

hak
#1
OFFLINE
Napisany 24 maja 2007 - 14:22
pytam bo z doświadczenia wiem jak można zje... i urwać hak bo ktoś h...o zamontował
#2
OFFLINE
Napisany 24 maja 2007 - 19:01
do wersji A jest inny niz do B/C
sruby gora/dol
tez chce zamontowac cos do siebie najlepiej odlaczany
#3
OFFLINE
Napisany 26 maja 2007 - 11:31
#4
OFFLINE
Napisany 26 maja 2007 - 11:34
Mnie sie wydaje, że jeszcze najpierw musisz zrobić przegląd. Oni muszą dać papier w sprawie haka.a zastanawiam się czy po założeniu haka jade prosto wbić w dowód czy jeszcze na przegląd przed wbiciem ?
A jeśli chodzi o hak to zamontuj taki aby był zdejmowany tył, bo teraz takie podobno powinno sie montować.
Gdzieś czytałem o tym, ale głowy nie dam.
#5
OFFLINE
Napisany 26 maja 2007 - 11:41
#6
OFFLINE
Napisany 27 maja 2007 - 09:49
#7
OFFLINE
Napisany 27 maja 2007 - 09:53

#8
OFFLINE
Napisany 27 maja 2007 - 11:21
#9
OFFLINE
#10
OFFLINE
#11
OFFLINE
Napisany 29 maja 2007 - 13:26
wybrales juz model ?
nie dopiero wezme się w przyszłym tygodniu za hak
#12
OFFLINE
Napisany 29 maja 2007 - 17:14
#13
OFFLINE
Napisany 29 maja 2007 - 22:13
A jeżeli mam hak montowany na stałe i wybrałbym się do Niemiec to normalnie przekroczę granicę i tam nie będę miał żadnych problemów... hakodpinany wymagany jest w niemczech ...

#14
OFFLINE
Napisany 30 maja 2007 - 14:20
najpierw na stacje kontroli pojazdow po zaswiadczenie ze w tym aucie hak moze zostac zamontowany i nie ma ku temu rzadnych przeciwskazan. pozniej kupno haka oczywiscie z homologacja, zlecenie lub samodzielny montaz haka + gniazdo. nastepne na owy przeglad za 30 peelenów czy wszystko jest git i wydział komunikacji. haki ktore maja byc teraz montowane musza byc ze zdejmowanął główką. polecalbym hak droższy i solidniejszy bo u znajomego w MB W124 nie da sie zdjac glowki. szarpnął jakiegos kolesia na holu i mu sie hak zepsul tak ze nie moze za nic wyjąc bolca blokującego główke. takze lepiej zainwestowac w hak nieco lepszy zeby takich sytuacji uniknąć. jesli chodzi o mnie to juz kompletne jaja. mam hak, ktory nie jest wbity w dowodzie rejestracyjnym. sciagniety samochod z niemiec z hakiem, w wydziale komunikacji niedopatrzenie a jak mnie policja zatyrzymala z przyczepką to sie nie czepiali tylko kazali pojechac na korektę błędu w wydziale.
#15
OFFLINE
Napisany 30 maja 2007 - 15:33
- jedynie w tico nie może być i paru innych co by icha na palcach wyliczyłnajpierw na stacje kontroli pojazdow po zaswiadczenie ze w tym aucie hak moze zostac zamontowany
jeśli masz hak oryginalny niemiecki lub montowany przed wejściem w życie przepisów o konieczności ściągania - to ci nic nie zrobią - ja miałem zakładany do beczki oryginalny hak - kupiony na giełdzie za 30 zł - tylko jedna zasada przy używce to to żeby hak nie był starszy od auta
#16
OFFLINE
Napisany 30 maja 2007 - 21:48
co do przepisów to byc moze tylko do Tico i niektorych nie mozna, nie wiem, ja sie pytałem pod kątem kaszlaka i przed montazem badanie zrobic musze. ALe dzieki za info. pzd
#17
OFFLINE
Napisany 31 maja 2007 - 13:00
eeee ja w tico mam hak :shock:
#18
OFFLINE
Napisany 21 stycznia 2010 - 02:48
Mnie sie wydaje, że jeszcze najpierw musisz zrobić przegląd. Oni muszą dać papier w sprawie haka.
A jeśli chodzi o hak to zamontuj taki aby był zdejmowany tył, bo teraz takie podobno powinno sie montować.
Gdzieś czytałem o tym, ale głowy nie dam.
nie ma takiego obowiązku przynajmniej w Polsce jak toś ci najedzie na hak to jego wina i nie powinien mieć pretensji że uszkodzenia ma większe niech jedzie a nie rozmawia prze telefon czy poprawia makijaż
w Niemczech owszem nie wolno sie poruszać z hakiem wystającym poza obrys zderzaka
#19
OFFLINE
Napisany 29 stycznia 2010 - 19:06
#20
OFFLINE
Napisany 29 stycznia 2010 - 20:27
najlepiej przed otwory w podłużnicy punktujesz podłogę bagażnika potem wiercisz od góry otwory 19mm takie duże aby włożyć tulejki dystansowe