Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Zgasła i nie odpala, brak komunikacji z ECU


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
20 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   Roberto777

Roberto777
  • 34 postów
  • Dołączył: 06-03-2010
  • Skąd: Błonie
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 DTI 16v Y22DTH

Napisany 24 lutego 2011 - 15:01

Witam, mam problem z omega 2.0 dti, zgasła i już nie moge jej odpalic, nie wyswietla checka (ale tam jest problem juz chyba od dawna bo w ogole check nie działa odkad ja kupilem) wymienilem czujnik polozenia walu i nic. Paliwo dostaje. Podpinam VauxChecka i nie ma komunikacji z pojazdem, taki dokładnie mam komunikat, ze scantoolem to samo. Macie jakies rady. Czyżby padł komputer w aucie??
Pozdrawiam

#2 OFFLINE   DamianSz

DamianSz

    Bleblablo wyszło to #373

  • 4 324 postów
  • Dołączył: 10-03-2009
  • Skąd: Kędzierzyn - Koźle
  • Województwo: opolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 24 lutego 2011 - 19:02

Witam, mam problem z omega 2.0 dti, zgasła i już nie moge jej odpalic, nie wyswietla checka (ale tam jest problem juz chyba od dawna bo w ogole check nie działa odkad ja kupilem) wymienilem czujnik polozenia walu i nic. Paliwo
dostaje. Podpinam VauxChecka i nie ma komunikacji z pojazdem, taki dokładnie mam komunikat, ze scantoolem to samo. Macie jakies rady. Czyżby padł komputer w aucie

Pozdrawiam

podłącz op-com lub OS a, znając życie i scantoola i vauxa podłączasz używając ELMa ?

#3 OFFLINE   Roberto777

Roberto777
  • 34 postów
  • Dołączył: 06-03-2010
  • Skąd: Błonie
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 DTI 16v Y22DTH

Napisany 24 lutego 2011 - 20:46

Dokładnie, używam ELMa. Corse 1,3cdti zrobiłem bez problemu. Mercedesa b180cdi równierz a omega nie wychodzi. Dostaje tylko komunkikat że brak jest połączenia z samochodem.

#4 OFFLINE   DamianSz

DamianSz

    Bleblablo wyszło to #373

  • 4 324 postów
  • Dołączył: 10-03-2009
  • Skąd: Kędzierzyn - Koźle
  • Województwo: opolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 24 lutego 2011 - 20:49

Dostaje tylko komunkikat że brak jest połączenia z samochodem.

Nie Ty jeden użyj OP-COMa lub OpelScannera

#5 OFFLINE   Roberto777

Roberto777
  • 34 postów
  • Dołączył: 06-03-2010
  • Skąd: Błonie
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 DTI 16v Y22DTH

Napisany 25 lutego 2011 - 08:54

Nie Ty jeden użyj OP-COMa lub OpelScannera

Gdzie dostane takie takie cudo?? To działa z ELMem czy nie?? Ten OpelScanner to program do kupienia czy jak??
Pozdrawiam

#6 OFFLINE   hrycu

hrycu
  • 62 postów
  • Dołączył: 05-12-2010
  • Skąd: Oleśnica
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 25 lutego 2011 - 10:06

Jeżeli chodzi o OPELSCANERa proponuje kolegę "Piwek" natomiast OPCOM to kolega "Bestb". pisz do nich na priv. Ja najpierw kupiłem OPELSCANERA z myślą że se sprawdzę autko przed zakupem , a na oku miałem kluseczki z silnikiem 3.0 v6. Suma sumarum kupiłem 2.5dti i OPELSCANER niestety nie dał mu rady wtedy musiałem zakupić OPCOMa i ten to już wszystko łyka. Wizualnie bardziej przyjemny OPELSCANER (podgląd z wykresami ładnie to wszystko widać). OPCOM - dużo więcej możliwości ,ale jak potrzebujesz tylko do sprawdzenia błędów i podglądu w czasie rzeczywistym to bierz OPELSCANERa (jeżeli oczywiście łyknie on twój silniczek , ale to dogadasz się już "piwkiem")

#7 OFFLINE   kmitki

kmitki
  • 166 postów
  • Dołączył: 05-12-2010
  • Skąd: Zabrze
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 25 lutego 2011 - 11:51

Jeśli chcesz tylko odczytywać błędy i je kasować to najtańszy jest opeltech2 albo abcom.

#8 OFFLINE   DamianSz

DamianSz

    Bleblablo wyszło to #373

  • 4 324 postów
  • Dołączył: 10-03-2009
  • Skąd: Kędzierzyn - Koźle
  • Województwo: opolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 25 lutego 2011 - 14:03

Jeśli chcesz tylko odczytywać błędy i je kasować to najtańszy jest opeltech2 albo abcom.

ale nie z silnika Y25DT

#9 OFFLINE   Roberto777

Roberto777
  • 34 postów
  • Dołączył: 06-03-2010
  • Skąd: Błonie
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 DTI 16v Y22DTH

Napisany 25 lutego 2011 - 20:46

Witam ponownie, udało mi się sczytać błedy z mojej omegi i tak oto:
1631 komputer sterujący pompy wtryskowej
szyna danych, immobiliser- błędny sygnał
1690 kontrolka silnika (MIL)- niesprawność obwodu prądowego
wskaźnik service- usterka (już wiem czemu nigdy nie świecił CHECK w moim aucie)
1502 komputer sterujący immobilisera- brak sygnału

