" z czytnika do ECU - coś się rozłączyło albo przewód uszkodzony
Urbino 18
Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz.
#19
OFFLINE
Napisany 26 lutego 2011 - 20:59
#20
OFFLINE
Napisany 26 lutego 2011 - 21:03