Czy to wszystko oznacza, że padł immo?? Co z tym fantem dalej zrobić?? Jakieś rady Panowie?
Pozdrawiam, Robert

#10 OFFLINE   DamianSz

DamianSz

    Bleblablo wyszło to #373

  • 4 324 postów
  • Dołączył: 10-03-2009
  • Skąd: Kędzierzyn - Koźle
  • Województwo: opolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 25 lutego 2011 - 21:48

1690 kontrolka silnika (MIL)- niesprawność obwodu prądowego
wskaźnik service- usterka (już wiem czemu nigdy nie świecił CHECK w moim aucie)

ten błąd wyskakuje jak jest spalona żarówka lub jej brak, co do immo to może transpondera nie czyta spróbuj innym kluczykiem zapalić.

#11 OFFLINE   Roberto777

Roberto777
  • 34 postów
  • Dołączył: 06-03-2010
  • Skąd: Błonie
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 DTI 16v Y22DTH

Napisany 25 lutego 2011 - 22:57

Drugi kluczyk nie pomaga, jest inny sposób np odcięciecie całego immo?? wyłączenie go?? co kolwiek bo nie mam zielonego pojęcia o immobiliserach a omega juz ponad tydzień stoi i muszę podjąć decyzje a nie mam ochoty w stary samochód pakować niepotrzebnie kasy.

#12 OFFLINE   __Robert__

__Robert__
  • 2 331 postów
  • Dołączył: 20-11-2006
  • Skąd: Szczecin
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 25 lutego 2011 - 23:44

Tylko serwis, niestety.

#13 OFFLINE   DamianSz

DamianSz

    Bleblablo wyszło to #373

  • 4 324 postów
  • Dołączył: 10-03-2009
  • Skąd: Kędzierzyn - Koźle
  • Województwo: opolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 26 lutego 2011 - 07:23

Drugi kluczyk nie pomaga, jest inny sposób np odcięciecie całego immo wyłączenie go co kolwiek bo nie mam zielonego pojęcia o immobiliserach a omega juz ponad tydzień stoi i muszę podjąć decyzje a nie mam ochoty w stary samochód pakować niepotrzebnie kasy.

lub podmiana ECU z kompletnym IMMO

#14 OFFLINE   Roberto777

Roberto777
  • 34 postów
  • Dołączył: 06-03-2010
  • Skąd: Błonie
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 DTI 16v Y22DTH

Napisany 26 lutego 2011 - 12:40

witam, czyli co musze kupic ecu z immo stacyjka i kluczyki?? to razem z kolumna sie wymienia prawda?? dzieki za podpowiedzi
pozdrawiam, Robert

#15 OFFLINE   DamianSz

DamianSz

    Bleblablo wyszło to #373

  • 4 324 postów
  • Dołączył: 10-03-2009
  • Skąd: Kędzierzyn - Koźle
  • Województwo: opolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 26 lutego 2011 - 17:12

witam, czyli co musze kupic ecu z immo stacyjka i kluczyki

ecu + odbiornik IMMO + pastylki

#16 OFFLINE   JARK

JARK
  • 121 postów
  • Dołączył: 25-10-2009

Napisany 26 lutego 2011 - 17:50

to lepiej znajdz jakiegoś kumatego elektronika który zrobi ci imo out z twojego sterownika.. wyniesie cię to taniej bądz tyle samo co zakup sterownika z imo i kluczem.. ze o robocie juz nie wspomne.

#17 OFFLINE   DamianSz

DamianSz

    Bleblablo wyszło to #373

  • 4 324 postów
  • Dołączył: 10-03-2009
  • Skąd: Kędzierzyn - Koźle
  • Województwo: opolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 26 lutego 2011 - 17:55

sparawdź jeszcze czy coś się nie stało z kablami przy antenie przy stacyjce, może tam niema styku

#18 OFFLINE   kocyk

kocyk

    watching you

  • 9 202 postów
  • Dołączył: 01-03-2009
  • Skąd: SZ (Zabrze)
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 26 lutego 2011 - 18:11

Witam, mam problem z omega 2.0 dti, zgasła i już nie moge jej odpalic


tak jak Damian pisze sprawdź połączenia na drodze ECU - czytnik przy stacyjce , oma zgasła więc wygląda że nagle został przerwany "sygnał" z czytnika do ECU - coś się rozłączyło albo przewód uszkodzony

   post-6508-0-52963300-1485200684.jpgUrbino 18
 

Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz. :p


#19 OFFLINE   Roberto777

Roberto777
  • 34 postów
  • Dołączył: 06-03-2010
  • Skąd: Błonie
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 DTI 16v Y22DTH

Napisany 26 lutego 2011 - 20:59

witam, kostka laczaca antene z immo jak nowa zadnych sladow uszkodzen, juz mnie wkurza. chyba faktycznie oddam juz auto w rece fachowca. macie namiaryna jakiegos elektronika w okolicach warszawy ktory robi takie rzeczy tzn wyrzuci to iimo z ecu?? pozdrawiam

#20 OFFLINE   jacek044

jacek044

    Omegomaniak

  • 447 postów
  • Dołączył: 08-09-2008
  • Skąd: Wołomin
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 DTI 16v Y22DTH

Napisany 26 lutego 2011 - 21:03

Kolego w kobyłce przy shellu, lub w markach prze harleyu.